(Vante):
Geziye gelmiyorsun değil mi?Adını listede gördüm.
(Lalisamanoban):
Geleceğim.Vante çevrim içiydi ama mesajıma bakmıyordu. Telefonu derin bir nefes verdikten sonra masanın üzerine bırakmış ve Rosé'ye dönmüştüm.
"Tehlikeli olduğunun farkındasın değil mi?"
Rosé içkisinden bir yudum daha alıp gözlerini kapatmıştı.
"Bende gitmek istemiyorum ama Jimin'in önce hayatıma bu kadar izinsiz girişi daha sonra bana 'sen benim hiçbir şeyim değilsin' dedikten sonra bana bu kadar karışması zoruma gidiyor."
Rosé olayları küçük bir özet geçmişti. Her şey Smoke'da Vante ile buluştuğumuz gün başlamıştı. Sonrası ise... Rosé'nin de anlamadığı tek kısımdı.
"Sırf bir şeyleri kanıtlamak veya inatlaşmak adına hayatımızı tehlikeye atmak saçma geliyor Rosie."
Bambam; katillerin, uyuşturucu baronlarının ve bir sürü akıllanmaz suçlunun olduğu bir yerden bahsediyordu. Böylesine tehlikeli bir suç yuvasına gitmek hayatımızla kumar oynamak olurdu.
"Gitmeyeceğiz Lalisa, sadece... O gün gelene kadar herkese gideceğimizi söyleyeceğiz."
Biramdan bir yudum alırken başımı olumlu anlamda sallamıştım. Rosé zeki bir kızdı, böyle bir durumda kendini bir kenara koyar ve benim iyiliğimi düşünüp bile vazgeçerdi.
"Jimin ile... Bu kadar inatlaşmanın nedeni basit bir hoşlantı mı yoksa?"
Okulun ilk gününden beri olan bu hoşlantı eğer ki aşka dönüşmüşse Rosé için fazlasıyla üzülürdüm. Sevgilisi olan Jimin, Rosé'nin anlattığına göre gereksiz bir sahiplenme ve koruma halindeydi. Bu karşılık Rosé'nin duygularını derinleştirmiş, kalbinin en küçük noktasına bile ulaşmış olabilirdi.
"Bilmiyorum Lali, başta yani onunla hiç tanışmıyorken çok masumane ve değersiz hislerdi. Şimdi ise... Canımı sıkmak başta olmak üzere birçok duyguyu barındırıyor."
Telefonum eş zamanlı titrediğinde gelen mesajın Vante'den olduğunu tahmin etmek çok da zor değildi.
(Vante):
Adın artık listede değil.Mesaja kaşlarım çatılırken yanımda oturan Rosé de okuyup uflamıştı.
"Vante... Ondan hoşlanıyor musun? Ya da hayatında tutmaya devam edecek misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the Mysterious Game | taelice¹
FanfictionBir gece yarısıydı, buz gibi bir aralıktı. Üstelik ruhani hisler zihnimi ele geçirmişti. Acizdim ve bir o kadar çaresiz. Kanımda saydam fırtınalar cirit atıyor ve organlarımda depremden enkaza dönmüş bir şehir alev alev yanıyordu.Bir adamın merhamet...