*Nefes
Burak:Pepee Pepee çok üzülüyor Pepee Pepee çok üzülüyor Önemli olan oyun oynamak Önemli olan oyun oynamak Kendini üzme eğlenmene bak Kendini üzme eğlenmene bak.Gemi turuna katılmıştık ve Burak herkese konser veriyordu. Bizde onun bu hallerine gülerken Masal ve Murat'da dans ediyordu.
Tahir:Nefes bu duygusal şarkıda benimle dans etmek ister misin?
Nefes:Ahh tabi ki de.
Dedim ve elini tuttum. Biz kendi halimizle dans ederken birden ses kesildi. Bakışlarımızı Burağa çevirdik
Burak:Öncelikle aslında ben burda başka bir amaçtan dolayı bulunuyorum.
Şey Deren benimle evlenir misin?Herkesten "Evet evet" Sesleri yükselirken Deren ve Murat gülmemek için kendilerini zor tutuyorlardı.
Deren:Kabul ediyorum.
Murat:Ben ne olucam?
Burak:Masal var ya amca.
Tahir:Küçük Behlül seni.
Diyince herkesten gülme sesleri geldi.
❤❤❤❤❤❤❤❤
Gemi turundan dönmüş havuza inmiştik. Bu sefer mayo giydiğimiz için açık havuzda yüzebiliyorduk.Nefes:Tahir birşey sorcam.
Tahir:Sor hayatım.
Nefes:Hani sen fantezi istiyordun ya.
Tahir:Hııı? Diye mırıldandı ve piç gülüşüyle yanıma daha da yaklaştı.
Nefes:Aa olmaz ki
Tahir:Ne olmaz? Diye sordu şaşkınlıkla.
Nefes:Diycektim ki havuz fantezisi yapalım ama malum mayo var. Bikini olsaydı hallederdik.
Tahir:O zaman sen bikinini giyersin sonra senle ben kapalı havuza gideriz. Hem kimse de yok
Nefes:Heyecanı kalmaz. Burda yapalım.
Tahir:Öff peki giy gel.
Dedi sevinçle ellerimi çırptım ve dudağına öpücük kondurdum. Havuzdan hızla çıkıp otelin içine girdim. Derenler tenis oynuyordu. Çocuklar da çocuk atolye de resim yapıyorlardı.
Üstümü değiştirip havuza girdim. Tahir yanıma gelip boynuma uzunca bir öpücük kondurdu. Daha sonra da bir kere dişledi. İnlememek için kendimi çok zor tuttum. (Üzgünüm ama halvet gelmiyo.)
Masal:Anne baba bizim uykumuz geldi.
Tahir:Babacım saayçt daha 17
Burak:Ama acıktıkta
Tahir:Tamam oğlum geliyoruz.
Nefes:Bekleyin bizi
Diyerek ayrıldık ve havvçuzdan çıktık. Havlumla kurulandıktan sonra pareomu giydim ve plaj çantamı aldım ve çocukların yanına yürüdüm.
❤❤❤❤❤❤❤
Nefes:Ee Tahir bugünün şarkısı ne?
Tahir:Nefes iyi misin?
Nefes:Düşmeye doyamadığım dipsiz kuyumdunn. Kırılan hayallerimin başrolü oldun. Seni affedicek yo...
Tahir:Kızım kendine gelsene.
Diyerek sözümü kesti. Ve bana kahve içirmeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
FanfictionSizce sarhoşken olmuş bir birliktelik aşka dönüşür mü? İşte bunun cevabını en iyi verecek çift NEFTAH