Jooheon
A féltékenység szörnyű tulajdonság, amely mindenki szívében megbújik, és tehetetlenek vagyunk ellene. Befurakszik elménkbe, lehetetlen kiűzni gondolatainkból, megváltoztatja jellemünk, sajnálatos módon a negatív irányba.
Nem minden esetben van alapja, mégis előtör belőlünk. Én sem vagyok kivétel a zöld szemű szörny bűvkörének, engem is elárasztott a féltékenység.
Ahogy megcsörrent a telefon, nem is törődve velem mosolyogva hagyott egyedül, minden figyelmét a telefon túlsó oldalán lévő személynek szentelte.
Nem bírtam megállni, hogy ne lépjek ki utána a teremből, az ajtófélfának dőlve szemléltem beszélgetése közben. Felszabadultan kacarászott, és kínaiul magyarázott az ismeretlennek, ezzel felhúzva engem, elrontva a hangulatom.
Velem miért nem ilyen? Egyáltalán mit várok, még csak pár napja találkoztunk hivatalosan, azt az egy hétnyi bokorban bujkálást leszámítva.
Ha ez nem lenne elég, még ott van Choa.
A vendéglőben flörtölt az ÉN párommal, ami felért egy árulással. Fogalma sem lehet a lánynak mit tett, hisz Jacksonon nem érződött a szagom, ami jelezné, hozzám tartozik, ahhoz le kellene feküdnie velem, hogy megjelöljem.
Jackson felől nem láttam semmilyen jelét annak, hogy tetszene neki a szőke lány, de már ennyitől is eluralkodott rajtam a birtoklási vágy.
Most még sem érdekel a titokzatos kínai, sem a falkatársam, csak is a hajam birizgáló csoda számít. Jackson szépen csillogó szemeivel pillant fel enyéimbe, majd zavartan ajkaimra vissza.
A hirtelen ért intimitás megbolondít, a szívem őrült tempóban kalimpál. Éles hallásomnak köszönhetően meg tudtam állapítani, nem csak én küzdök a szívinfarktus veszélyével.
Arca a szokottnál sokkal pirosabb, édes ajka már csak pár centire volt tőlem, nagy a késztetés, hogy rámarjak, s megízleljem, biztos olyan finomak-e, mint álmaimban.
Az ég dörög, az eső is szemerkélni kezdett, mégsem mozdultunk egy tapodtat sem.
Akaraterőm a végéhez közeleg, nagyot nyelve hajoltam rá puha párnácskáira, még szinte egymáshoz se érintettük ajkaink, Jackson a kezét a mellkasomra téve tolt el magától.
Tekintete elárulta, felkavarta az előbbi majdnem csókunk, kapkodva pakolta össze a könyveket, az írószereinket, kínaiul motyogva valamit, esélyem sincs rájönni, mit is mondott. Egyet gondolva indult el az erdőből kivezető ösvényen otthagyva engem.
- Jackson, várj - kiáltottam utána, de mint aki nem hall, csak is előre figyelt.
Megragadtam karját, majd magam felé fordítottam, hogy a szemembe nézzen, nem bírom elviselni, ahogy kerüli a tekintetem.
- Mit akarsz? - kérdezte dühösen.
- Sajnálom - hajtottam le fejem. Azt hittem meg tudom állni, hogy csak a barátja legyek, de lehetetlen.
- Mit? - Most komolyan fejtsem ki?
- Sajnálom, nem kellett volna rád nyomulnom, csak... - most jött el az én időm, hogy vetekedjek egy paradicsommal.
- Csak, mi? - húzta fel szemöldökét.
- Ahogy rám néztél, azt reméltem, te is akarod. - Mert kibaszottul kívánlak, és a magamévá akarlak tenni.
- Ó, az én hibám? Sajnálom, de nem vagyok meleg. - Sejtettem, de nem vártam, hogy csak ennyivel összetöri a szívem. Esélyem sincs nála, csak azért, mert férfi vagyok.
YOU ARE READING
Talking to the moon (JooSon/Jackheon ff.) --SZÜNETEL--
FanfictionA farkasok mindig is falkában jártak, s örök hűséget fogadtak bevésődött párjuknak. Jooheon is szeretne végre egy társat, aki a világot jelentené a számára, akit még a széltől is óvna. Falkája mit lép, ha kiderül, a fiatal vérfarkas választottja...