Tahirin sesini duyunca hemen arkamı döndüm. Kızgın bir şekilde Demire bakıyordu.
Nefes:Tahir senin ne işin var burda?
Tahir:Asıl senin bu itin masasında ne işin var?
Fuat:Kızım bu adam kim?
Nefes:Tamam anlatıcam durun bi. Tahir gel sen şuraya bir otur.
Dedim sinirli bir şekilde oturdu. İlk önce babamı sonra beni en sonda Demiri süzdü.
Nefes:Baba bu Tahir sevgilim.
Fuat:Sevgilin mi? Demir dururken bununla mı sevgili oldun? (İlişkilerini herkes onaylıyodu bari babası sevmesin yılan Tahiri jfkkdk)
Nefes:Baba bu benim kendi kararım. Tahir sana gelirsek babamı bulmak için buraya geldim.
Tahir: Niye haber vermedin ya bu pislik herif sana bir şey yapsaydı?
Demir:Burda ki herkesten Nefese zarar gelir benden gelmez.
Nefes:Kavganın sırası değil. İkinizde susuyosunuz. Benim babam burda ölmekten bahsediyo.
Fuat:Kızım ben senin önünde ölmek istemiyorum. Yurt dışına çıkıcam eğer iyileşirsem geri gelicem.
Nefes:Babamm yapma böyle.
Fuat:Lütfen kızım.
Dedi hıçkırıklara boğulmuş bir şekilde ağlıyordum. Masada ki elimi Tahir tuttu ve sıvazladı.
Bir yarım saar daha oturduktan sonra babamla vedalaştık ve kalktık. Tahir beni eve bırakmıştı.*Yazar
Demir ve Fuat hala masada oturyorlardı.
Demir:Bir iki hafta yurt dışında dur sonra buraya gelip İyileştim numarası falan yaparsın bu arada geldiğinde Tahir ve Nefesin arasına girmeyi unutma. Yoksa herkese herşeyi anlatırım.
Fuat:Merak etme sen benim işimi hallettim ben de senin işini halledicem.
Demir:Halletmezssen Nefes'e senin hasta olmadığını sizi bir kadın için terk ettiğini sonra kadının dolandırıcı çıkıp seni ortada bıraktığını anlatırım.
Fuat:Sessiz konuş. Halledicez işini merak etme.
Demir:Hallet bir an önce. Nefes o Tahir pisliği ile birlikte olduğu sürece ben ölüyorum burda.
Fuat:Tamam dedik işte. Bana biraz para versene.
*Nefes
Eve gelmiştim. Bugün olanları Derene özet geçtim. O da çok üzülmüştü.Deren:Yaa kuzum bu aralar herşey üstüne geliyor. Baban bebeğin intikam. Senin yerine benim ruhum yoruldu.
Nefes:Ne yapıyım Deren? Şu intikam işini ertelesek mi?
Deren:Hayır sakın. Baban zaten gitti. Bu intikamı alıcaksın ya da ben Tahiri öldürtücem. Gerçekten yaparım.
Nefes:Öff yine saçmalayan Deren geldi.
Deren:Yine de sen bunu düşün.
Nefes:Film izleyelim mi?
Deren:Olur aşkımı izliyelim.
Nefes:Aşkın kim senin?
Deren:Edward. Alacakaranlık serisinde ki.
Nefes:Anladım hangisini izliyoruz.
Deren:İlkini izleyelim.
Dedi çocuksu bir sesle. Ben filmi açtım. Derende mısırları patlattı. Kafa kafaya verip izlemeye başladık.
*Tahir
Yatağımda uzanmış tavanı izliyordum. Birden telefonum çaldı. Elimle komidinin üstünde duran telefonumu aradım. Sonunda buldum ve açtım.Tahir:Kimsiniz?
Eda:Tahir benim Eda
Tahir:Ne yüzle beni arıyosun lan sen.
Eda:Bak Tahir seni aramak istemezdim ama ben hamileyim. (Dün yediğin hurmalar bugün gelip bir yerini tırmalar Tahirr)
Tahir:Yalan söylüyosun.
Eda:Yarın oraya geliyorum. İstediğin hastaneye gidelim. Dna testi yaptıralım.
Tahir:Eda sen benle dalga mı geçiyosun?
Eda:Hayır geçmiyorum. Ben artık değiştim. Sana aşığım. Bu bebeği kabul etmek zorundasın.
Dedi telefonu yüzüne kapattım ve fırlattım. "Laaannn" diye bağırdım. Tam herşey düzelmişti nerden çıktı bu kadın?
Huhu ben geldim. Biliyorum bölüm çok kısa. Ama bu bölümü 14 yaşında ki ergen kuzenimin çöp olan yatağında bacağıma şiddet uygulayan 5 yaşındaki kuzenime ve saçıma kuaförcülük oynuyoruz ayağına kalıcı değişiklikler yapan 5 yaşındaki kuzenimin yanında yazdım. Birdaha halama gelmiycem. Neyse zaten annemin sesini duydum kalkıyormuşuz o zaman çenemi kapatıp bölümü yayınlayayım en iyisi sizi seviyorum. Bu arada bol entrikalı bir bölüm. İşler çok karışıcak. Acaba sezon finali mi yapsam? Neyse sonra düşünürüm.
❤❤❤❤❤
Bu arada yeni hikayeyi çalışmalar kısmına girip okuyabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
FanfictionSizce sarhoşken olmuş bir birliktelik aşka dönüşür mü? İşte bunun cevabını en iyi verecek çift NEFTAH