A napok csak úgy múltak. Carlisle szerint Emma bármikor megszülethet. Ethan-ről nem hallottunk semmit. Kyle levelét megmutattam a többieknek is. Elmeséltem, mióta ismerem és rávettem őket, hogy szülés utánni hetekben, a babával együt utazzak Európában. Vagyis, nem csak kettem. Carlisle, Emmet és Alice is velünk tart, puszta védelmezés céljából, mivel barátnőm látomásaiban nem minden bíztos.
Lehet, hogy nem akkor viszik el Emmát, hanem előbb. Vagy talán Aro nem is fog rátalálni. Remélem az utóbbi.
Renesmee és Jacob örömmel fogadják, hogy itt lakok. Zack fél éves létére elég nagyra nőt. Nagyjából 4 évesnek tűnt. Már most látom, hogy jobban fog kinézni mint az apja. És persze erősebb is lesz. Olyan sokat bolondozok vele. Annyira okos, és szinte mindenről lehet vele beszélni.Ez a nap is úgykezdődött, mint mindegyik, kivétel egy apróságot. A szobám ablaka nyitva volt, és egy levél volt az íróasztalomon. Kómás fejjel zártam be az ablakot, és ballagtam a lap felé.
Szerelmem!
Ahogy ismerlek, elküldesz ebbe a pillanatban is melegebb éghajlatra. Mindenre tudok magyarázatot adni, csak azt kérem, hogy találkozzunk. Kérlek Alice-el gyere. Ne kérdezz semmit nővéremtől. Ma este éjfélkor az erdő szélénél. Remélem eljössz. Viszont, ha nem akarsz látni, akkor itt egy kis ajándék.Szerelmed:Ethan
- Mi a....- motyogtam magamban- A férfiak ennyire szeretik a leveleket. Ott a telefon, a Volturi alapból régimódi, minek a levél, ha az SMS-t úgy se tudják meghekkelni?- morogtam az orrom alatt. Egyszerűen túl korán volt ilyenekhez.
Rápillantottam egy kis selyemtáskára. Bordó volt, a tetején egy arany kötővel. Szép lassan kibontottam a masnit. Széthúztam a szélét, aztán kivettem a tartalmát.Egy eljegyzési gyűrű volt benne. Fehérarany, a tetején olyan ékkő díszelgett, amilyen volt a szemem, mikor átváltoztam a hegyekben. Egyszerűen csodálatos volt.
- Tudod mit, Ethan! Ha már jelezted, hogy meg akarod kérni a kezem, akkor csináld normálisan. - húztam ki a szekrényem bal fiókját, és vettem ki belőle egy fém láncot. Ráfűztem a gyűrűt, utána meg felakasztottam a nyakamra.Lesétáltam a lépcsőn, miután felöltöztem otthoniba. Úgy csináltam mintha nem lett volna semmi a szobámban.
Akkor találkozunk éjfélkor szerelmem!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az Omega - Holdtölte(átírás alatt)
FantasiaAnyám mindig azt mondta, hogy nem vagyok átlagos. Hogy, más vagyok mint a többi. És, hogy szeressem ezt a másságot. Ezután meghalt, ahogy a falkám többi tagja is. Menekülnöm kellett, hogy ráleljek a boldogságomra. Viszont azt még én sem tudtam, enne...