Felkeltem és lementem a konyhába. Ittam egy pohár vizet. Éreztem hogy van mögöttem valaki.
Hirtelen megfordultam. Nem volt ott senki.
- Nemár! Már másodszorra dőlök be ennek!- sóhajtottam
Fáradtan felvonszoltam magam a lépcsőn és beborultam az ágyba.Másnap reggel, beszélgetésre ébredtem.
- Nem értem, hogy mi baja van Ginával.- értetlenkedett Alice
- Nekem van egy tippem- szólalt meg Emmet
- Mégis mi?- kérdezte Rose
- Bellára emlékezteti. Amikor Bella ember volt, ugyan ilyen illata volt.- magyarázta.
- Pont erről akartam beszélni- kezdett bele Carlisle- Nem értem hogy, hogyan lehet ilyen illata és vére. Hiszen farkas.
- De más mint a többi!- emelte fel a hangját Ethan- Mint látszik, a kinézete és a vére is más. Sőt, ő az egyetlen farkas, aki ki tud hordani halál nélkül egy hibrid gyermeket.- enyhült meg a hangja.
- És még ki tudja, hogy mire képes.- suttogta Jasper
- Pontosan! Talán ezért kell Aro-nak a lány.- találgatózott Carlisle
- Ezt meg hogy érted?- szűrte ki fogai közt Ethan.
- A leány erős, és a gyermekei is azok lesznek. Be akarja biztosítani magát, mert gyengül és egyre több az ellensége.- mondta.- És azt amiket tud Gina fajtájától, nem magától találja ki. Van egy kapcsolata, egy csoport. Ha kiderítjük, hogy kik azok, akkor előrébb leszünk mindennel. És majd tudni fogjuk, hogy mire lesz még képes a jövőben Gina.
- De hogy derítsük ki? Nem állíthatunk csak úgy be, és kérdezzhetjük meg.- mondta Rosa.
- Az igaz. Viszont lehet hogy nem csak a Volturi tud a csoport létezéséről. Vagy talán több klán is tud valamit mondani a fehér farkasról.- gondolkodott el a férfi.
- De mégis honnan tudjuk, hogy kik tudják?- kérdezte Alice.
- Én ismerek egy személyt.- álltam meg a lépcső tetején.
- És mégis ki az?- kérdezte Emmet.
- A nagyapám.- jelentettem ki komoly hangon.
Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész is! És remélem várjátok a folytit!😁🤣😄
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az Omega - Holdtölte(átírás alatt)
FantasiaAnyám mindig azt mondta, hogy nem vagyok átlagos. Hogy, más vagyok mint a többi. És, hogy szeressem ezt a másságot. Ezután meghalt, ahogy a falkám többi tagja is. Menekülnöm kellett, hogy ráleljek a boldogságomra. Viszont azt még én sem tudtam, enne...