Final

1.4K 31 0
                                    

1 yıl sonra (2020 eylül)

*Nefes

Tahir:Afferin oğluma. Gel babaya gel. Bak ödül burda.

Penguen gibi yürüyen Berk'e ve daha sonra elinde oyuncak maymunu sallayan Tahire baktım.

Nefes:Aşılarının hepsi yapılmadı dikkat et ısırır. Çocuğa köpek muamelesi yapıyorsun. Salak.

Tahir:Babalığıma laf edemezssin. Ultra süper, yakışıklı ve seksi aa unutuyordum genç bir babayım ben. Sen kendine bi bak.

Gözlerimi kısarak küfür ettim. Ama içimden arkadaşlar.

Berk:Salak an-ne ye (ve) salak babba.

Biz Berk'e kızarken Masal ve Burak'da gülüyordu.

Masal:Çocuk haklı değil mi ama? Önünde yaptığınız konuşmaya bakılırsa siz gerçekten salaksınız. Ayrıca anne baba olmak için yetersizssiniz. Biraz daha bu konu hakkında kitap okusanız keşke.

Nefes:Kral bu öldürmedi füze yollasaydın.

Tahir:Biz bunlara aşırı yüz veriyoruz. Özür dile bizden çabuk.

Tahir'in sert baba rolüne girmeye çalışması çok komikti. Bu adam asla ciddi olamıyo.

Masal:Özür dilemesine özür dilerim ama bu düşüncelerimi değiştirmeyecek. Sadece sizin egonuz tatmin olucak. Ama ben içimden bu şekilde düşünmeye devam edicem. Özür dilerim.

Masal ayağa kalkıp saçlarını uçurarak eve girdi.

Tahir:Nefes ben açıkçası çok tatmin oldum. Kızımızdan ders mi alsak. Her an yanına gidip 'Üstat bana da öğret' diyebilirim.

Nefes:Sus Tahir. Salak salak konuşuyorsun. Kızımız bizimle nasıl konuşuyo farkında mısın?

Tahir:Haklısın ben de salak gibi durumu dalgaya alıyorum.

Berk:Salak an-ne ye (ve) salak babba.

Tahir ve Nefes:SUS!

Burak:Kurduğunuz hemen hemen her diyalogda salak diyorsunuz. Berk'in de bu şekildw konuşması çok doğal değil mi?

Annem küçükken onu kızdırdığımda bana 'Allah sana senin gibi bir çocuk versin' derdi. Reis nasıl kızdıysa duası kabul oldu üstüne Allah bir tane de değil üç tane başıma böyle bir çocuk verdi.

Hayırlısı...

Eylülün Doğum Günü

Ailecek 'İyi Ki Doğdun" şarkısını söyleyip Eylül'ün mumları söndürmesini izlemiştik. İnşallah ileride annesi gibi çatlak olmazdı.

Burak:Anne ben çok sıkıldım.

Nefes:Ne yapabilirim Burak.

Burak:Şey yapalım mı? Sen at ol. Ben de atçı olayım.

Nefes:Atçı ne oğlum?

Burak:Atlara binen kişi. Cahil misin anne?

Nefes:Eve gidince oynarız. Herkesin içinde olmaz bebeğim.

Burak yüzünü ekşiterek gitti.

Tahir:Burak niye gitti?

Nefes:Atçılık oynamak istiyormuş. Hayır nereden öğrendiyse bu oyunu.

Tahir:Geçenlerde onla at yarışına gittik. O yüzdendir.

Kırdığı potu fark edince ben ona kızmadan ortadan kayboldu.

Ah! Hiç büyümeyecekti bu adam. Gerçi ben onu bu haliyle sevmiştim.

Şimdi dönüp bakıyorum da ne çok şey yaşamışız.

Umarım 20 yıl sonra azıcık olgunlaşır.

20 Yıl Sonra

Tahir:Dede oluyorum. Vay canına. En seksi dede olarak tarihw geçebilirim.

Nefes:Tahir konuşmayı bırak üstünü giyin. Daha hastabeyr gidicez.

Benim küçük kızım Masal anne oluyordu. O daha kendisi küçücüktü nasıl anne olucaktı?

Tahir:Eve döndükten sonra bizim de çocuk yapmamıza ne dersin?

Nefes:Allah aşkına Tahir saçmalama. Hem bundan sonra bizim çocuğumuz olamaz.

Tahir:En azından deneriz. Tamam tamam sustum.

Yok bu adam büyümeyecekti. Dede dahi olsa büyümeyecekti.

Hastane

Masal:Çok güzel değil mi?

Nefes:Aynı senin gibi güzel. Bahtı da güzel olsun inşallah.

Ve işte Masal'ımın çocuğu olmuştu. Burak ev de kalmış -kendi deyimiyle evlenecek uygun bir birey bulamamış- Berk iki sene gecikmeyle üniversiteye başlamıştı.

Deren ve Murat'ın hayatı da bir o kadar yerli yerindeydi. Eylül üniversiteye kardeşi ise liseye gidiyordu. -evet bir çocukları daha oldu adı da Onur-

Hepimiz uzun ve zorlu yollardan geçmiştik.

Bir otel odasında başlayan hikayemiz nerelere gelmişti.

Evet bir yıldır bölüm yayınlamıyorum. Sebebi ise gerçekten sıkılmış olmam. En büyük pişmanlığım bu karakterleri keşke SAK karakteriyle özdeştirmeseydim. Belki isimleri değiştirir düzenlerim. Belki yetersiz bir final oldu. Ama sadece bitirmek istedim. Beni bu yolda yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim. Umarım başka hikayelerde görüşürüz.

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin