15. Bölüm😭😭😭

3.9K 125 3
                                    

Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda bir odada olduğumu gördüm. Kalkmaya çalıştım ama olmadı ellerim iki yandan kelepçeliydi. Kesinlikle bunu Demir yapmıştı. Ben kurtulmak için kendimi zorlarken içeri Demir girdi.

Nefes:Çabuk çöz şunları hayvan

Demir:Bunlar çözülmiycek. Ayrıca bana istediğini de. Başım boynum üzerine.

Nefes:Ne istiyosun benden NE?

Demir:SENİ NEFES SENİ. ANLA ARTIK. BEN SENSİZ NEFES ALAMIYORUM. SEN OLMAYINCA ÇILDIRIYORUM DELİRİYORUM. SEN ZANNEDİYO MUSUN BEN SENİ LİSEDEN SONRA HİÇ ARAMADIM SORMADIM. HER GÜN SEN BİLMESENDE SENİNLEYDİM BEN.

Nefes:Nasıl benimleydin?

Demir:Ellerini çözücem kıpırdamak yok. Sadece odaya gidicez. Zaten kaçamazssın.

Dedi ellerimi çözdü. Yavaşça yataktan dopruldum ve yürüdüm. Bir odaya geldik. Demir anahtarla kapıyı açtı. İçeri girdiğimde her yerde benim fotorafım vardı. Üzerlerinde günler yazıyordu.

Demir:Mesala Tahir ile tanıştığım gün. Kızlar ile habuzun orda limonata içiyorsunuz.

Nefes:Sen delisin.

Demir:Hani sen bana dedin ya uçakta Tahir benim nişanlım diye sizin nişanlı olmadığınızı biliyordum çünkü sen nerdeysen ben ordayım. Her şeyden haberim var. Mesala Berrağın üçüzleri oluyo. Deren ve Murat birbirinden hoşlanıyo. Sen Tahire aşıksın. Beni en çok etkileyen bu zaten. Eskiden en sevdiğin film "NoteBook"du. Artık "Suyun Sesi" o film seni baya etkilemişti

Nefes:Sus artık seni dinlemek istemiyorum. Senden nefret ediyorum. Lütfen bırak beni gidiyim.

Demir:Bu sefer sana acımıycam Nefes. Şimdi ya Tahirden ayrılılp benimle evlenirsin yada Tahir ve tüm ailesini öldürürüm.

Nefes:Yapamazssın.

Demir:Yaparım mesala ilk önce Fatihi bir köşede kıstırır öldürtürüm. Berrak yıkılır. Tabi Tahir ve aileside. Sonra bi bakmışsın Murat eve dönmemiş
Sonra polis arıyo ve diyoki Murat Kaleli ölü bulundu. Yine herkes perişan. Yalnız bence senin merhametli yüreğin buna dayanmaz ve Tahirden ayrılırsın sonra benimle evlenirsin. Haa ama kimse ölmesin dersen hadi evlenelim.

Nefes:Yapamam ben bunu Tahirime yapamam.

Demir:Hala Tahir diyo yaa. O zaman ben ilk Tahiri öldüreyim

Nefes:Tamam yapma. Ne istersen yapıcam.

Demir:Güzel şimdi Tahiri ara hoparlörü aç. Ona çivraya gelmesini söyle. Hadiii

Dedi telefonumu verdi. Tahiri aradım ve bütün sesimi toplayarak ağladığımı belli etmedim.

Tahir:Alo Nefesim ne oldu?

Nefes:Tahir çivraya gelir misin?

Tahir:Hıhı birşey mi oldu?

Nefes:Yok olmadı sen gel yeter. Görüşürüz.

Dedim ve kapattım.

Demir:Afferin şimdi sana dinleme cihazı yerleştirelim.

Dedi ve cihazı kulağımın arkasına taktı. Saçlarımla kapattıktan sonra beni kaldırdı.

Demir:Şimdi şu gözyaşlarını sil ve makyaj yap. En sevdiğin malzemeler masada duruyo.

Dedi göz yaşlarımı sildim ve ona tokat attım. Tabiki makyaj yapmıycaktım. Sadece morluğu kapattım. Demir geldi ve çıktık. Çivraya geldiğimizde indim ve Tahirin yanına koştum. Arkası dönük denize bakıyordu.

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin