42. Bölüm "Yemek"

32K 1.3K 790
                                    

Multu: Tuana

Sabah annemin bağırmasıyla uyandım. 

"Ay ben kime diyorum Arya, geç kalıyorsun kızım uyansana !"

Zar zor yataktan kalktım ve alarm gibi öten annemin artık susması için kapımı açtım ve duyması için merdivenin aşağıya bakan boşluğundan bağırdım.

"Anne uyandım, yalvarırım bağırma artık."

Annem güldü, masadan tabak sesleri geliyordu. Lavaboya girdim ve elimi yüzümü yıkayıp okul kıyafetlerimi giydim. Saçımdaki örgüyü açtım ve tarakla dalgaları ayırıp iyi yana ayırdım. Dudağıma renkli nemlendiricimi sürüp kirpiklerimi kıvırdım, klasik okula giderken yaptığım makyajdı bu. Aşağıya indim ve herkesle günaydınlaşarak kahvaltıya oturdum. Füsun Teyze tabağıma omlet koyarken telefonuma gelen mesajla elime telefonu aldım. Savaş mesaj atmıştı.

Kimden: Savaş

"Günaydın güzelim, bugün okula benimle gideceksin."

Dediği şeye güldüm ve Savaş'a cevap yazdım.

Kime: Savaş

"Soru cümlesi olarak yazsaydın daha romantik olabilirdi. :)"

Yeni mesajı gecikmemişti.

Kimden: Savaş

"Bugün benimle okula gitme şerefinde bulunur musunuz Arya Hanım ?"

Yazdığı şeye gülmemek için kendimi zor tuttum, ardından hemen yeni bir mesaj geldi.

Kimden: Savaş

"Yeterince romantik miydi ? ;)"

32 diş sırıtarak yeni bir mesaj yazdım.

Kime: Savaş

"Çok etkilendim."

Annemin seslenmesiyle gözlerimi anneme çevirdim.

"Kiminle mesajlaşıyorsun, yüzündeki gülümsemeden anlayabiliyorum ama yinede sormak istedim."

Annemin dediği şeye güldüm.

"Savaş."

Füsun Teyze masaya otururken gergin bir sesle konuştu.

"Ya kızım bu Savaş kimin nesi ? Bir tanışsaydık keşke."

Annem güven verircesine Füsun Teyze'nin kolunu tuttu.

"Ben gördüm çocuğu, çok iyi çocuk Arya'ya da çok iyi geliyor."

Füsun Teyze biraz daha rahatlamıştı ama tanışmadan içi rahat etmeyecekti., belli.

"Olsun kızım, bir gelsin bakalım büyüğe saygısı var mı ? Tipine, boyuna, posuna bakalım."

Füsun Teyze'nin dediği şeye güldüm.

"Tamam Füsun Teyze, Savaş gelir bir gün."

"Öyle bir gün diye geçiştirmeyin beni, bugün akşam gelsin yemeğe."

Gözlerimi kocaman açtım ve anneme baktım. Annem ben karışmıyorum der gibi baktı. Füsun Teyze'yle inatlaşıp da hayatta kalan kimse olmadığı için kabul etmek zorunda kaldım. 

"Peki Füsun Teyze."

Füsun Teyze istediğini almanın verdiği keyifle çayından bir yudum aldı. Telefonuma gelen mesajla tekrar telefonuma baktım.

Kimden: Savaş

"Beni daha ne kadar bekleteceksin Freyja ?"

Okuduğum mesajla hemen ayağa kalktım.

Düşman OkullarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin