13. Bölüm😔❤❤

5.3K 146 5
                                    

Sabah eve dönceğimiz için erken kalkmak zorunda kalktık. Eşyalarımızı toplayıp arabaya bindik. Eve gelene kadar Deren ve Muratın kavgalarını dinledik
Kapının önünde durduğumuzda hala onlar atışıyordu.

Tahir:Aşkım şimdi eve gidip yatıyosun dinleniyosun. Bak zaten yarın işe felan gidiceksin hadi bebeğim eve.

Nefes:Ama evde temizlik yapmamız gerekiyo.

Tahir:Nefessss.

Nefes:Tamam tamam. Deren hadi iniyoruz.

Dedim kafasını salladı. Tahiri  dudağına bir buse kondurdum ve indik. Eve girdiğimizde direkt yataklarımıza geçip yattık. Uyandığımızda saat akşam 20:45'di. Yataktan kalkıp duş aldım. Dereni uyandırmaya gittiğimde salonda oturan birini gördüm. Büyük bir kormu ile salona tekrar baktım ve Demirin orda oturduğunu gördüm.

Nefes:Senin ne işin car salonun ortasında?

Demir:Deren ekmek almaya giderken onu bayıltıp kapıdan içeri girmek zor olmadı.

Nefes:Sen ne piskopat adam çıktın. Deren nerde?

Demir:Merak etme benim işim seninle Deren elleri bağlı bir şekilde uyuyor. Bu arada çok güzel uyuyosun.

Nefes:Çabuk çık evimden.

Demir:Seni almadan gitmem göz bebeğim.

Dedi ve bana yaklaştı. Ben ağlarken beni kendine sardı. Onu yumruklamaya çalışırken o benim saçımı öpüyodu.

Demir:Ağlama birtanem. Senin bir göz yaşına dünyayı yakarım. 

Nefes:Senden nefret ediyorum. Bırak beni.

Demir:İstediğimi almadan olmaz. İlk önce sen beni öpüceksin sonra otele geçicez. Malum seslerden Deren rahatsız olmasın.

Nefes:Bunların hiçbiri olmayacak. Anladın mı?

Demir:Sen benimsin.

Tahir:Sen kimsun ulan benum sevgilimi  sahipleniyosun. O. Çocuğu.

Dedi ve yumruk attı. Murat ise Derenin odasına gitti. Tahir Demiri döverken ben yere çökmüş bir şekilde ağlıyordum. Yerimden doğruldum ve Tahiri durdurmaya çalıştım.

Nefes:Tahir yapma bırak gitsin. Hadi aşkım.

Tahir:Nefes çekil.

Nefes:Başın belaya gircek.

Tahir:NEFES ÇEKİL.

Dedi tam Demire yumruk atarken önüne geçtim ve yumruğu ben yedim.

Tahir:Nefes ben özür dilerim iyi misin?

Demir:Nefesim birşeyin var mı?

Nefes:Çekil Demir.

Dedim Tahir dizlerinin üstünde öyşece gözümdeki morluğa bakıyordu.

Tahir:Benim yüzümden benim yüzümden (Açaydım kollarımı gitme diyeydim😂😂) Ben sana zarar verdim Nefes. Sana... bu hayatta en değer verdiğim kişiye zarar verdim.

Nefes:Sakın Tahir. Sakın kendini suçlama. Hadi bak ben iyiyim.

Demir:Sen az önce benim için kendini feda mı ettin?

Nefes:Senin için değil Tahir için
ŞİMDİ DEFOL GİT BU EVDEN.

Demir:Gidicem ama geri geleceğim.

Tahir:Ben yaptım ben sana yumrul attım.

Dedi ikimizin gözlerindende yaş süzülüyordu. Yüzünü avuçlarıma aldım ve parmağımı yanağında gezdirdim.

Nefes:Bana bak sakın ağlama. Ağlarsan Nefesin çok üzülür.

Tahir:Ben sana zarar veriyorum.

Nefes:Vermiyorsun hiç vermedin. Hem ben iyiyim. Lütfen kendine gel.

Tahir:Nefesimm....

Nefes:Tahirimm...

Tahir:Seni ölene kadar seviceğim.

Nefes:Bende seviceğim.

Dedim ve ona sarıldım. Bir dakika iki saattir Deren ve Murat ne yapıyo?

Nefes:Hadi kalkalım. Bu arada Deren ve Murat iki saattir ne yapıyolar?

Tahir:Bilmiyorum gel bakalım.

Dedi ve yerden kalktı. Benide kaldırdıktan sonra odaya girdik
Murat ve Deren işi pişirmişler. Birbirimize baktıktan sonra hemen kapıyı kapattık.

Tahir:Biz burda ne yapıyoruz onlar orda ne yapıyo. Ne değişikler yaa.

Nefes:Bencede hadi gel odama geçelim.

Tahir:Bu morartı ne zaman gider?

Nefes:Merak etme ben makyajla kapatırım.

Tahir:Dıştan kapatman ne değiştirecek. Sen bana baktıkça o yumruğu hatırlıyacaksın ben ise senin her gözüne baktığımda sana zarar verdiğimi hatırlıycam.

Nefes:Tahirim ben hiç birşey hatırlamıycam sende unut. Hadi odama geçelim hem sen ne zamandır istemiyor muydun şeyi?

Tahir:Neyi?

Nefes:Şeyi yaa işte Tahir anladın.

Tahir:Tamam tamam. Ama gözün beni çok üzüyo.

Dedi dudağından öptüm. O da karşılık verdi. Öpüşe öpüşe odaya geldik. Tahir beni yatağa attı ve üzerime çıktı. (Kusura bakmayın halvet yazamam. Yani benlik değil). 2 saat seviştikten sonra uyuduk.

Murat:Uuuu bunlara bak sen.

Deren:Az önce onlarda bize diyorlardı. Birşey diycem Demir nerde?

Tahir:Gitti şimdi odadan çıkın zaten çok yorgunuz.

Dedi uykulu sesiyle. Onlar odadan çıktıktan sonra bana baktı. Bende gözlerimi yeni yeni açıyordum.

Tahir:Nefesim ne güzel uyuyorsun sen.

Nefes:Artık uymuyorum.

Dedim ve boynuna sarıldım. İkimizde birbirimizin kokusunu içimize çekiyorduk. Tahir benim göğüsüme yattı. Bende onun saçlarıyla oynamaya başladım.

Tahir:Nefes biz artık gidelim sende uyu. Yarın okul var.

Nefes:Annecim sen misin?

Tahir:Nefess yarın çalışıyorsun yaa o yüzden.

Nefes:Birlikte uyuyalım.

Tahir:Olur ama lütfen üstüne pijmalarını giy. Yoksa seni gördükçe..... anladın sen.

Dedi ve göz kırptı. Tahir Murata kalcaklarını söylemek için odadan çıktı bende pijamamı giydim.

Tahir odaya girince kendini yatağa attı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tahir odaya girince kendini yatağa attı. Bende onun yanına yattım. İki dakikaya uymuşuz.

Arkadaşlar biraz kısa oldu ama bugün atmak istediğim için hemen yazdım. Umarım beğenmişsinizdir. Birde şu Tahirin benim yüzümden dediği kısmı annem babam ve oğlumu izlerken yazdım. Ordada adam bağrırken bende dedim Tahirde bağırsın😂. Biraz duygusal bir bölüm oldu. Bu yumrukta gözlerim doldu.

Bölüm Şarkısı:Seni Çok Seviyorum

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin