Jooheon
A kellemes, hűs szellő borzolja hófehér, dús bundám. A sötétség ellenére remekül tájékozódom az óriási fák rejtekében, ahonnan egy kisebb tisztásra bandukolok.
A hold már fényesen ragyog az éjkék égbolton, körülötte több ezer csillag díszeleg. Mindig is az éjszaka szerelmese voltam, ez nem meglépő, a hold minden vérfarkast vonzott magához.
Hangos vonyításom messze elhallatszik, mégsem hallom falkám válaszát, egyedül én változtam át.
Ledobva magamról farkas valóm terültem el a kissé hűvös füvön, úgy merengtem el gondolataimban. Mélyet szippantottam a friss levegőből, ami megnyugvást hozott megtört lelkemnek.
Holnap telihold, ami azt jelenti, résen kell lennem, nem magam miatt, hanem az újoncok miatt, akik képtelenek türtőztetni magukat, és alakot váltanak. Reménykedem, hogy kihagynak eme nemes feladat alól, hogy én őrizzem őket.
A telihold ellen nagy akaraterővel kell rendelkeznünk, ami kezd fogyóban lenni részemről. Nem érzem magam felkészülve a másnapra, egyszerűen képtelen vagyok arra, hogy érdekeljen, mi is zajlik körülöttem, mindegy, hogy nyugodtan végig ülöm a szobámban, míg felkel a nap, vagy inkább tombolok a teliholdas éjszakán.
Érdektelen vagyok minden téren, hisz amire igazán vágyom, azt még nem teljesítették.
Be akarok vésődni.
Szeretnék egy párt, aki a mindenséget jelentené nekem, aki ugyanúgy ragaszkodna hozzám, ahogy én hozzá. Magányos vagyok, rettentően magányos, oly annyira, hogy már csak a hold jelenti a vigaszt, amely nem bizonyul valami jó társaságnak.
Beszélek a holdhoz, mintha reménykednék, ezzel eljutnak valakihez az érzéseim, a hold másik oldalára.
Sziasztok!♥
Egy érdekes párossal érkeztem, remélem nyitottak vagytok az új dolgokra, hisz két, hogy is mondjam, domináns emberről van szó. 🤔😅A bevésődés az alap koncepció, keresgéltem a témában, de csak Alkonyathoz fűződő infókat találtam, 😂 így inkább a magam által kitalált bevésődésről írom a ficit. Ha esetleg valamit nem úgy írok, mint ahogy már olvastátok máshol, ez azért lesz. 😊
YOU ARE READING
Talking to the moon (JooSon/Jackheon ff.) --SZÜNETEL--
FanfictionA farkasok mindig is falkában jártak, s örök hűséget fogadtak bevésődött párjuknak. Jooheon is szeretne végre egy társat, aki a világot jelentené a számára, akit még a széltől is óvna. Falkája mit lép, ha kiderül, a fiatal vérfarkas választottja...