PUNGGUNGNYA dihempas di atas kerusi pejabatnya. Jarinya ligat mengetuk meja seraya menekan butang interkom.
"Ereen, masuk bilik aku... now," arah Hakimi. Lembut suaranya.
"Baiklah Tuan Hakimi," jawab Ereen Natasya di hujung talian interkom itu.
Satu detik.
Dua detik.
Tiga detik.
Pintu diketuk.
"Masuk." Hakimi berkata.
Daun pintu bilik pejabat itu dikuak dari luar dan satu figura gadis ayu berbaju kurung biru berbunga halus serta mengenakan shawl berwarna biru muda.
Hakimi mengerling pembantu peribadinya yang baru menapak masuk itu dari atas hingga ke bawah. Ereen, kau tetap ayu dan menawan, tapi malangnya hati dan nafsu aku langsung tiada lagi untuk kau.
"Tuan, ada apa-apa yang perlu saya bantu?" Ereen Natasya bertanya.
Hakimi tidak menjawab pertanyaan pembantu peribadinya itu, pandangan matanya masih melekat pada gadis itu dengan renungan yang sayu.
"Tuan?"
"Oh, maaf. Err... Ereen, mulai dari saat ni, awak panggil aje saya Kimi, tak perlu panggil tuan lagi," ujar Hakimi selamba.
Ereen Natasya terkejut seraya terlopong. Eh? Aku bermimpi ke apa ni? Tetiba aje berawak saya pulak ni...
"Dah... tak payah awak nak melopong macam tu... menyampah pulak saya nak tengok," tegur Hakimi sambil jarinya sibuk menekan papan kekunci komputer di atas meja kerjanya. Baru sahaja dia menekan punat enter di papan kekunci itu, pandangan matanya melekat pada paparan ayat-ayat yang mengejutkannya.
Hai Darling... I really miss you!
Sorrylah I tinggalkan you tiga tahun ni...
I janji, I akan luangkan lebih masa I untuk bersama dengan you...By the way...
Kalau I dapat tahu you abaikan I selepas ni,
I akan goda papa you,
You kena ingat satu perkara...
Papa you tu dah lama berpuasa, so... tak mustahil jika I dapat bagi dia rasa service I macam mana, tak mustahil dia akan sangkut dengan I, and after that... I boleh buat apa sahaja yang I nak!
YOU ARE READING
Love You Mister SADO
General Fiction🎉 PEMENANG TEMPAT KEDUA (Kategori General Fiction) MetaCOOL Award 2018 👑 Achievement :: - MetaCOOL Special Gift (UNIC Story Line) "Hoi budak gemuk! Budak comot! Euw... ada hati nak ayat awek aku! Tak sedar diri punya budak gemuk! Hahaha" _Wan Hazr...