Ígéret

3.2K 189 2
                                    


Hazaértünk és elkeztem gondolkodni hogy miről feletkezhettünk meg. És valami, vagy inkább valakik jutottak eszembe.

- Valamiről megfeletkeztünk.- törtem meg a csendet.

- A mi területünkön csináltuk. A farkasok nem látták.- mondta Emmet.

- Nem erről van szó. Akarnak engem mert Zayn "megjelölt" .- feleltem.

- És ez hogyan kapcsolódik a motorhoz?- értetlenkedett Ethan.

- Nem a motorhoz, hanem a hajamhoz van köze. Ami ott égett és a szagommal együtt terjedt el a levegőbe.- válaszoltam.

- És ők tudják hogy nem bírtál volna meghalni.- jött rá Rose.

- Csakis azt tudhatják, hogy a közelben vagyok. És mostmár azt is tudják hogy hol is pontosan. Mivel a füstnek a szagát hoztuk magunkkal.- álltam fel és beleszagoltam a levegőbe.- Már itt is vannak. - néztem ki az ablakon és sajnos a szimatom nem csalt.
Két fekete motoron ülő embert pillantottam meg.

- Nagyszerű! - mérgelődött Rose.- Ez a lány csak a bajt hozza ránk.

- Mintha nem ő dobta volna be a hajam a tűzbe- forgattam meg a szemem.

- Te maradj itt- parancsolt rám Alice.

- O oké- remegett meg a hangom, mert eszembe jutottak azok a szörnyű hónapok mikor ott voltam abba a ketrecben.

Leültem a kanapéra és füleltem.

- Mit kerestek itt?- kérdezte Emmet

- A lányért jöttünk.- mondta Harry

- Miért is?- érdeklőkött Carlisle

- Mert az enyém!- förment rá Zayn

- Ezt szerintem nem te döntöd el!- kiabálta Ethan- És most tűnjetek el!

- Hallod Cica! Ha egyszer egyedül leszel akkor mindig néz hátra, mert követni foglak mindig és mindenhol!- kiabálta be Zayn és utána elhajtottak.

Felhúztam a lábam és zokogtam.

- Nincs semmi baj. Ssss- vigasztalt meg Esme- Nem maradsz soha egyedül. Mi itt leszünk neked.

- Té tényleg?- kérdeztem

- Tényleg!- jött be Ethan és leguggolt elém- Megvédjük egymást. A létezésünk végéig.

Az Omega - Holdtölte(átírás alatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora