*Tahir
Sabah yengem ve abimin işi olduğu için Balım'ı okula ben götürcektim. Okula geldik.
Tahir:Amcam hadi içeri geçelim
Seni sınıfa bırakayım. Dedim elimi tuttu ve sınıfına çıktık. Balım arkadaşlarına koşup sarıldı. Ben onları izlerken arkamdan bir ses işittim.
Nefes:Velisi misiniz? Arkamı döndüm ve gözlerimi fal taşı gibi açtım.
*Nefes
Bu oteldeki oğlan. İnanmıyorum çocuğu varmış.
Tahir:Ne işin var senin burda?
Nefes:Öğretmenim bir ailen olduğu halde benimle......
Tahir: Balım benum kızum değul yiğenim. Dedi evet kendimi iyi hisetmiştim. En azından bir aileyi dağıtmamıştım.
Tahir:Ne öğretmenisin?
Nefes:İngilizce zaten yeni atandım. Neyse benim çocuklar ile ilgilenmem gerek. Dedim ve çocuklara döndüm. O da çıktı. Okul çıkışı Deren ben ve Berrak cafeye gittik. Olanları anlattım.
Berrak:Abla o zaman biz şuan onların yiğenlerine öğretmenlik yapıyoruz.
Nefes:Aynen öyle. Dua edinde hep bu getirmesin çocuğu. Yoksa hep görürüm.
Deren:Valla benimki getirebilir. Dedi kafasına vurdum. Daha sonra eve geldik. Rutin şeyleri yaptktan sonra uyuduk.
Tahirden anlatım
Yangazlara olanları anlattım. Şok olmuşlardı. Birdaha asla Balımı okula bırakmam. Yani... neyse ertesi günü kahvaltı yapıp işe gittim. Ama aklımda hala o ismini bilmediğim kız vardı. Off Tahir iyi halt yedun.
Nefesten anlatım: Okula geldiğimde her yerde onu aradım ama yoktu. Off kızım sanane. Hem bak..... derken başım döndü ve düştüm. Uyandığımda hastanedeydim. Başımda müdür vardı.
Doktor:Nefes Hanım durumunuz gayet iyi. Sadece biraz fazla stresten bünyeniz zayıf düşmüş. Bugün dinlenin. Dedi (Biliyorum herkes hamile sandı ama değil😁😁) eve geldim. Sıcak bir duş alıp ıhlamur yaptım. Tekli koltuğa geçip kitap okumaya başladım. Bugün hamile olduğumu sanıp korkmuştum. Allah'tan sonuç iyi çıktı. Kızlar beni aradı ve bayıldığımı söyledim. Telefonu kapattıktan 1-2 dakika sonra kapı çaldı. Açtığımda onu gördüm.
Nefes:Senin ne işin var burda?
Tahir:Ben özür dilemeye geldim
Nefes:Ne için? Ayrıca adresi nerden buldun?
Tahir:Seni o geceden sonra hiç aramadığım için. Gerçi telefon numaran yok. Adreside birilerinden buldurttum.
Nefes:Tamam özrün kabul olmuştur gidebilirsin şimdi.
Tahir:Ha alışıksın galiba tek gecelik ilişkilere.
Nefes:Seni varya. Ben o***** değilim. Sarhoş olmuştum yoksa o gece hiç yaşanmazdı.
Dedim içeri girdi ve beni kapıya yasladı. Burunlarımız değiyordu. Yutkundum.
Tahir:Neden böyle oldun. Şunu kabul et sen BENİMSİN
Nefes: Ben kimsenin değilim. Bir sevişme ile senin olacağımı düşünüyorsan yanılıyosun.
Tahir:Sen ister kabul et ister etme ama sen BENİMSİN. Dedi erkekliğine dizimi geçirip dışarı çıkarttım. Pislik hödük. 1 saat sonra Deren ve Berrak geldi. Berrak ağlamıştı.
Berrak:Ne oldu kuzum?
Deren:Teyze oluyoruz. HAMİLE
Nefes:Neeeyyy o gecedekinden mi?
Berrak:Duyanda her gece başkasıyla yatıyorum zannedicek. Tabi ondan. Dedi çözüm üretmeye çalıştık ama olmadı. En son çare bebeğim babası ile konuşmaktı.
Nefes:Deren sen hamile değilsin di mi?
Dereb:Evet evet. Neyse Berrağa odaklanalım. Dedi haklıydı. Babayı aramaya başladık. Nasıl bulcaktık?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
FanficSizce sarhoşken olmuş bir birliktelik aşka dönüşür mü? İşte bunun cevabını en iyi verecek çift NEFTAH