Egy isteni ebéd

2.9K 170 2
                                    

Mikor Emmet kiabálta hogy "kész", mi gyorsan felrohantunk.
Egy hatalmas francia ággyal találtam szembe magam.

- Alice!

- Igen?

- Emlékszel mikor azt mondtad, hogy azért mész hogy kiválaszd az ágyat?

- Igen. Miért?

- Mert azt hittem, hogy csak a színét fogod és nem az üzlet legnagyobb ágyát.

- Nem az üzlet legnagyobbja, hanem a városé- mosolygott és kiment.
Lassan mindenki távozott a szobából.
Ethan és én maradtunk csak.
A fiú átkarollt hátulról és elkezdte csókolgatni a nyakamat.
Lehunnytam a szemem és élveztem a pillanatot.
Lassan léppkedtünk az ágy felé.
Lefeküdtem és ő rám mászott.
Egy szenvedélyes csókra hívott, amit én nem utasítottam vissza.
Elkezdte az egyik kezével simogatni a derekamat, a másikkal támasztotta magát hogy ne nyomjon össze.
Egyszer csak belépett Emmet.
- Hogy ennek mindig el kell rontania minden ilyen pillanatot.- gondoltam magamban, mire Ethan elmosolyodott.

- Oh, bocsi. Csak üzeni Esme hogy kész az ebéd.- mondta és elment.

Megforgadtam a szememet és kibújtam az ágyból.
Lebakktattam a lépcsőn és bementem a konyhába.
- Mmmm, lasagne. A kedvenc ebéden ez lesz, érzem!

Ki is vettem az első adagot és a következőt is.
- A felét biztos bevágon egy falatra. - nyalltam meg a számat és kezdtem enni.

Mikor már négyet megettem, Ethan jelent meg az ajtóban.
Én ránéztem maszatos arccal.
Elmosolyodott és leült szembe velem.

- Látom, van étvágyad.- nevetett fel.- És úgy látom hogy nekem is.- mérgelődött és a nyakamra mutatott, ahol újabb kék és zöld foltok díszelegtek. Komolyan?! Mindenki a nyakamra pályázik?

- Mindjárt elmúlik.- legyintettem egyet és visszatértem az ötödik szelethez.

- Nem érted ugye? Ha átszakítottam volna a bőröd akkor nem bírtam volna betelni a véreddel.

- Mint mondtam, a farkasvér számotokra pocsék, mint számomra a brokkoli.

- Ez pont így van, de te más vagy. Szerinted beengedtünk volna a házunkba ha büdös lennél?- kérdezte.

- De akkor miért mondtad hogy- szakította félbe a kérdésemet.

- Hogy kutyaszagod van? Alice sejtette hogy te vagy az és így lehetett legkönnyebben kideríteni. Olyan illatod van ami vonzza a természetfelettit......vonz engem.- simított végig jeges kezével az arcomat.- Aro szerinted miért akarja hogy maradj vele szülés után? És én miért akarlak anyira megharapni?- kérdezte és lesütötte a szemét.

- Tudom hogy nem bántanál és te meg tudd, hogy bármi is legyen, én megvédem magam- álltam fel és elmostam a már üres lábost és tányért.

- Még meg is ölnél?- kérdezte kíváncsian.

- Én arra gondoltam, hogyha elkap a mámor akkor lekötözlek
az ágyra.- viccelődtem vele.

- Majd meglátjuk hogy ki fog lekötözve feküdni az ágyon - mosolygott perverzzen és kisétálltunk a nappaliba.

Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész is! És várjátok a folytatást!😊😋🤣

Az Omega - Holdtölte(átírás alatt)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum