Jackson
– Szerinted melyiket vegyem fel? – tartottam a kamera elé egy sima fekete és egy szaggatott, szűk szabású nadrágot.
– A szaggatott, abban jobb a segged, jobban örülne neki – vigyorgott perverzen legjobb barátom.
– Szerencséd, hogy egy ország választ el bennünket, mert most kicsinálnálak – néztem rá szúrósan, de csak kikacagott.
– Most miért? Nem miatta akarod kicsípni magad? – Kár volt elmondanom neki, hogy mi történt múlt hétvégén, mert mostantól ezzel fogja húzni az agyam.
– Miért tenném, nem vagyok a pasija, és nem miatta megyek el a buliba se – egy egyszerű fehér pólót kaptam fel magamra, nem vittem túlzásba, néha az egyszerűbb a jobb.
– Nekem nem tudsz hazudni Jackie, igenis miatta variálsz ennyit, Kínában egyetlen buli kedvéért sem kérted ki a véleményem ruha ügyben.
– Jobban is jártam volna, ha most se tettem volna – forgattam szemem, hátat fordítva neki.
– Egyébként, miért utasítod vissza szegény gyereket? Én megpróbálnám a helyedben, nem is néz ki rosszul. Láttad a most feltöltött képét? – mutatta bele a kamerába telefonját.
– Te most komolyan nyomozol utána? Azt hittem már leszoktál az ilyesmiről – ültem le a laptopom elé, még rengeteg időm van, amíg Jooheon megérkezik.
– Most miért, jó informáltnak lenni. A legtöbb lánynál, akivel kikezdtél, ő sokkal jobban illene hozzád, én áldásom adom rátok. Tereled a témát, válaszolj őszintén. Miért kosarazod ki, ha tetszik neked?
– Mi vagy te nekem Henry, az apám? Magam se tudom, csak félek, mégis csak most először lenne komoly kapcsolatom, és persze barátom – néztem ki az ablakon zavaromban.
– Már az is jó jel, hogy nem tagadod a melegséged – gondolkodott hangosan.
– Azt már feldolgoztam, hogy a férfiak is bejönnek, vagyis eddig nem néztem úgy rájuk, csak Jooheonra – vallottam be.
– Nem értem a problémád, már rég le kellett volna teperned. A mai buli tökéletes lenne rá, vadulj egy kicsit, mutasd meg neki, milyen az a Jackson Wang, aki egy pillantással képes ágyba csalni az áldozatát.
– Te nem vagy normális, nem pont Jinyoung szülinapját teszem tönkre, ha valaki meglátna – akadtam ki.
– Aha, szóval már gondoltál rá, hogy megfektesd, most lebuktál – szólalt fel egy ismerős női hang. Szavaira fülig pirultam, nem számítottam rá, hogy ő is megjelenik a beszélgetés közepén.
– Nem igaz, kiforgatjátok a szavaim – hadakoztam, de látva a fejüket, már reménytelen a helyzetem.
– Jacks, el kell, hogy szomorítsalak, téged dugnak meg, nem fordítva – Henry elismerően nézett a lányra, igazat adva neki.
– Ne bólogass te marha, most biztattál az ellenkezőjéről, áruló vagy – duzzogtam, de tudom, hogy igazuk van. Jooheon mellett én is nehezen tudnám magam felülre képzelni.
– Bocsi, de nem akartalak elijeszteni a sráctól – vonta meg vállát.
– Nem haragszom, de inkább hanyagoljuk a témát, úgy sem fogok lépni felé. Inkább segítsetek, hogy állítsam be a hajam.
– Jól van, nem kínzunk. Mindig lefelé fésülöd, amitől kisfiússá válsz, most ide nem elég az ártatlan külső, nyald fel rendesen, rosszfiúsra – kacsintott Amber.
YOU ARE READING
Talking to the moon (JooSon/Jackheon ff.) --SZÜNETEL--
FanfictionA farkasok mindig is falkában jártak, s örök hűséget fogadtak bevésődött párjuknak. Jooheon is szeretne végre egy társat, aki a világot jelentené a számára, akit még a széltől is óvna. Falkája mit lép, ha kiderül, a fiatal vérfarkas választottja...