Fel kell épüljön

1.8K 127 0
                                    

Nagyokat pislogva keltem fel egy ágyon. Még homájosan láttam, de a foltokból kivettem, hogy a saját szobámba voltam. Nem tudtam, mi történt, se azt, hogy ki fog belépni a szoba ajtaján, amikor megtudják, hogy fent vagyok. Egyet sóhajtottam, és felálltam az ágyból. Kíváncsian fürkésztem a ruhámat, mivel egy pizsama volt rajtam. Kiléptem a szoba ajtaján és kicsit félve, de lementem a lépcsőn. Senki se fogadott a földszinten. Kirázott a hideg, mikor belegondoltam mi volt a nappaliban. Viszont a dulakodásnak semmi nyoma nem volt. Ekkor eszembe jutott Alice. Talán azért hívott, mert tudta, hogy Zayn megjelen. És most ő áll a háttérbe, hogy rend van a nappaliban. Vajon ide értek? Ha igen, akkor időben? Nagyot nyeltem és nem is mertem ebbe belegondolni. A konyhába siettem, és elkezdtem reggelit csinálni. Nem tehetek róla, az evés mindig megnyugtat.
Már nagyban ettem, mikor az ajtót valaki becsapta. Lassan odasétáltam, a késtartóhoz, és elvettem a legnagyobbat. Le vagyok gyengülve. Egy ideig biztos nem fogja engedni a szervezetem, hogy átváltozzak.

Lassan odasétáltam az ajtó felé. Megéreztem mögöttem egy testet. Alig fél méterre. Mikor döfni akartam megfogta a csuklóm és maga elé fordított. Felsikítottam.

- Héj, héj, nyugalom, csak én vagyok. - tette a szám elé a kezét Emmet. Mikor végre elvette, megszólaltam.

- Te komplett vagy?! Így mögém állítani. Felfogtad, hogy mi van nálam?!- hadonásztam a késsel.

- Azért annál korábban kell felkelned, hogy azzal meg tudj ölni. - nevetett fel.

- Aha, ennyire azt hiszed? - kezdtem el lökdösni, de nem nagyon sikerült elmozdítani.

- Csak ennyit tudsz? - fogott le.

- Nem, nem csak ennyit. - haraptam meg a kezét.

- Ez nem sikerült Szivi.- vigyorgott.- Jobban vagy? - váltott át komolyabb témára.

- Igen. Ho hol van Ethan? - tettem fel a kérdést, rettegve a választól.

- Alice-szel elment vadászni, hogy megerősödjön. Persze az állat vér nem fogja megerősíteni, úgy mint az emberi, de meglesz, csak idő kell a gyógyuláshoz.

- Mit csinált vele? - lábalt könnybe a szemem.

- Nem történt vele semmi maradandó, amiért aggódnod kellene. - nyugtatott.

- Köszönöm- öleltem meg.

- Nincs miért. - tolt el magától.

Az Omega - Holdtölte(átírás alatt)Onde histórias criam vida. Descubra agora