33•Bulletproof:X•

2.4K 246 241
                                    

Bölüm şarkısı: Against all odds - k2
Bölüm şarkısını benim dediğim yerde başlatın.

Elim ayağım titreyerek televizyona biraz daha yaklaştım. Yoongi'nin son hali vardı ekranda, saçını boyattıktan hemen sonraki hali...

Sonra ekrana bir kız çıktı. Çok güzel bir kız.

Muhabir Min Şirketlerinin yeni varisi ve Alfa Şirketlerinin varisinin düğün tarihi ile ilgili bir şeyler söylüyordu.

Telefonum çalmaya başlayınca titreyen elimle telefona baktım. Yoongi arıyordu. Açıp açmamak arasında kaldığım kısa sürede, telefonu kulağıma götürdüm.

"YeonHa! Haberleri gördün mü?" sesi telaşlıydı.

"Evet, gerçek mi bu?" dedim sesimin titrememesine özen göstererek. Telefonda birkaç saniye sessizlik oldu "Oraya geleyim konuşalım ya da hazırlan dışarı çıkalım?"

Konuyu çevirmesi daha da moralimi bozdu.

"Gerçek mi dedim?"

Birkaç saniye sessizlikten sonra tekrar konuşacaktı ki engelledim "Ben cevabımı aldım."

Telefonu yüzüne kapatıp, geri odama döndüm.

"Yeon!" bu sefer ben odaya girerken Jimin arkamdan geldi.

"Gerçek mi?" kapıyı kapatacağım sırada elini kapıya koyup durdurdu. Şuan onun sinirini biliyorum. Ağzımdan çıkacak ufacık bir kelime Yoongi'nin cenazesinin kalkmasına neden olabilir. Ki bunu isterim ama...

"Bilmiyorum, biraz moralim bozuldu. Öğreneceğim." dedim ve kapıyı kapattım. Kendimi yatağa bırakıp bir iki damla göz yaşımın düşmesine neden oldum. Hayır ben neden olmadım, Yoongi oldu.

Okula falan gidecek enerjim kalmamıştı. İstemiyorumda.

Üstümü tekrar değiştirdim. Kendimi yatağa atıp, bir şeylerin geçmesini diledim. Bir şeyler geçmek yerine, sürekli üst üste biniyordu. Artık bir şekilde dayanacak gücüm yok gibi.

X, Taeyong, şimdi bu...

Yaklaşık yarım saat sonra kapı zilini duydum. Yorganımın altından çıkmak dahi istemiyorum. Ama mecbur kaldım. Çünkü içeriden gelen bağırışmalar ve birkaç küfür, daha çok Jimin'den çıkan, yataktan fırlamama neden oldu. Koridora koştuğumda hiç görmek istemediğim, beklemediğim bir manzara vardı.

Jimin, Yoongi'yi yere yatırmış, dövüyordu.

"Jimin!" Koşup onu Yoongi'nin üstünden almaya çalıştım ama inatla yapışmıştı. Yoongi ise kendini savunmak için hiçbir şey yapmıyordu.

"Ne demek hepsi gerçek? Kimin kız kardeşiyle oynadın sen?" Jimin tekrar hızlı bir yumruk attı.

"Jimin lütfen!" dedim ağlayarak. Sonunda yumruğunu havada yakalamıştım.

"Ben..." Yoongi konuşmak için ağzını açtığı anda onu susturdum "Sus! Her şeyi daha beter yapıyorsun. Git buradan." tüm sinirimle kapıyı gösterdim.

"Ye-"

Jimin olduğu yerden bir adım attı "Sana git dedi."

Yoongi'nin dudağının belli yerlerinde kan vardı, ayrıca bir miktar ağzındanda geliyordu. Yüzünün bir sürü yerinin moraracağı da kesindi. İçin parçalandı. Ne olursa olsun onu bu halde görmek istemiyorum. İçimden bir parça kopup gitmiş gibiydi.

Ona sarılıp, yaralarına pansuman yapmak isterdim. Ama sadece kapıyı gösterip çıkmasını bekledim.

Bana son kez bakıp evden çıktı. Jimin bir şey demeden odasına çekilirken, Ben de kendi odama gittim.

Bulletproof: X [BTS+Yoongi] ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin