Selamm
Uzun zaman oldu değil mi?Şimdi kısacık Taehyung'dan bir bölüm okuyacağız ve sonra yeniden Lalisa'ya dönüp o olaylı gezinin bölümlerine başlayacağız. Bölümler zaten kısa olduğu için art arda atabilirim.
Şimdiden iyi eğlenceler
(Kim Tae-hyung)
"Duydun değil mi? Rosé sırf inat uğruna gelmek istiyor!"
Jimin kulaklığı çıkarıp geriye doğru tekerli sandalyesiyle kaymıştı. Kızlar acaba insanların birbirlerine neler yaptırabileceklerinden haberleri var mıydı? Bir üst leveldeki herkes onlara saçma sapan görevler verebilirdi. Rosé ve Lisa bunları kabul etmez yapmazlardı ama bir başkası sırf puan kazanmak için gözlerini karartabilirdi. Gelen görevler de her şey olabilirdi. Buna bir önlem almak gerekiyordu.
"Gelmeyecekleri çok açık ama eğer gelirlerse onlara görevleri sadece biz vermeliyiz."
Kulaklığı kulağımdan çıkardıktan sonra oyunun arayüzünü açmıştım. Lalisa'nın sesi tüm odağımı dağıtıyordu. Şu an sadece bu olaya konsantre olmam lazımdı.
"Onlara görev gitmesi önemli değil bir başkasına onlar adına görev gitmesi sorun Taehyung."
Ah bu da bir sorundu. Gezide herkes olacaktı hatta tüm kullanıcılar gelebilirdi. Birileri onları gözlerine kestirirse arkadaşlarına görev göndermekten çekinmeyeceklerdi.
"Onları 6. Odaya almaya ne dersin?"
Jimin'e döndüğümde kaşlarını çatıp "bilmiyorum" demişti. 6. Odada sadece 23 üye vardı ve onlar da birbirlerine görev gönderebiliyordu. Odada ise güvenebileceğim tek bir insan bile yoktu. Şüphesiz ki 7. Odaya çıkabilmek için her türlü kumarı oynayabilirlerdi.
"O zaman... Erişim engeli koyabilirim."
Eğer ki oyunu silersem yeniden indiremeyecekleri de bir lag koyabilirsem görev almaları imkansız olurdu.
"Ah Taehyung sorun kızlara görev gitmesi değil diyorum anlamıyor musun? Daha birkaç gün önce Lalisa ile öpüştüğün video uygulamayı salladı herkes gördü. Birileri TT olmak için aynı görevi başkasına yollayabilir diyorum."
Off bu konuda ne yapabileceğimi bilmiyordum. Adlarının geçmemesine dair bir engel koysam bile "yan masadaki kız" , "kırmızılı kız" diyerek bile görev gidebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the Mysterious Game | taelice¹
FanfictionBir gece yarısıydı, buz gibi bir aralıktı. Üstelik ruhani hisler zihnimi ele geçirmişti. Acizdim ve bir o kadar çaresiz. Kanımda saydam fırtınalar cirit atıyor ve organlarımda depremden enkaza dönmüş bir şehir alev alev yanıyordu.Bir adamın merhamet...