Έμεινα εκεί να τον κοιτάω προσπαθώντας να καταλάβω τη εννοούσε εκείνος είχε σηκωθεί από πάνω μου και έμενε στον καναπέ ακίνητος. Μέσα στα νεύρα μου σηκώθηκα απότομα και σήκωσα το χέρι μου έτοιμη να τον χαστουκισω. Εκείνος με γρήγορες κινήσεις με σταμάτησε και κόλλησε το γυμνό μου σώμα πάνω στο δικό του. Με κάρφωνε ξαφνιασμένος και άρχιζε να νευριάζει.
Χ:Σι νομίζεις ότι κανεις;;...με ρώτησε και έσφιξε τον καρπό μου. Με δυσκολία προσπάθησα να μην αφήσω ένα αναφιλητο πόνου να βγει από μέσα μου
Ε:Δεν έχεις κανενα δικαίωμα να μου μιλάς όπως θα έκανες με την πρώτη πουτανα που θα σε ικανοποιούσε ...είπα και σήκωσα και το αριστερό μου χέρι για να επαναλάβω αυτό που άφησα πριν στη μέση όμως κατάφερε να με σταματήσει ξανά εγκλωβίζοντας και τα δυο μου χέρια.
Χ:Και όμως μικρή από τη στιγμή που υπέγραψες έχω το δικαίωμα να κάνω ότι θέλω και να σου μιλάω όπως εγώ γουστάρω με δίκη σου συγκατάθεση...είπε και κε έριξε βίαια στον καναπέ πίσω μας.
Ε:Χρήστο σταματά!.... του φώναξα. Είχε νευριάσει για τα καλα. Άρχισε να με φιλάει άγρια και να αγγίζει κάθε σημείο του κορμιού μου με βιαιότητα. Είχε βγει εκτός εαυτού
Χρήστου POV
Με ποιο δικαίωμα μου μιλάει έτσι; Ξέχασε τη θέση της νομίζω. Και αυτή η οικειότητα τι; Την ακουω να μπυ λέει να σταματήσω αλλά οχι δεν θα το κάνω πρέπει να μάθει ποιος έχει το πάνω χέρι εδώ πέρα. Την έχω αποκάτω μου και την φιλάω στο λαιμό με τόση ένταση και αγγίζω το στήθος της τόσο έντονα που μπορώ να καταλάβω από τις εκφράσεις της πως την πονάω. Μην ανησυχείς μωρό μου θα σου αρέσει και πολύ μάλιστα. Κατεβαίνω προς την περιοχή της και βάζω τρία δάχτυλα μέσα της. Τα κουνάω με τόση ένταση και αρκετά γρήγορα που αρχίζω να καταλαβαινω πως σύντομα θα τελειώσει.. οχι ακόμα μικρή... την γυρνάω ανάποδα
Χ:Στησου!.... την προς τάζω. Εκείνη με κοιτάει τρομαγμένη.πλισιαζω στο αφτι της και της λεω σοβαρός «αν υπακούσεις δεν θα πονέσεις» εκείνη έκανε ότι της είπα...Καλό κορίτσι. Αποκτήθηκα και αμέσως τοποθέτησα τα χέρια μου στα οπίσθια της. Εκείνη ξαφνιάστηκε και αμέσως της έδωσα μια δυνατή σφαλιάρα κάνοντας την να ανοίξει ποιο πολύ τα πόδια της. Κόλλησα πίσω της και με το αριστερό μου χέρι έπιασα το λαιμό της.εκεινη σήκωσε ψηλά το κεφάλι της και τότε μπήκα με φορα μέσα της. Άρχισα να κουνιέμαι γρήγορα και να πιέζω το χέρι μου στο λαιμό της. Εκείνη σηκωνόταν όλο και πιο πολύ προς τα πάνω. Αμέσως την έπιασα από τα μαλλιά «μείνε κάτω γαμω» είπα έντονα και ακούμπησα το κεφάλι της στον καναπέ. Ο ρυθμός μου αυξανόταν και μπορουσα να ακούσω τα μικρά βογκητά της απλώς δεν μπορουσα να ξεχωρίσω το τι σημαίναν. Με μια τελευταία ώθηση τελείωσα μέσα της και βγήκα απότομα αφήνοντας το σώμα της να πέσει στον καναπέ. Σηκώθηκα όρθιος και φόρεσα το μποξεράκι μου. Γύρισα να την κοιτάξω και δεν είχε κουνηθεί καθόλου. Πλησίασα στο κομμάτι του καναπέ που ήταν το σώμα της και κάθησε στα γόνατα και με το χέρι μου της γύρισα το κεφάλι προς το μέρος μου έτσι ώστε να με κοιτάει. Στα μάτια της υπήρχαν κάποια δάκρυα. Εσυ το επέλεξες αυτό.
YOU ARE READING
Lights down low
Teen FictionΧ:σου δίνω το ποσό που ζητάς ζητώντας ένα ικανοποιητικό αντάλλαγμα...μου λέει και τοποθετεί το χαρτί που του έφτιαξε ο δικηγόρος του μπροστά μου. Ε:Και αυτό εδώ που λέει ότι έχεις νόμιμα το δικαίωμα να με μεταχειριζεσαι όπως θες τι ειναι;;....τον ρ...