A történet vége

3.3K 170 3
                                    


Ott ültem Jasper-rel szembe és egyikőnk sem mukkant meg.
Egyszer a vámpír megszólalt.

- Szóval, neked is nehéz életed volt.

- Hát, eléggé.- mosolyodtam el.- Éés neked milyen erőd van?

- Érzelmeket érzékelek és változtatok meg- nézett mélyen a szemembe- neked nagyon zavaros érzelmeid vannak. Értetlenség... kétségbeesés...... félelem. Ezek nagyon negatív érzések, de vannak pozitívak is. Szerelem...... bizalom...... öröm.- mosolyodott el.
Én is így tettem.

Újra csend telepedett ránk.

- Ööö.....szóval te Alice párja vagy.

- Te meg Ethan-é. - vázolta fel a hejzetet.- Sőt, még be is vésődött neked.- erre a mondatra csak értetlenkedtem, de eszembe jutott valaki.

- Alice- temettem az arcomat a tenyerembe.

- Alice- erősítette meg nekem.

Egyszer csak Carlisle jött be az ajtón.

- Sziasztok - ült le egy fotelbe.

- Szia- vigyorogtam rá.- Folytathatom?- kérdeztem

- Hát persze.

Visszaemlékezés:

- Az első átváltozás a legfájdalmasabb. A csontjaid hejeszkednek, széttörnek.
A bőröd megnyúlik és feszül.- mondta Brendon míg én csak nyögtem és sikítottam.

- Mhi érth...... khell ezth...... cshinálni?- lihegtem.

- Talán nem akarod megölni Aro- t?- válaszként nyögtem egy nagyot.

- Neh mosolyogh ön...elégh...ültenh! Mosth... biztos élvezedh...... a látványth.- néztem rá csúnyán.

- Az nem kétség- vigyorodott el.

- Meddigh khell ezth csinálnih?- néztem fel rá.

- Nyugodj meg. Mindjárt vége.

Egy hatalmasat kiáltottam és a kézfejem hejett már hatalmas hó színű tappancsok voltak.

- Ezaz!- gondoltam és egyet ugrottam.

- Szép volt Szöszi!- hallottam a fejemben.- De hogyan van ilyen bundád. Hisz hófehér vagy, a fajtánkban ilyen lehetetlen.- értetlenkedett

- Azt nem tudom miért így nézek ki, de már tudok telepatikusan beszélni?

- Igazából egy hétig gyakorolnod kellett volna hogy sikerüljön, de úgy látom hogy nem szükséges.- mosolygott és átváltozott.

Már éjfél volt mikor hazaértünk.
Felmásztam a szobám erkélyére és intettem Brendon-nak.

Csak egy pólót és egy bugyit vettem fel.
Behuppantam az ágyba és már az álomvilág küszöbén álltam.

Másnap mikor felébredtem, éppen hajnalodott.

Bementem a fürdőbe és lezuhanyozztam, fogat mostam és a hosszú hajamat megfésültem.
Felvettem egy passzos fekete hosszú nadrágot, egy fekete kötött pulóvert és a bőrkabábomat.

Lementem és csináltam magamnak egy szendvicset. A kész ételt megfogtam és azzal együtt mentem ki a házból.

Mikor kiléptem mindenki kint tett-vett.
- És még nem is tudják hogy mostmár én is át tudok alakulni.- gondoltam és mindenki rám nézett. Brendon a homlokára csapott.
- Ööö... Hallottátok?- kérdeztem.

- Hogyan tudtál átváltozni?!- szaladt hozzám Apa - Brendon!

- Nem az amire gondolsz!- mentegetőzött.

- Brendon! Megparancsoltam hogy senki se segítsen átváltozni neki, mert veszélyes. És te megszegted a parancsomat! SZÁMŰZLEK!!!- kiabálta

- Én erőltettem rá! Engem büntess meg! Mikor kiderült hogy más leszek mint a többi farkas, te nem lányodként kezeltél! Nem engedted meg azt a csodát, hogy átváltozzak! Nem engedtem meg hogy Alfának tanuljak, de még azt sem hogy Béta lehessek, hát akkor legyek Omega! Ha így megmenthetek egy egész falkát akkor megszülön Aro-nak a gyermeket.- folyt le egy könnycsepp a szememből.

Egy tapsra lettem figyelmes. Megfordultam és a Volturi volt mögöttem.

- Gyere Kedvesem. Az esküvő holnap lesz.- mondta Aro

- E esküvő?- Fagytam le

- Mit hittél Gyermek? Mi régimódiak vagyunk.- mondta egy hosszú barna hajú férfi

- Erről nem volt szó!- kiabáltam

- Akkor búcsúz el a falkádtól, ha nem jössz magad, akkor elhurcolunk, amint kivégeztük a családod.- mondta és megfogta a csuklóm az a szőke srác.

Brendon ráugrott és kiabálta hogy fussak.
Odafutottam a motoromhoz és elhajtottam.

Visszaemlékezés vége:

- A többit meg már tudjátok- töröltem le egy könnyet az arcomról.

- Megjöttünk!- jött be Alice és Ethan.

- A csajod ágyát én vigyem fel?- háborodott fel Emmet és a nagy doboz mögűl nem látszódott ki.
Rose jött be az ajtón és morgot egyet.

- Össze is szerelheted - mondta Ethan- Én most el vagyok foglalva.- mászott felém és döntött el a kanapén.- Szeretlek.- csókolt meg.

- Én is!- feleltem a csók után.

Sziasztok! Már megint egy új rész! Remélem tetszett!😋😁😍

Az Omega - Holdtölte(átírás alatt)Onde histórias criam vida. Descubra agora