Alíg tíz perc telt el, mikor az egyik farkas szaladt be a házba.- Meghozták.- nézett Brendon-ra.
A férfi bólintott egyet és kivezetett a házból.- Ethan.- szaladtam szerelmem irányába, de ketten elém léptek és megakadályoztak tettemben.
- Eresszétek.- parancsolt rájuk a bátyám.
Félre álltak én pedig szorosan megöleltem a vámpírt.- Hol sérültél meg?- tolt el magától és végignézett rajtam.
- Semmi különös. Begyógyult. Nem is értem, hogy hogy érződött el odáig a szag. De te nem maradhatsz itt. Veszélyes.- suttogtam. Egy pillanatra talán elfelejtettem, hogy hallja a gondolataimat is, ezért nem is kellett volna kinyitnom a szám.
- Nem megyek el nélküled. Majd keresünk más valakit. Biztos, hogy más is hallott már a fehér farkasokról.- nézett mélyen a szemembe.
- Gina.- fogta meg a vállam a bátyám.
- Ethan, ő a testvérem, Brendon. Berndon, ő Ethan a barátom.- mutattam be őket egymásnak.
- Nem úgy volt, hogy meghalt mindenki a családodból?- húzta fel a szemöldökét a párom.
- Úgy látszik nem.- nagyon nem tudtam mosolyogni. Rossz előérzetem volt a dolgok kapcsán.
- Itt fogok maradni pár hetet. Majd felhívlak, de mostmár tényleg menned kell.- hadartam.
Látta, hogy feszült vagyok, ezért egyet bólintott.- Rend- nem fejezte be a mondatát, mert mérgesen kapta a fejét bátyám után.
- Mi a baj?- értetlenkedtem.
Két férfi fogott le hátulról. Minden olyan hirtelen történt.
Egyik pillanatban azt vettem észre, hogy testvérem átváltozik és elkezd közeledni szerelmem felé.
- Ezt nem engedem.- mormoltam magamba és átalakultam. De ez más volt. Mancsaim nagyobbak voltak. Magasabbnak éreztem magam. A szemem kéken virított, a hó visszatükrözte a fényét. Tüzelt a testem, mintha egy kandalló égne bennem. Az adrenalin átjárt és sose éreztem magam még ilyen erősnek.
A farkasok meg akartak állítani, de mind kudarcot vallottak.
Brendon irányába fordúltam, aki farkasszemet nézett Ethan-nel.- Ne merd bántani.- morogtam.
- Te meg hogyan?- bámult nagy szemekkel.
- Nem fogok neked magyarázkodni.- vicsorogtam - Ethan tűnj el innen. Majd utánad megyek.
Bólintott egyet és el is tűnt. Talán tudta, hogy neki nincs köze ehhez a beszélgetéshez.- Minek támadtad meg? Mire volt ez jó? Nem értelek.
- Nem engedhetem, hogy egy vámpírral tölsd az életed. Ha meghal, akkor nincs hova menned és itt maradsz.
- Szerinted itt maradtam volna? Itt, ahol meghalt a családom? Nem is értelek, hogy te miért maradtál egy temető kellős kötepén.
- Jó okom van rá, hogy itt maradjak. Alfa akarok lenni, és ez egy tökéletes hely ahhoz, hogy az is legyek.
- Te komolyan azt hiszed, hogy alfa lehetsz. Ki kell, hogy ábrándítsalak. Az életbe soha nem leszel több egy bétánál. Soha.
- Azt majd meglátjuk.
- Nem akarlak bántani. Elmegyek.- azzal meg is fordúltam.
- Azt nem hinném.- szólalt meg egy mély hang mögülem- Jó újra látni kisunokám.
Sziasztok, remélem tetszett!
Bejelentés!
Jövőhét Hétfőn és csütörtökön ne várjatok új részt, mert nem leszek itthon hétfőtől péntekig. Sorry!
VOUS LISEZ
Az Omega - Holdtölte(átírás alatt)
FantasyAnyám mindig azt mondta, hogy nem vagyok átlagos. Hogy, más vagyok mint a többi. És, hogy szeressem ezt a másságot. Ezután meghalt, ahogy a falkám többi tagja is. Menekülnöm kellett, hogy ráleljek a boldogságomra. Viszont azt még én sem tudtam, enne...