Veszélyesek

2.2K 144 1
                                    


Bevezettek a nappaliba. Leültünk a kanapéra és mindenki engem bámult.

- Azért ennyire nem kéne nyilvánvalóvá tenni, hogy kívánják a vérem.- címeztem Ethan-nek a gondolatot.
Hogy ne legyen feszült a hangulat, megszólaltam.

- Hogy hívnak titeket?- erőltettem egy mosolyt.

- Az én nevem Peter.- szólalt meg a főnök.- Ő itt Adam és Mary. Ott mellettetek meg Jack.

- És titeket hogy hívnak?- kérdezte a barna hajú lány.

- Én Ethan vagyok és ő a barátnőm, Gina.- karolta át a vállamat és odahúzott magához.
Ismét csend telepedett közénk.

- Fel kéne hívni a többieket.- álltam fel a kanapén.

- Tessék.- nyomta a kezembe Párom a telefont.

Kisétáltam a konyhába, és felhívtam Alice-t.

TELEFON BESZÉLGETÉS:

- Szia, titeket keresünk. Hol vagytok?- kérdezi aggódva- Megtaláltuk Jasper-t.

- Hát, öööm..... Carlisle régi barátainál. Menedéket kértünk a napfénnyel szembe.

- Most figyelj ide Gina!- szólalt meg a telefon másik oldalán Carlisle.- Nagy veszélyben vagytok, de főleg te! Azonnal oda megyünk értetek! Próbálj meg távol maradni tőlük! Megértetted?!

- I igen, meg.- dadogtam a meglepődségtől.
Azzal le is tették a telefont.

TELEFON BESZÉLGETÉS VÉGE:

- Kivel beszélsz Cica?- kérdezte mögöttem valaki.
Megfordúltam a tengelyem körül és megpillantottam Jack-ket.

- Csak tájékoztattam pár személyt a biztonságunkról. Miért? Nem kellett volta?- mentem volna el mellette, de elkapta a csuklóm.

- A házamban nem beszélhetsz így velem.- szorította jó erősen a kezemet, de én nem mutattam ki fájdalmat. Ami kissé meglepte a férfit.
Kirántottam alkarom, a markából és bementem a többiekhez.
Egy kicsit fájt a szorítása, bevallom. De farkas vagyok. Nem mutathatok ki fájdalmat.
A csuklómat dörzsölgettem, és úgy foglaltam hejet a bútoron.

- Carlisle mondta, hogy veszélyesek. Vigyázzunk magunkra. Ja igen, és meg van Jasper. Ide jönnek és elvisznek minket.- Tömtem a sok információt, Szerelmem agyába.
Egy nem anyira látható bólintással elintézte a dolgokat.

- A családod kibírtja a közelségét a lánynak?- kérdezte Peter.

- Mivel a családtagunk, ezért szeretjük és nem akarunk ártani neki.- magyarázta Ethan.

- Csak kár, hogy mi nem vagyunk a család része.- jelent meg előttem a férfi és a nyakamba harapott.

Nagyot sikítottam. Éreztem, hogy a vér távozik a testemből. Láttam, hogy Ethan-t lefogják. Bárhogy is próbáltam átváltozni, nem sikerült. Csak még gyengébb lettem. Már homályosan láttam mindent. A pupilláim kitágultak. Megláttam, hogy a Szerelmemmel végezni akartnak. Próbáltam a férfit lelökni magamról, de csak még közelebb húzott. A testünk összeért.
Egy nagy ajtó csapást hallottam.
Aztán a férfit leszedték rólam.
A harapás nem gyógyult, tovább vérzett. Végig fektettek a kanapén és a nevemet kiabálták.
Egy fekete hajú ember jött hozzám. Erősen hasonlított Ethan-re. A nevemet kiabálta és az egyik kezét rásimította az arcomra.

- É éget- csak ennyit tudtam kinyögni, mert a csuklómnál, újra erős fájdalmat éreztem. Valaki megharapott. Aztán a fájdalom csillapodott és elsötétedett minden.

Sziasztok! Remélem tetszett a rész mindenkinek!😊

Az Omega - Holdtölte(átírás alatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora