Gözlerimi açtığımda beni izleyen bir çift mavi göz gördüm. Ggözlerimi açtığımı görünce gülümsedi.
"Günaydın güzelim."
Bende gülümsedim.
"Günaydın."
Yatakta dikleştim ve etrafa baktım, hava kararmıştı HASSİKTİR ! Ben anneme ne diyecektim ? Korkuyla ayağa kalktım, Savaş kaşlarını çatarak bana baktı.
"Ne oluyor ?"
"Annem... anneme ne diyeceğim ben, ağzıma sıçacak !"
Savaş bu halime güldüğünde sinirle ona baktım.
"Bir de gülüyorsun ! Ağzıma sıçacak diyorum !"
"Böyle edepsiz kelimeleri ağzına hiç yakıştıramadım Arya'cığım."
Savaş'ın dediği şeye gözlerimi devirdim ve korkuyla söylendim.
"Ne yapacağım ben !?"
"Beril halletmişti."
"O bir günlüğüne demiştir."
"Dışarıda, istersen sor."
Beril burada mıydı ? Kapıyı açtım ve dışarıda oturan Beril'le Enes'i gördüm.
"Beril ?"
Beril bana bakıp sırıttı.
"Günaydın kankacım."
Güldüm ve cevap verdim.
"Günaydın."
Yanlarına gittim ve tekrar konuştum.
"Anneme ne söyledin ?"
"Bizde kaldığını söyledim, annemle babam zaten yazlığa gittiler haftaya gelecekler, anneme de bizde kalacağını söyleyince çok ta zor olmadı yani."
Derin bir nefes aldım, rahatlamıştım. Odaya hep beraber geri döndük.
"İyi misin kardeşim ?"
Enes Savaş'ın yanına gitti, onlar Mert hakkında konuşurken gözlerimi Beril'e çevirdim.
"Kıvılcım'ı gördüm bugün."
Beril kaşlarını çattı.
"Buraya mı geldi ?"
"Evet."
"Vay orospu, sen ne yaptın ?"
"Ben o sırada Savaş'ın evine gidiyordum kıyafet almaya, bir şey yapamadım ama zaten geldiğim zaman burada yoktu."
"Hım, Savaş biraz iyi olsun sorarsın ne olduğunu."
"Öyle yaparım."
Dedim ve kulağımı Enes'le Savaş'ın konuşmasına verdim.
"Abi Mert'i tutukladılar ama testler falan yapılmış herifi hastaneye kapattılar, tedavi görecekmiş. Belki sonra hapishaneye atarlar."
"O herif hapishaneye bir girsin zaten onu öldürtmezsem şerefsizim."
Bakışlarımı Savaş'a çevirdim Savaş odada olduğumu fark etti ve Enes'e baktı.
"Neyse kardeşim sağ ol, sonra konuşuruz bunları."
Savaş'ın yanına gittim ve yatağın kenarına oturdum.
"Mert çekeceği kadar acı çekti zaten, daha fazla uğraşma onunla Savaş. Tekrar zarar görmeni istemiyorum."
Savaş derin bir nefes aldı.
"Tamam güzelim."
Sesinden bunu geçiştirmek için söylediği çok net anlaşılıyordu. Gözlerimi Savaş'ta gezdirdim şimdi bunu uzatmanın bir anlamı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Okullar
Chick-Litİki köklü okul, Saygın ve Özkan Kolejleri Bir ortak duvar, Ve yıllardır bitmeyen bir kavga... ~~~~~~~~~~~~ Bir tarafta Toprak, Koray, Arya ve Beril'in dostluğu... Diğer tarafta Savaş, Enes, Berru ve Kıvılcım'ın dostluğu... Ve nefretten filizlenen bi...