«3»

5K 382 116
                                    

Duyduğum rahatsız edici sese sadece gözlerimi kapalı tutarak cevap verirken, yorganı kafama kadar çekmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Duyduğum rahatsız edici sese sadece gözlerimi kapalı tutarak cevap verirken, yorganı kafama kadar çekmiştim.
Beynim o sesin telefonumdan geldiğini algılıyordu fakat onu almak veya ulaşmak adına hiçbir şey yapmıyordu.

Kısa bir süre yüksek melodi kesildiğinde derin bir nefes vermiş, uyumaya devam etmek umuduyla yastığıma sarılmıştım. Gözlerimi açmasam dahi gecenin bir körü olduğunun farkındaydım. Bu saatte beni arayan her kimse, sabah benden iyi bir azar işitecekti.

Gözlerimi sıkıca kapattığım dakikalarda aynı yüksek melodi yeniden duyulmuş, uyku ve uyanıklık arasında arafta kalan beynim bunun zil sesim değil o oyundan gelen görev çağrısı olduğunu fark etmişti.

Aniden gözlerim açılırken yatağın herhangi bir yerinden gelen telefonu aramaya başlamıştım. Oturur pozisyona gelirken ellerimle yatağın içinde kaybolmuş telefonu sonunda bulmuştum.

Telefonun ekranında parlayan 04:32 yazısı kaşlarımı çatmama neden olurken uygulamadan gelen sesi kapatıp, görevin üzerine tıklamıştım.

Yüzünü paylaş / Nude at
20 Puan / 1000 puan

Kırmızı renkteki göreve orta parmağımı kaldırırken zaten profil fotoğrafım da resmimin olduğunu bilerek, birinci görevi seçmiştim.

Ama kamera açılmamıştı.

Seçeneğe yeniden tıkladığımda yine kamera açılmamıştı.

Derin bir nefes verdiğimde görevin tamamlanmasına bir saat olduğunu görmüştüm. Birkaç saat sonra güneş doğacaktı. Hangi akıllı bana bu saatte görev yollamıştı?

Birkaç defa daha birinci göreve tıkladığımda vazgeçmiştim. Böyle bir uygulamaya asla çıplak bir fotoğrafımı atmayacaktım. Yarın tüm okulun görme ihtimali hatta tüm Kore'nin görme ihtimali varken asla bunu yapmayacaktım.

Puanım düşerse de düşsündü.

Yatağıma yeniden yatıp telefonun ekranını kilitlediğimde uyumak adına gözlerimi kapatmıştım. Fakat daha sonra aklıma bir fikir gelmişti. Yattığım yerden doğrulduğumda saçlarımı ekrana bakarak düzeltmiş sonra da ikinci göreve tıklamıştım. Kameranın anında açılışını gülümseyerek izlemiş, baş ucumdaki lambayı açıp dilimi çıkararak bir fotoğraf çekmiştim.

Fotoğraf da yeni uyandığım için yüzük şiş çıksada önemsememiş, altına My Nude yazarak paylaşmıştım. Daha sonra "tebrikler görevi yerine getirdin" yazısını beklesem de o gelmemişti yerine:

"Bu çok tatlı da, ben nude istemiştim."

Şeklinde bir yazı gelmişti. Gelen siyah büyük puntolu yazıyı baştan sona birkaç defa okuduktan sonra kapatmıştım. Görevi veren kişi gerçekten yerine getirip getirmediğimi kontrol ediyordu. Tabii ya puanlar öylesine dağıtılmıyordu.

the Mysterious Game | taelice¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin