5. Bölüm

8.4K 208 0
                                    

Resim: Nefesin kıyafeti
*Nefes
Sabah yataktan hiç kalkmak istemiyordum. Zaten bugün pazardı. Tatilin son günü. Kendimi yorganın içine gömdüm. Fakat birden gözlerimi fal taşı gibi açtıım. Çünkü bugün annemler geliyodu. Yataktan sendeleyerek kalktım ve telefonuma baktım. Annemden 54 cevapsız çağrı gördüm. Hepsi annemdendi. Telaşlı bir şekilde annemi aradım.
Derya:Nefes seni ve o Berrağı öldürcem. Niye bak mıyosun şu telefonlara?
Nefes:Anne yeni uyandım. Her neyse siz ne zaman geliceksiniz?
Derya:Geldik bile. Evi arıyoruz. Kaybolduk konum at.
Nefes:Tamam annecim. Atıyım hemen. Dedim ve attım.
Annem:O Berrağa da söyle kocasınıda alsın gelsin. Dedi tamam diyicekken suratıma kapattı. Off Allah'ım neden hep beni buluyo böyle şeyler. Berrağı aradığımda korku ile açtı.
Berrak:Abla annemler geldi mi?
Nefes:Her an gelebilirler. Annem dediki kocasınıda alsın gelsin. Çabuk gelin. Hadi öptüm
Diyip suratına kapattım. Galiba bizde yüze kapatmak genetik. Neyse boş verin. Odadan çıkıp Derenin yanına gittim. Yanına kıvrıldım.
Deren:Ne oldu kuzum?
Nefes:Ben bugün Tahir ile buluşcaktım ama annemler geliyo. Off yaa
Deren:O iş bende. Annenler geldiğinde biraz otur sonra sen odaya gidip yalancıktan telefon konuşması yap. Sonra gelip de ki müdür beni çağrıyo de. İzin verirler. Sen de git buluş. Dedi yerimden doğruldum ve gülümseyerek konuşmaya başladım.
Nefes:Valla kızım uykulu halinle bile plan yapıyon ya büyük yetenek.
Deren:İltifatı hiç sevmem. Hadi fikri verdim sen çık bende hazırlanayım. Dedi ve beni yataktan itti. Gülerek kalktım ve gıdıklamaya başladım. Sonra o beni gıdıklamadan odadan çıktım. Kendi odama geçip kapıyı yaslandığımda tekefonumun titrediğini gördüm. Tahir arıyordu. Biraz beklettikten sonra açtım.
Tahir:Alo Nefes bugün buluşuyor muyuz?
Nefes:Hıhı ama ben sana haber verince buluşalım. Annemler gelyo çünkü.
Tahir:Olur Nefesim.
Nefes:Nefesim derken. İyi misin?
Tahir:Şey Nefesim derken.... Boş ver yaa ağızımdan kaçtı. Neyse görüşürüz.
Nefes:Görüşürüz. Dedim ve kapattım.
Tahirden anlatım:
Nefesim dedim oğlum kıza. Ne oluyo sana. Yoksa aşık mı oldun? Ama o senden nefret ediyo. Gerçi nefret etse buluşmazdı. Offf aklım yine dağıldı. Kendine gel ve kahvaltıya in. Aşağıya indiğimde herkes beni bekliyordu.
Saniye:Fatihe baksana senden küçük senden önce evlendi. Sen hala otur. Bak eğer birini bulamazassan Mercanu sağa alucam
Asiye:Ben o kızı elti olarak istemiyrım. Ama dün Berrağın kardeşi Nefesdi galiba o olur.
Tahir:Yenge ne alaka ya ben kimseyi istemiyrım. Dedim her sabah Mercan muhabbetti. Bıktum ula.
Nefesten anlatım
Annemler gelmişti. Onlardan hemen sonra Berrak ile Fatih gelmişti. Babam Fatih ile çok iyi anlaşmıştı. Annemde sevmişti. Fırsat bu fırsat diyip odaya gittim. Biraz bekledikten sonra çıkıp salona geçtim.
Nefes:Şeyy beni müdür aradı. Bir sorun varmış galiba ben bi gidiyim.
Berrak:Abla müdür hafta sonu tatili için İstanbula gitmişti. Yarın sabah dönücek.
Deren:Erken döndü Berrakcım. Dedi annemler sohbete devam ediyorlardı. Odaya geçip üstümü giydim. Makyajımı yapıp saçımıda açtıktan sonra evden çıktım. Biraz uzaklaştıktan sonra Tahiri aradım.
Nefes:Tahir ben evden çıktım. Nerde buluşucaz?
Tahir:Lokantaya gidelum. Valla öyle yerleri hiç sevmem ama senin için katlanıcaz bakalum. Sen konum at ben seni gelip alıyım.
Nefes:Olur atarım şimdi. Seni seviyorum bay bay. Dedim ve kapattım. Seni seviyorum mu dedim? Nefes kızım sen manyak mısın? Aa neyse bence duymadı. Gerçi duymamasına imkan yok. Neyse Nefes kendine gel. Çünkü şuan iyisin.
Yoksa sen bu Tahire aşık mı oldun? Galiba evet. Ayy evet evet. O zaman söyle bugün. Hayde Nefes kaybedicek birşeyim yok. O sırada konum atmadığımı fark ettim. Hemen attıktan sonra beklemeye başladım. Kısa bir süre sonra Tahir geldi. Bir lokantaya geldik ve masaya oturduk. Siparişleri verdikten sonra beklemeye başladık. İkimizde susuyorduk.
Tahirden anlatım:Ben ben Nefese aşık olmuştum. Bunu ona söyliycem.
Tahir:Nefes sanna birşey söyliycem.
Nefes:Bende birşey söyliycem.
Tahir:O zaman ilk sen söyle.
Nefes:Yok lütfen sen söyle
Tahir:Peki ben senden hoş.... derken yanımıza garson geldi.
Garson:Buyrun siparişleriniz. Başka bir isteğiniz var...
Tahir:Yok sen gitt. Dedim garson şaşırmış bir şekilde gitti.
Nefes:Nerde kalmıştık?
Tahir:Ben senden ho..... derken Mercan yanımıza geldi.
Mercan:Tahir ne yapıyosun burda?
Tahir:Konuşuyoruz görmüyor musun?
Mercan:Bende burda dolanıyordum seni gördüm. Bu kız kim?
Nefes: Ben Nefes Zorlu sen kimsin?
Mercan:Tahirin sözlüsüyüm.
Nefesten anlatım:
Duyduğum laf ile kendimden geçtim. Sözlüsü mü? Gözüm dolmaya başladı. Hiçbir şey söylemeden kalktım. Arkama baktığımda Tahir peşimden geliyordu. Kolumdan tuttu ve kendine çekti.
Nefes:Gitsene sözlünün yanına
Tahir: Mercan benim sözüm değil annem sadece evlenmemizi istiyor.
Nefes: Banane banane. Hem güzel kızmış şanslısın. Bir dahada beni ne ara ne de sor.
Dedim ve taksi çağırdım. Gelince öfkeyle binip adresi söyledim. Yol boyunca ağladım. Evin önüne geldiğimde bütün şirinliğimi toplayıp kapıyı çaldım. Kapıyı Deren açtı.
Deren:Rahat ol kızım gittiler. Bu gece Berraklarada kalkcaklarmış. Ee anlat nasıl geçti?
Nefes:Rezil geçti. İçeri giriyim anlatıcam.

Arkadaşlar bölüm biraz geç geldi. İki gündür teyzemin düğünü için uğraştım. Bir kaç gün daha böyle sürebilir.

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin