19 •Bulletproof:X•

2.5K 296 55
                                    

Yoongi odadan çıktıktan sonra öylece arkasından bakakaldım. Nasıl böyle şeyler söyleyip beni sorgulayabilirdi ki?

Kalbimin çok kırıldığının farkındayım. Beni şaşırtan neden bu kadar kırıldığım?

"Yeon, gelebilir miyim?" Jungkook kapıyı tıklatıp hemen ardından bana seslendi. Hızla kendimi toparladım.

"Elbette,"

İçeri girip beresini kafasından çıkardı ve oynamaya başladı.

"Biz biraz duyduk, Yoongi bugün bazı sorunlar yaşamış. Ailevi sanırım. O yüzden morali zaten bozuktu, bize de patladı."

Onu anladım dercesine onayladım.

"Çokta önemli değil, pek umursamıyorum."

Yalan.

Aşırı kırılmıştım, üzülmüştüm. İyi hissetmiyordum. Yine de belli etmedim.

Sonunda toplanmayı yarına erteledik. Hem Jimin'de yarın dönecekti, o da buradayken toplanmak daha mantıklı.  Gece Yoongi gelmemişti. Nerede olduğunu bilmiyordum.

Ailevi ne sorun yaşamış olabilir ki?

Acaba iyi mi, nerede, morali bozuk mu? Ya da bunlardan banane. 

Evet, kesinlikle banane. 

Yine de tüm gece onu düşündüm.

- - - 

"Jimin!" dedim koşarak ona sarılırken. 

"Tek parçasın, bak bu mucize." dedi o da kollarını bana dolarken. Sırtına bir tane vurdum ama ona sarılmak çok iyi gelmişti. Jin'de, Jimin ile selamlaştı ve onun arabasına bindik. Dün geceden beri Yoongi bey ortada yoktu. Jungkook ailevi sorunları olduğunu söylediği için onu merak ettiğim gibi bir gerçek var. 

Jin bizi eve bıraktığında kendisi dersi için gitti. Ben eşyalarımı odama yerleştirirken, Jimin'de biraz dinleniyordu. Ona kampın nasıl geçtiğini sormak için sabırsızlanıyorum ama mutluluğuna bakılırsa epey iyi geçmiş.

Mutfakta bir şeyler hazırladım ve güzel bir masa yaptım. O sırada NamJoon ile de mesajlaşıyordum. Yarın döndüğünü söylediğinde sevincimi mutfakta garip hareketler yaparak gösterdim. NamJoon ve Jimin benim küçük çocuklarım gibiydi ve ben onlardan ayrı kalmayı hiç sevmiyorum. İkiside güvenle eve ulaştığında, bu anne rahat edecek.

"İşte bu güzel bir şey," Jimin'in sesiyle meyve sularını alıp ona döndüm "Kampta sıkı bir diyet var ve yemekler iğrençti." Gözü dönmüş bir halde sofraya oturup, yemeklerden almaya başladı. Bende onu keyifle izlerken, bir yandan yemeğimi yedim. Oturma odasına geçtiğimizde artık Jin'e olanları anlatma vakti geldi. 

Yoongi ile kavgamızı es geçerek her şeyi anlattım, Hoseok'un telefon konuşmasıda dahil.

"Hoseok konusunda dikkatli olsak iyi olur," dedi düşünürken "Gerisini akşam buluştuğumuzda hallederiz." 

Kafamla onayladım.

Jimin birkaç işini halletmek için dışarı çıkarken beni de evde kalmam konusunda sıkı bir şekilde uyardı. Kabul etmiş gibi yaptım ama benim de planlarım var.

Odaya çıkıp hızla üstümü giyindim. Şöyle bir düşündüğümde Yoongi'yi sinirlendiren ve telaşlandıran bendim. Tabii ki söylediklerinde haklı değildi ama bende çok diklendim. Ayrıca bu olay geçen gün Hoseok ve Jin ile yaşadığım şeye benziyor. Yaşadığım içsel sıkıntıları, onlara yansıtmıştım. Şuan kendimi Yoongi'nin yerine koyduğumda, canının ne kadar sıkkın olduğunu tahmin edebiliyorum. 

Bulletproof: X [BTS+Yoongi] ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin