ξαφνικά η πόρτα έκλεισε με δύναμη καγύρισα να δω το έγινε. Τα μάτια μου συνάντησαν τα δικά του τα οποία πέταγαν φωτιές. Ακουσα την πόρτα να κλειδώνει και ειδα να σχηματίζεται ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλη του. Εκείνος με γρήγορες κουνήσεις με πλησίασε και με κόλλησε ανάμεσα σρο σώμα του και στο τραπέζι
Χ:Δεν μου αφήνεις άλλη επιλογή μωρό μου... είπε και επιτέθηκε στα χείλη μου....Το φιλί του γεμάτο ένταση και πάθος. Με παρέσερνε στα μονοπάτια που εκείνος είχε δημιουργήσει. Με έκανε να αφεθώ και να μην μπορώ να ελέγξω τον ίδιο μου τον εαυτό... ξαφνικά με σηκώνει ελαφρά και με βάζει να καθίσω στο μεγάλο τραπέζι διακόπτοντας το φιλί μας. Οι ανάσες μας βαριές γέμιζαν όλο το δωμάτιο. Καρφώναμε ο ένας τον άλλο στα μάτια ζητώντας μια επιβεβαίωση ο καθένας για τον δικό του σημαντικό λόγο... τον τράβηξα κοντά μου και συνέχισα το φιλί μας.εκοινος χαμογέλασε και μαλλον πήρε την επιβεβαίως που έψαχνε εγώ όμως;;... άρχισε να μου ξεκουμπωνει αργά ένα ένα τα κουμπιά του πουκαμισου μου και το ίδιο εκανα και γω με το δικό του μέχρι που έπεσαν και τα δυο ταυτόχρονα στο πάτωμα. Μου χάριζε μικρά καυτά φιλία στο λαιμο ενώ εγώ με τη σειρά μου έμπλεξα τα δάχτυλα μου στα μαλλιά του για να τον καθοδηγώ. Το χέρι ένα του χέρι βρέθηκε να μου ξεκουμπωνει το σουτιέν ενώ το άλλο βρέθηκε να πιέζει την περιοχή μου πάνω από το εσώρουχο. Αυτό που κάνει ξέρει πως με τρελαίνει.. τράβηξα την ζώνη του και την πέταξα κάτω ενώ πέρασα την παλάμη μου στον ήδη σηκωμένο του καβάλο...εκείνος με ξάπλωσε πίσω στο τραπέζι ενώ με τράβηξε λίγο πιο έξω για να έχει πρόσβαση ανάμεσα από τα πόδια μου. Με μια κίνηση τράβηξε την φούστα μου και την πέταξε στο πάτωμα ενώ εγώ εκανα το ίδιο με το παντελόνι του. Ήταν τόσο ερεθισμένος όσο εγώ άλλωστε δεν μπορούσε να το κρύψει. Ανασηκωθηκα και τον τράβηξα ανάμεσα από τα πόδια μου και ένωσα τα χείλη μας. Θα πάρω αυτό που θέλω Χρήστο... είπα από μέσα μου και άρχισα να τρίβομαι και να πιέζω πιο πολύ την περιοχή μου στη στύση του. Εκείνος κατάλαβε τι ακριβώς εκανα και στηρίχτηκε με τα δυο του χέρια στο τραπέζι δεξιά και αριστερά μου.
Χ:Πως θα επιβληθεις μωρό μου από την στιγμή που είσαι τόσο υγρή;.....είπε με τη σεντ φωνή του ενώ χαμογέλαγε πονηρά μέσα από το φιλί μας. Γαμωτο μου πως καταφέρνει να έχει παντα το πάνω χέρι; Με τις παλάμες του άρχισε να χαϊδεύει με αργές κινήσεις τις ρογες μου και ένιωσα τα πόδια μου να τρέμουν. Ειμουν τόσο κοντά στο να τελειώσω μόνο και μόνο από αυτό. «Καντο μικρή» ψυθίρισε πρώτου αρχίσει με τη γλώσσα του να παίζει με τις θηλές μου. Άφησα τον οργασμο μου να βγει καταφέρνοντας να κάνω το μποξεράκι του υγρό. Εκείνος κοίταξε κάτω χαμηλά και χαμογέλασε πονηρά. Χωρίς δεύτερη σκέψη έσκυψε χαμηλά και μου κατέβασε το εσώρουχο «πωπω πρέπει να μαζέψω εδώ» είπε πονηρά και χωρίς να καθυστερήσει άνοιξε τα πόδια μου και τοποθέτησε τη γλώσσα του στην περιοχη μου αρχίζοντας να μαζεύει ότι μου είχε προκαλέσει.. άρχισε να μουρμουρίζει και να αναστενάζει. Το ίδιο εκανα και γω. Δεν άντεχα άλλο αυτό το μαρτύριο.
Ε:Χρήστο...είπα αδύναμη και εκείνος σηκώθηκε όρθιο ενώ έγλυψε τα χείλη του και με πλησίασε. Έβαλε δυο δάχτυλα μέσα μου και έσκυψε στο πρόσωπο μου
Χ:ακουω...είπε περιπαιχτικά και έκανε να με φιλήσει. Πλησίασα τα χείλη του για να τον φιλήσω όμως έβαλε μα δύναμη και τρίτο δάχτυλο μέσα μου κάνοντας με να αφήσω τον οργασμο να βγει από τα χείλη μου
Ε:σε θέλω μέσα μου...είπα κοφτά και έσκυψα μπροστά το κεφάλι μου και έβαλα πίσω τα χέρια μου για να στηριχτώ. Εκείνος δεν σταμάταγε να κουνάει τα δάχτυλα του αργά και βασανιστικά μέσα μου
Χ:με θες πολύ;...είπε και άρχισε να αυξάνει το ρυθμό του και γω άρχισα να ανασαίνω πιο βαριά από πριν αφήνοντας κοφτους αναστεναγμούς. Εκείνος σταματησε αυτό που έκανε και έγλυψε τα δάχτυλα του. «Έτοιμη» είπε και κατέβασε τπ μποξεράκι του.
Ε:Χρήστο το χάπι...του είπα όμως εκείνος με φίλησε παθιασμένα στο στόμα και μπήκε μέσα μου με ένταση. Άρχισε να κουνιέται στην αρχή αργά κάνοντας με να κουνάω την λεκάνη μου για να αποκτήσω το ρυθμό που είχα ανάγκη μέχρι που με ακινητοποίησε με τα χέρια του.
Κουνιόταν ακόμα πιο αργά όμως εγώ δεν άντεχα άλλο.Χ:Μην τολμήσεις να τελειώσεις...είπε και άρχισε να κουνιέται γρηγορότερα μέσα μου
Ε:Δεν αντέχω Χρήστο... ψέλλισα και τελείωσα ενώ μετά από λίγο τελείωσε ξαι εκείνος. Βγήκε από μέσα μου και κάθησε στην καρέκλα μπροστά μου. Εγώ ξάπλωσα πίσω στο τραπέζι μη μπορώντας να βρω την ανάσα μου. Προσπάθησα να ηρεμήσω το σώμα μου όμως ενοιωθα ακόμα μια κάψα. Κοίταξα τον Χρήστο ο οποίος είχε καρφωμένο το βλέμμα του ανάμεσα από τα πόδια μου. Ακούμπησε ελαφρά την περιοχή μου με τα δάχτυλα του και εγώ ανατρίχιασα. Το βλέμμα του συνάντησε το δικό μου. Έπιασε το χέρι μου και με τράβηξε απότομα ώστε να σηκωθώ από το τραπέζι. Με έφερε μπροστά του και με τράβηξε να καθίσω επάνω του ενώ μπήκε μέσα μου με δύναμη. Εγώ αναστέναξα τόσο δυνατά που αναγκάστηκε να μου κλείσει το στόμα με το χέρι του «δεν θες να μας ακούσουν μικρή» είπε και άρχισε να με ανεβοκατεβάζει πάνω στην στύση του. Εγώ έμπλεξα τα δάχτυλα μου στα μαλλιά του όσο εκείνος έγλυφε το στήθος μου με ένταση. Άρχισα να κουνιεμαι στο ρυθμό του μέχρι που τελείωσε μέσα μου για μια ακόμα φορά...
Γεια σασσς να και η συνέχεια!!! Λεω να αλλάξω το εξώφυλλο όποτε θα κάνω ένα κάστινγκ!!θα βαλω κάποιες φωτο κάτω και πείτε μου εσείς ποια σας αρέσει καλύτερα για εξώφυλλο❤️ αυτά από μένα για τωρα😱❣️
BINABASA MO ANG
Lights down low
Teen FictionΧ:σου δίνω το ποσό που ζητάς ζητώντας ένα ικανοποιητικό αντάλλαγμα...μου λέει και τοποθετεί το χαρτί που του έφτιαξε ο δικηγόρος του μπροστά μου. Ε:Και αυτό εδώ που λέει ότι έχεις νόμιμα το δικαίωμα να με μεταχειριζεσαι όπως θες τι ειναι;;....τον ρ...