Sajgó fájdalom

3.3K 173 3
                                    


Már éjfél körül járhatott az idő.
Ezzel a családdal jól el lehet beszélgetni.

- Mostmár idelye aludnod- szólalt meg Ethan

- Igazad lehet.- mondtam ásítás közben.

- Vettem neked pizsit- pattant fel a fotelből Alice.

- Igazán nem kellet volna.- mondtam őszintén.

Rápillantottam a ruhára és elmosolyodtam.

- Ez nagyon cuukii! - mondtam vékony hangon, a sikítás küszöbén állva.

- Tudtam hogy tetszeni fog- vigyorodott el önelégülten.

Elmentem a fürdőszobába és elvégeztem a dolgom.
- Még fogkefét is kaptam- gondoltam magamba és hálás voltam Alice-nek hogy megmentett a kínzó szájszag átkától.

Kiléptem mostmár pizsamában, tisztán, mentolosan.

Lefeküdtem a kanapéra és újra a Szerelmem combját vette célba a fejem.
Ráfeküdtem és betakaróztam.
Nem fáztam, sőt melegem volt a pléd alatt, de jól esett hogy körülöleli a testemet valami.
Hamar elaludtam.

Másnap reggel sajgó fájdalomra ébredtem. A nyakamtól végig a derekamig éreztem ezt a sanyargató érzést.

Felültem nehezen és szembe találtam magam Emmet-tel aki a fotelben ülve bábulta, hogy mégis miért szenvedés az alvás.

- Elég szörnyen festesz- jegyezte meg mosolyogva

- Köszi a bókot- küldtem felé egy félmosolyt.
Próbáltam felálni, de összeestem.

- Héj, jól vagy?- kérdezte aggódva.

- Ha az jó, hogy elzsibbadt minden végtagom, akkor kössz, minden rendben- fetrengtem a földön.

- A kanapét nem alvásra találták ki.- állt fel, és segített felülni- Veszünk neked ma egy rendes ágyat.- jelentette ki.

- Köszi, de nem kell. Ez így pont megfelelö- pattantam fel, és nyugodtan megálapítottam, hogy mostmár mindenhol van vérem.

Kimentem a konyhába és csinálni akartam valamilyen reggelit, de lekéstem. Esme már elkészítette rég.
- Ez nem helyes! Nem csinálhat folyton egy személyre ételt. Én is tudok magamnak.- sóhajtottam egyet és elkezdtem enni.
Mikor végeztem, felálltam és megint kezdett salyogni a hátam.
Megmarkoltam hátulról és összeszorítottam a szememet.

- Hogy az a - káromkodtam volna, de Ethan jelent meg az ajtóban

- Jól vagy?- futott oda hozzám vámpír tempóban- Minden rendben?- aggódott értem

- Hát persze- mondtam összeszorított álkapoccsal.

- Tényleg?- fogta meg a hátam.

- Igen- küldtem egy mű mosolyt felé és megcsókoltam.

Bementünk a nappaliba és egy kupac ruha volt az "ágyamon".

- Ez most komoly Alice?- suttogtam magam elé.
Majdnem mindegyik ruha farkasos vagy sötét volt.

Bementem a kiválasztott ruhákkal a fürdőbe és nehezen de sikerült átöltöztőzni.

Bementem a kiválasztott ruhákkal a fürdőbe és nehezen de sikerült átöltöztőzni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Egy fehér farkasos pólót és egy fekete hosszú farmert vettem fel.
Megmostam a fogam és megfésülködtem. (Nem mintha nagy dolog lenne azt a rövid hajamat megfésülni.)
Soha nem sminkeltem ki magam sima hétköznapokon csak ünnepségeken, ezért ma sem tettem.

Mostmár normálisan léptem ki az ajtón és mentem a nappaliba.
Mindenki ott volt, csak Esme, Carlisle és Rosalie hiányoztak.

Mikor leültem az egyik fotelbe, felszisszentem a hátamba nyilaló fájdalomtól.

- Na jó!- pattant fel Ethan- Nem tudsz becsapni! Látom hogy rosszul vagy! Most veszünk neked egy ágyat!- vette fel a kocsikulcsot.

- Nem kell ágy!- álltam fel én is. A hirtelen mozdulattól még jobban kezdett szúrni a hátam ezért összeszorítottam a szemem.

- Ha jól vagy és nem kell rendes ágy,- dobta le a kulcsot a földre- akkor nem esik nehezedre felvenni nekem a kulcsot.- jelentette ki.

- Ez egyre jobb és jobb lesz!- tette keresztbe a kezét melkasa előtt Emmet.

- Ha a hajolásban fogom meghúzni a hátam- fenyegettem- akkor nem tudom mit csinálok veled!
Elkezdtem hajolni lefelé, de akkorát rándult a hátam, hogy összerogytam.

- Add a kulcsot!- segített fel óvatosan Ethan.
Nagyot sóhajtottam és beledobtam a kezébe.

- Én is megyek- pattant fel örömében Alice.- Valakinek ki kell választani az ágyat. Emmet! Te is gyere mert te simán fel tudod cipelni Ethan szobájába.

- Várjunk csak egy pillanatot! Ethan szobája?!- akadtam ki.

- Ha nem akarod akkor tehetjük máshova is- ajánlotta fel a Szerelmem.

- Akarom, nagyon is!- vágtam rá egyből.

Azzal el is mentek engem otthagyva Jasper- rel.

Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész! 😁😍😋

Az Omega - Holdtölte(átírás alatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora