- Olyan vagy mint ő.....
- Hogy érted, hogy olyan vagyok mit ő?-lepődtem meg kijelentésén.
- Gyere velem.- markolta meg csuklómat, és elkezdett húzni abba az irányba ahonnan jött.
- Acel! Engedd el a lányt!- került elő Kayla.
- A lányt el kell vinni az Alfához!- rivallt rá a férfi.
- Szerinted miért van itt? Csak tettem egy kis kitérőt.- forgatta meg szemét és rámutatott a kölykökre akikről csöpögött a víz. Ha jobban megnézem Kayla szintén hasonló állapotban volt.
- Lekéstél. Mostmár az enyém.- rántotta meg karom- Én viszem el a főnökhöz.- mosolyodott el gúnyosan. A vitájuk közben felvettem valahogy egy pulcsit, hogy azért ne álljak ott egy szál fehérneműben.
- Azonnal ereszd el!- lett idegesebb Kay.
- Emlékeztetlek! Te még nem vagy Alfa!- vicsorgott.
- De én már igen.- morogtam és kirántottam kezem a szorításból.- Lehet, hogy a ti területeteken vagyok és eddig be is tartottam a szabájokat, de Te, - hangzott gúnyosan és ellent nem tűrő hangon a mondat- hogy képzeled, hogy egy nálad sokkal hatalmasabb farkasba kötsz bele?!- villantak fel szemeim- Én Regina Snow a Snow család leszármazottja vagyok!- húztam ki magam.
- Tessék?!- lepődtek meg egyszerre.
- Én is Snow vagyok!- Csillantak fel Kayla íriszei.
- Mond, hogy a nagymamád is az!- léptem egyel előrébb.
- Igen.- vigyorgott.
- Azonnal vezessetek hozzá!- a "parancsomra" felhúzták a szemöldöküket.- Lécci?- mosolyogtam.
Felvettem a maradék ruhát, és követtem őket a faluig. Ahogy az én falkámnál voltak, faházak, középen egy nagy tűzrakó hely.
~ Kiköpött a régi otthonom. ~ vigyorogtam.
- Nem kétség. Biztos innen származik. Hallom a gondolatait.- motyogta Acel.
- És hol vannak a többiek?- kérdeztem csodálkozva.
- Mióta itt vagytok a területünk határában, azóta járőröznek. Akik éjszakaiak, azok meg alszanak.- válaszolt Kay- Nagyi!- kiáltotta el magát.
- Kit hoztatok ide?- lépett ki a legnagyobb házból egy harmincas éveiben járó nő.
- A nevem Regina Snow.- néztem bele kék szemeibe.
- igen?- ráncolta a homlokát.
Szemeim elkezdtek világítani.- Gina? Az én Calem lánya?- szelte át a maradék távolságot közöttünk- Tényleg te vagy?- fogta közre az arcom.
- Miért hiszel nekem?- csodálkoztam.
- Mert az édesanyámra hasonlítasz.- vont szorosan magához- Azt hittem meghaltál.- suttogta megkönnyebülten.
- Még élek. Én élek.- eresztettem el gyengéden.
- Honnan tudtad, hogy itt vagyunk? Hogy találtál ide? Nagyapád mondta?- mosolygott.
- Nagyapám? Idáig terjedt volna a kis híre?- húztam össze szemöldököm.- Nem. Nem is tudtam hogy....hogy...
- Létezem.- hajtotta le fejét.- A fiam nem volt büszke a származására. Mindig is zavarta, hogy a szemem kitűnik a többi farkasétól. El is menekült, mikor szerelmes lett.- nézett fájdalmasan a fák közé.
- Rám sem volt büszke. Inkább másra hagyta a helyét. De...azért szeretett.- túrtam bele, lassan már hátam közepéig érő hajamba.
- Miért jöttél ide?- váltott gyorsan témát.
- Segítségért. A fajtám miatt. Mondjuk a boszorka nem nagyon adott hasznos információkat.- dörzsöltem meg zavartam a tarkóm.
- Remélhetőleg én tudok hasznossal is szolgálni.- lépkedtünk be lassan a házába.- Édesanyám hasonló volt hozzád.
- Szóval apától örököltem ezt a gént.- raktam össze a képet.
- Pontosan.- bólintott határozottan.- Szerencsére eltanultam néhány tulajdonságot anyámtól. Igaz, csak a szemem kék, de világít, ha veszélyt érez, és a testemet is meg tudom növelni kétszeresére.- kacsintott.
- Pont az utóbbi miatt akartam felkeresni ezt a falkát. Meg akarom tanulni.- álltam fel a kanapéról.
- Hohó! Lassan a testel.- tette mellkasa elé kezeit védekezés képpen.- Már voltál olyan állapotban?
- Igen.- néztem rá izgatottan.
- Akkor biztos tudod, hogy ez rövid ideig tart, és kifárasztja a farkast.
- Oh.- ültem vissza szép lassan.
- De megtaníthatom, hogyan kell hosszabb ideig irányítani.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az Omega - Holdtölte(átírás alatt)
FantasiAnyám mindig azt mondta, hogy nem vagyok átlagos. Hogy, más vagyok mint a többi. És, hogy szeressem ezt a másságot. Ezután meghalt, ahogy a falkám többi tagja is. Menekülnöm kellett, hogy ráleljek a boldogságomra. Viszont azt még én sem tudtam, enne...