*Nefes
Gözlerimi yavaş yavaş açmaya çalıştığımda üstümde bir ağırlık hissettim. Gözlerimi tamamen açtığımda Tahir üstümdeydi.
Nefes:İMDATTTTT SAPIIKKK VAAARRRRR
Diye bağırdım. Tahir birden sıçradı. Ali ise odaya gelmişti. Yerimden doğrulduğumda ikiside gözlerini ovuşturuyordu
Ali:Kızım ne bağrıyon yaa nasıl odadan çıktığımı bir bilsen.
Nefes:Ne yapıyım bu salak üstümde yatmış.
Ali:Lannn ırz düşmanı Tahir.
Dedi ve gülmeye başladı. Neden bu kadar salak bir kuzenim vardı? Teyzeme sorcam bu neden böyle oldu diye ama şimdi sırası değil.
Tahir:Ne yapıyım çok güzel duruyordun.
Nefes:Tahir biz ayrıldık anladın mı? Lütfen git bu evden lütfen.
Ali:Kahvaltıyı nerde yapalım.
Tahir:Lan çık şu odadan.
Ali:İyi be ben kendim yaparım kahvaltımı.
Kapıyı kapatıp çıktığında Tahirde yanıma oturdu. Ellerini ellerimin üstüne koydu.
Tahir:Yapma be güzel gözlüm. Sen meleğimsin benim.
Nefes:Melek yüzlü şeytandım hani ben?
Tahir:Nefes bilmiyorum. Ben o cümleleri nasıl söyledim o iğrenç şeyi nasıl yaptım bilmiyorum. Sanki o ben değildim.
Nefes:Tahir senin aşkın gerçek değilmiş. İki yalana inanıp aşkından vazgeçen insan mı olur?
Tahir:Nefes benim aşkımı sorgulayamazssın. Ben seni herkesten herşeyden daha çok seviyorum.
Nefes:Sevmiyorsun. Bak senin ki sadece bir hevesmiş. Hevesini aldıktan sonra ilk fırsatında bırakıp gittin beni.
Tahir:Nefes benim ki heves değil bir ömür sürücek bir sevda.
Nefes:Sevdayı kendi yalanlarına alet etme. Birbirini gerçekten seven insanlara ayıp olur. Sevda ve aşk her ne olursa olsun sevdiğinden vazgeçmemektir.
Tahir:Peki senin içindekiler bitti mi?
Nefes:Bitmedi. Fakat bu birşeyi değiştirmez. Bir yanım seninle eskisi gibi olmak istiyor bir yanım buna izin vermiyor.
Tahir:Sevda ve gurur diyosun.
Nefes:Evet. Ve ben gururumu seçiyorum.
Tahir:Bittik mi yani biz?
Nefes:Bittik. Sen bizi bitirdin.
Tahir:Artık özür dilemek bir işe yaramaz ama ben senden ve bebeğimizden çok özür dilerim.
Nefes:Umarım çok mutlu olursun.
Tahir:Nefes ben sensiz yaşayamam. Sen bana mutlu ol diyosun. Sen olabilecek misin?
Nefes:Hayır.
Tahir:Nefesim son bir kere kokunu içime çeksem?
Nefes:Olmaz Tahir. Şimdi lütfen git ve eşyalarını topla.
Dedim ikimizinde gözleri dolmuştu. Ama artık bizden olmazdı. Bu kadar yıpranmış kırılmışken olmazdı. Tahir gittikten sonra onu belki hiç göremiycem ama bana her zaman onu hatırlatacak bir çocuğum olucak.
Göz yaşlarımı silip kalktığımda Alinin sesini duydum.Ali:Tahir iyi misin?
TahirBen gidiyorum.
Ali:Olmadı desene. Peki hakkınızda hayırlısı olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
FanfictionSizce sarhoşken olmuş bir birliktelik aşka dönüşür mü? İşte bunun cevabını en iyi verecek çift NEFTAH