Tabiki onu öpmiycektim. Derin derin nefes alırken Tahirin sesini yüzümde hissettim.
Tahir:Peki tamam buluşmaya gelme. Arabaya da binme. Ama şunu bil ben Mercanda hoşlanmıyorum. Çok iyi kız ama ben başkasını seviyorum.
Nefes:Hödük ikiside aynı şey. Ha sözlün var ha sevdiğin var.
Tahir:İşte o öyle değil. Benim sevdiğim beni kıskanıyo ama sevmiyo.
Nefes:Utanmazssan bana diyceksin aramızı yap.
Tahir:Yapar mısın aramızı?
Dedi gülüyordu. Ben ise neye güldüğünü anlamayan bakışlar atıyordum.
Tahir:Hadi gel seni eve bırakayım.
Nefes:Ben kendim giderim. Yine de teşşekkür ederim.
Tahir:Bu akşam hep birlikte sinemaya gidelim mi? Sen ben Fatih, Berrak, Murat ve Deren
Nefes:Olur siz bizi alırsınız. Neyse görüşürüz bay HÖDÜK.
Tahir:Görüşürüz inadın vücut bulmuş hali.
Dedi dil çıkardım ve arkamı döndüm. Eve geldiğimde Deren Fatihve Berrak oturmuş sohbet ediyorlardı.
Nefes: Hadi kalkın hazırlanın. Birazdan Tahirler ile sinemaya gidicez.
Deren:Tahirler derken?
Nefes:Murat'da geliyo. Hadi kalkın hazırlanın.
Dedim Deren başını salladı ve odasına gitti. Bende odama geçip üstümü değiştirdim.
Nefesin Kıyafeti
Salona geçtim ve oturdum. Fatihin telefonu çaldı.Fatih:Tamam abi çıkayruz.
Dedi ve kapattı. Derende elinde ruj ile koşa koşa geldi.
Deren:Çıkıyor muyuz?
Fatih:Hıhı hayde çıkalum.
Dedi Deren makyajını yapmaya çalışırken biz çoktan çıkmıştık. Derende çıkınca Murat Derene çapkın bakışlar attı. Biz gülerken onlar flörtleşiyordu.
Tahir:Hadi Nefes benimle gelsin. Deren Murat ile gitsin. Berrakla Fatihte birlikte gitsin
Dedi herkes onaylarken ben çoktan arabaya binmiştim. Tahirde binince hareket ettik. İkimizde hiç konuşmuyorduk. Galiba en iyisi böyleydi. Alışveriş merkezine gelince hepimiz indik. Vizyondakilere bakarken Tahir ile aynı anda "KABİR AZABI" dedik.
Berrak:Ay ben korkarım. Korkarsamda bebeğime felan birşey olur. Allah korusun.
Deren:Iıı bende izleyemem. Bence 'CANAVAR GİBİ'ye girelim. Hem komedi filmi
Fatih:Ee ikizum sen ne diysın?
Murat:Bende Deren ile aynı düşüneyrum.
Tahir:O zaman siz onu izleyin. Bizde Nefes ile bunu izliyelim.
Dedi herkes kafasını salladı. Biletler mısır felan derken salona girdik. Sadece ikimiz vardı.
Tahir:Korkar mısın?
Nefes:Yalnız izlersem korkarım. Ama birisi varsa çok korkmam.
Tahir:Tüh bende korkunca bana sarılırsın diye hayal etmiştim ama neyse.
Dedi göz devirdim ve koltuğa oturdum. Film ilk başlarda çok korkunç değildi. Sonra baya bir ürkütücü oldu. En korkunç sahnesinde film arası verildi.
Tahir:Işıkları neden açmadılar?
Nefes:Ben ne biliyim. Gel hadi çıkalım bari. Ara bitene kadar nefes alırız.
Dedim ve kalktım kapının ıraya geldiğimizde kapı açılmadı.
Tahir:Kapıyı açmamışlar.
Diyince korkuyla Tahire sarıldım.
Nefes:Ben şuan çok korkuyorum.
Tahir:Ben varken korkma.
Nefes:Sen varsan ne olucak. Cin çıkınca atar mı yapıcan?
Tahir:Ne cini Nefes?
Nefes:Gencecik yaşımızda ölücez. Keşke komediye gitseydik. Allah'ım sen yardım et
Tahir:Amin amin. Hayde yerimize geçelim.
Dedi ben hala ona sarılıyordum
Birden beni kucağına aldı ve çıkardı.Nefes:İndirir misin?
Tahir:Cıı
Nefes:Oğlum deli misin? İndir beni.
Tahir:Yok filmi kucak kucağa izleyelim.
Nefes:Sapıkkk. Bırak yaa.
Dedim ve kalkmaya çalıştım. Olmayınca koltuğa devrildik. Onun göğüsünü yumruklarken o gülüyordu
Nefes:Tahir senin sevdiğin kız yok mu? Onu oturt kucağına.
Tahir:Zaten kucağımda.
Diyince anlamayan gözlerle ona baktım. Jeton geç düştü. O kız bendim. Ne kadar salağım yaa.
Nefes:Aa o kız benim. Sen şuan bana beni sevdiğini mi söyledin?
Tahir:Evet Nefesim. Seni seviyorum.
Nefes:Iıı peki ben seni seviyor muyum?
Tahir:Ben ne biliyim kızım?
Nefes:O zaman bana zaman ver. Ben sevip sevmediğimi anlıyım.
Tahir:Olur hadi filmi izleyelim.
Dedi fakat ben hala Tahirin kucağındaydım. Bütün gücümü kullanarak kalktım ve yana oturdum. Film başlayınca kendime geldim. Filmin sonu biraz saçma gibiydi. O yüzden sıkılmıştım. Bitince ilk işim kapıya koşmaktı. Kapı açılınca mutluluktan zıpladım. Berrakların filmi daha kısa sürdüğü için bizi bekliyorlardı.
Tahir:Hadi yemek yiyelim.
Berrak:Evet evet ben çok acıktım. Yani ben değil bebeğim acıktı. Yoksa ben kuş kadar yerim.
Diyince hepimiz güldük. Yemekten sonra Deren ben ve Berrak eve geldik. Berrak bugün bizde kalıcaktı
Nefes:Kızlar size anlatıcaklarım var geçin şuraya.
Dedim merakla bana bakıyorlardı. Bütün gün olanları anlattım.
Deren:Peki sen Tahiri seviyo musun?
Nefes:Bilmiyorum hiç birşey bilmiyorum. Ben gidip uyucam.
Berrak:İyi git yat. Bilmiyomuş bulmuşsun Tahir gibi çocuğu. Valla abla yani baksana ne güzel olur. Üç kardeş üç kardeş ile evli.
Deren:Sen bana az önce kardeş mi dedin? Oyy ben seni yerim.
Dedi onlar gülerken bende odama geçtim. Sadece uymak istiyordum sadece. Allah'a rüyamda tatlı birşeyler görmek için dua ettim ve rüyamda Tahiri gördüm😐😐
Arkadaşlar Tahiri süründürme demişsiniz merak etmeyin yapmıycam. Yalnız size bir sorum var. Nefes Tahire aşık olduğunu 2 bölüm sonra mı yoksa 3 bölüm sonra mı?
❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
FanfictionSizce sarhoşken olmuş bir birliktelik aşka dönüşür mü? İşte bunun cevabını en iyi verecek çift NEFTAH