"Normalde ilk iki hafta tek elle çalınmaya başlanır ama zamanın olmadığı için iki elle başlayacağız."
Piyanonun başına Savaş'la birlikte oturmuştum ve piyano çalmayı öğreniyordum. Sol bileğimi tuttuğunda soğuk eli gergin olan vücudumu dahada gerdi.
"Piyano çalarken sol eli bas sesler ve genelde akorları vermek için kullanırız, bu yüzden sol elde kalın bir anahtar olan Fa anahtarı kullanılıyor."
Hiçbir şey anlamamıştım. Bunu anlamış olacak ki bir parça çaldı ve sol elinde kullandığı notaları bana gösterdi. Cidden iyi öğretiyordu.
"Benden sonra tekrar et."
Sol elle ilgili küçük bir şey çaldığında onu tekrar ettim. Tek farkı benimkinin biraz daha yavaş olmasıydı.
"Tamam şimdi sağ elle deneyeceğiz. Sağ el daha çok solo şeklinde melodi vermek için kullanırız, bu yüzden sağ elde bir Sol anahtarı bulunuyor."
Yine hiçbir şey anlamadığımı anladı ve örnek bir parça çaldı. Bu sefer daha iyi anlamıştım.
Bu böyle devam ettiğinde Melda Hoca tiyatro salonuna girdi.
"Tamam Arya şimdi dans zamanı."
Savaş'ın yanından hızla kalktım. Cidden yanında durmak beni geriyordu.
Zaten kıyafetlerim üstümde olduğu için pointlerimi giydim ve sahnenin ortasında durdum. Melda Hoca konuşmaya başladı."Ses sisteminde bir arıza olduğu için parçayı Savaş çalacak."
Savaş'ın çaldığı parçada dans edecek olmak karnımda garip bir his oluşturdu.
Savaş çalmaya başladığında bende dans etmeye başladım. Cidden ses sisteminde çıkan sesten daha canlıydı ve beni tamamen dansın ruhuna geçirmişti. Bütün hareketleri sırayla yaparken ilk defa bu kadar özgün hissediyorum. Bu şey gibiydi; sanki bir dünyadayım ve herkes birbirinin aynısı ama sadece ben farklıyım, işte çaldığı parça benim böyle dans etmemi sağlıyordu. Sıra büyük atlayışa geldiğinde sahnenin ucundan Savaş'ın olduğu yere doğru sıçradım.Piyanonun önünde durduğumda Savaş'ın gözleriyle gözlerim birleşti. Elleri piyanonun tuşlarında dolaşırken gözleri sadece beni izliyor gibiydi.
Sonraki hareketlere başlamak için hareket ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Okullar
ChickLitİki köklü okul, Saygın ve Özkan Kolejleri Bir ortak duvar, Ve yıllardır bitmeyen bir kavga... ~~~~~~~~~~~~ Bir tarafta Toprak, Koray, Arya ve Beril'in dostluğu... Diğer tarafta Savaş, Enes, Berru ve Kıvılcım'ın dostluğu... Ve nefretten filizlenen bi...