SADO-10

1K 85 42
                                    

"TAYAR kereta ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"TAYAR kereta ni... waktu macam ni jugak dia nak bocor!" Pintu di sebelah pemandu produa axia itu dibuka semula seraya meloloskan dirinya masuk semula ke dalam perut kereta Produa Axia itu. Ereen Natasya menghempaskan punggungnya di kerusi pemandu.

"Mana pulak si Kimi ni? Dah berkarat aku menunggu. Satu jam lebih dah ni!" gumam Ereen Natasya sambil tangannya mencapai telefon bimbitnya yang diletakkan di atas kerusi sebelah seraya membuka aplikasi WhatsApp dan jarinya ligat menaip mesej.

Assalammualaikum Aryan, boleh bagi nombor Hakimi tak? Dia tak sampai-sampai lagi ni.
~ Ereen Natasya.

Okay sekejap.
~ Aryan Syah.

Pedal minyak Nissan Rogue S ditekan sepenuh hati. Hakimi harus berada di pejabatnya sebelum mesyuarat bermula. Otaknya ligat memikirkan kenapa papanya membenarkan Ereen Natasya menjadi pembantu peribadinya? "Papa ni pun satu, buat keputusan tak nak berbincang dulu! Bosanlah hidup aku lepas ni, dapat PA perempuan! Si minah perasan hot pulak tu!"

Hakimi membebel sepanjang perjalanan sehinggalah matanya terpandang sebuah kereta Produa Axia berwarna putih yang berhenti di bahu jalan. "Nombor pendaftaran kereta tu macam pernah nampak aje. Ah, biarlah. Tak ada kena mengena dengan aku pun!"

Nissan Rogue S itu dipandunya perlahan, dia sempat mengerling ke arah pemandu. Hakimi mengecilkan matanya sebaik sahaja pandangan matanya tertumpu kepada figura  gadis yang dikenalinya. "Ereen? Dekat sini rupanya makhluk tu?!"

Nissan Rogue S itu diberhentikan di hadapan produa axia berwarna putih itu. Hakimi segera menapak keluar dari perut keretanya dan terus berjalan menghampiri kereta produa axia itu dan segera mengetuk tingkap. Kelihatan Ereen Natasya sedang berpeluk tubuh sambil mengetap bibirnya.

"Siapa pulak mamat sado ni? Lain yang ditunggu, lain pulak yang datang. Takpelah kalau dia nak tolong aku, nak harapkan Hakimi, sampai sekarang tak datang-datang." Ereen Natasya bermonolog seraya menapak keluar dari perut keretanya.

"Hoi perempuan, kau buat apa dekat sini?" tegur Hakimi sebaik sahaja Ereen Natasya menapak keluar dari perut keretanya itu.

Eh! Mamat ni dah kenapa? Datang-datang aje nak marah. Dia tu siapa? Menyampahnya aku! "Maaf Encik, begitu ke cara encik menegur perempuan?"

"Ni ha... tayar kereta ni bocor... Kalau tak, tak ada maknanya saya nak berhenti dekat tepi jalan ni..." sambung Ereen Natasya lagi seraya bersandar di sisi keretanya itu.

Love You Mister SADOWhere stories live. Discover now