9. Bölüm

5.8K 173 4
                                    

Sabah erken uyanmıştım. Çünkü Tahir ile İstanbula gidicektik. Duşumu aldım ve giyindim. Tahir beni arayınca çıkıcaktım. O sırada birşeyler atıştırdım. Odaya geçerken telefonum çaldı.

Tahir:Nefes ben geldum. Hayde çık sende.

Nefes:Tamam.

Dedim ve kapattım. Odadan çantamı alıp evden çıktım. Arabaya binince Tahirin yanağından kocaman öptüm. Bana şaşkın şaşkın bakarken bende utanmıştım. Önüne döndü ve arabayı sürdü. Biz niye utanmıştık ki? Sonuçta birliktede olmuştuk zamanında.
Kafamdaki düşüncelere tekme atıp yola bakmaya başladım.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Uçakta Tahir sürekli bana bakan oğlana bakıp elini yumruk yapıyordu. Bu durum ise beni biraz sevindirmişti. Aynı oğlan bana seslenince ona döndüm.

Demir:Nefes beni hatırlamadın mı?

Nefes:Hatırlayamadım kimsiniz?

Demir:Ben Demir Aras. Lise arkadaşınım.

Dedi yüzüne iyice bakınca hatırladım. Lisede takıntılı bir şekilde bana aşıktı. Sonra lise bitti ve benden vazgeçti. Yalancı bir gülümsemeyle konuştum.

Nefes:Hatırladım hatırladım da senin Trabzonda ne işin var?

Demir:Şeyy... İş iş için geldim.

Dedi Tahir çok sinirlenirken elini tuttum.

Demir:Siz sevgili misiniz?

Diye sordu sırf bana takmasın diye yalan söylemeye karar verdim.

Nefes:Hıhı nişanlıyız.

Dedim Tahir bana şaşkın şaşkın bakarken kaş göz işareti yaptım
Sonunda anladı numara yaptığımı.

Demir:Siz ne arıyorsunuz Trabzon'da?

Nefes:Tayinim buraya çıktı. Tahirde zaten buralı. Neyse Demir kendine iyi bak.

Dedim ve sırtımı yasladım. Anons duyulunca kemerlerimizi bağladık. Uçak indiğinde Demir hala bize bakıyordu. Tahir bir taksi çağırdı. Taksiye binince Tahir hala elimi tutuyordu.

Nefes:Tahir elimi bırakır mısın?

Tahir:Ha pardon.

Dedi ve elini çekti.

Nefes:Neden böyle bir yalan söylediğimi merak ediyorsundur. Demir bana lisedeyken takıktı. Baya piskopat gibi aşıktı bana. Sonra işte lise bitti. O da gitti.

Tahir:Ben anlamıştum bunun şerefsuz olduğunu.

Dedi göz devirdüm ve yüzümü cama çevirdim. Ama Tahirin beni kıskanması yüzümde kocaman bi tebbesüme yol açmıştı. Taksi bizim evin önünde durduğunda koşarak indim ve kapıyı çaldım. Tahir ise çantalar ile geldi. Annem kapıyı açınca ona sarıldım ve öpmeye başladım.

Derya:Dur kız yedin beni. Hadi geç içeri.

Nefes:Anne bir misafirimiz var.
Tahir gelsene.

Tahir:Merhaba ben Tahir.

Derya:Bende Derya oğlum. Geç sende içeri.

Nefes:Anne Tahir Fatihin abisi olur.

Diyince annem daha da bir mutlu oldu. İçeri geçip olayları konuştuk.

Derya:Kızım bak ben yavaş yavaş toparlanıyorum. Burdan gidicem.

Nefes:Nereye anne?

Derya:Almanya'ya teyzenin yanına. Kadın oğlu ile yalnız kaldı. Geçenlerde konuşurken çağırdı beni. Bende gidiyim dedim. Lütfen kızma olur mu?

Nefes:Annem seni sık sık ziyarete gelicem tamam mı?

Derya:Gelirken Tahir oğlumuda getir. Ne kadar yakışmıssınız.

Dedi başımı yere eğdim. Herkes bizi sevgili zannediyordu. Yani bir kız bir erkek ile arkadaş olamaz mı? Gerçi yanında Tahir gibi TAŞ bir çocuk varsa olamaz. Düşüncelerimden beni ayıran avukatın sesi oldu.

Avukat:Merhaba Nefes Hanım. Ben miras işi için gelmiştim. Mirası kime devrediceksiniz?

Nefes:Anneme.

Dedim bir kaç işlem ve imzadan sonra avukat diğer işleri kendisinin halledeceğini söyledi ve kalktı.

Nefes:Ee bu kadar kısa bir işse biz neden üç günlüğüne geldik?

Derya:İstanbulu özlemişsindir. Gez diye ben şey ettim.

Nefes:Evet çok özledim. Tahir birlikte gezeriz di mi?

Tahir:Gezeruz.

Dedi ve gülümsedi. Yemek yedikten sonra çok yorgun olduğumuz için yatıp uyuduk.
❤❤❤❤❤❤❤

Nefes:Tahir taksici bana bakmıyordu bile. Boşuna sataştın.

Tahir:Hıı bakmıyordu. Adam aynadan senin bacaklarına bakıyordu. Sanki görmedum.

Dedi gülümsedim. İstanbulu gezmek için taksiye binmiştik. Fakat Tahir adama sataşınca inmek zorunda kaldık.

Tahir:Taksi geliyo. Bak baştan söyleyeyim. Sana baktığı an adama kafa göz dalarum.

Nefes:Kıskanç hödük.

Diye söylendim ve ellerimi önümde birleştirdim. Aslında kıyafetim o kadar açık değildi.

Her neyse taksiye bindik ve gideceğimiz yeri söyledik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her neyse taksiye bindik ve gideceğimiz yeri söyledik.

Tahir:Abi bak sende bakacaksan direkt inelum ben katil olmak istemiyrım.

Taksici:Yok uşağum bizde yanluş olmaz.

Tahir:Abi Karadeniz'li misun?

Taksici:Evet hemşerim.

Dedi onlar Karadeniz hakkında söz ederken bende Deren ile mesajlaşıyordum.


Arkadaşlar öbür bölümde full İstanbulu gezicekler. Ayrıca bu bölüme bir şarkı bulamadım. Sizi seviyorum❤❤❤

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin