- Drágám. Boszorkány vagyok....
- Nem hittem volna, hogy találkozom egy....-nem bírtam befejezni mondatom, mert közbevágott.
- Boszorkánnyal? Én sem hittem, hogy a kihalt fehérfarkasok leszármazotja kér majd segítséget tőlem. Dehát a jövőt senki sem tudja megmondani. - hangja barátságosan csengett és mondata végén kedvesen elkezdett kuncogni.
- Hogyhogy leszármazott? Volt több hozzám hasonló? Vagy van?- bombáztam kérdésekkel.
- A jégkorszak idején már éltek hozzád hasonlók, belőlük lettek a mostani farkasok, akikről te is tudsz. Ők alkalmaszkodtak. Akik megmaradtak fehéren, azok Omegaként élték napjaikat. Így szépen lassan kitörölték magukat a "varázslatos lények" történelméből. Mármint a boszorkány könyveim ezt írják. Viszont az elmúlt közel háromszáz év során eddig csak rólad hallottunk.- mélyítette el egy fokkal a hangját.
- Én kitől örökölhettem ezt, hisz egyik szülőm sem volt hozzám hasonló.- értetlenkedtem.
- Biztos vagy benne? Talán nagyszülők?- találgatott.
- Csak a nagyapámat ismerem, de ő sem ilyen. Sőt....- sóhajtottam egy nagyot.
Beállt a kínos csend. Mindketten gondolkodtunk, mit osszunk meg a másikkal. Én kérdéseket gyűjtöttem össze a fejemben. Mármint gyűjtöttem volna, de e percben nem bírtam moncentrálni semmire. Ez az apró információ is kiakasztott, hisz rég vártam már egy ilyen hírre. Ám mégis eszembe jutott egy amit eddig emésztettem legbelül.
- Mikor a nagyapámnál voltam, akkor.....akkor nem átlagos magasságúvá változtam átalakulásnál.- kezdtem bele a mesélésbe- Erős voltam. Nagyon. Viszont a végén kifáradva estem össze. Ha ezt tudnám kontrolálni, akkor a Volturi ellen fel tudnám használni. Talán ha segítenél....
- Én nem tudok ebben segíteni.- kuncogott fel ötletemen- De ugye nem gondoltad, hogy itt, a hegyekben, nincs egy falka sem? - emelte ki a "hegyekben" szócskát.
- Ismered őket? Hol vannak? Nem éreztem a szagukat.- értetlenkedtem.
- Én csak híreket hallottam.- rázta meg a fejét- Van más kérdés, amire választ vársz?
- Egy látomásomban...- gondolkodtam, hogy hogyan is fogalmazzak- egy vámpír megharapott és, nem haltam bele, hanem...
- Átváltoztál?- húzta fel érdeklődve szemöldökét.
- Nem láttam a végét, mi lett velem, csak azt, hogy azokat a tüneteket produkáltam. Szerinted lehetséges lenne?- halkultam el a kérdés végére.
- Nem hinném, hogy erre is képes lennél, de semmi sem lehetetlen.- mosolygott, de a szemében szomorúság csillogott.
- Akkor én szerintem megyek.- álltam fel- Ha eszembe jut még valami, akkor felkereslek. De most ez bőven elég volt.- elköszöntem és kiléptem a házból.
Gyönyörű idő van, szerintem elmegyek Emmával és Ethannel sétálni egyet.
Beléptem a vendég épületbe és egyből megláttam szerelmemet, karjában pedig apró manónkat.
- Nagyon szép szemei vannak.- suttogta, úgy hogy csak mi halljuk.- A formáját tőled örökölte.
- Igen.- léptem közelebb hozzájuk- szerencsére a színét pedig tőled.- simítottam meg babám buksiát.
- Kíváncsi vagyok, mikor fog besárguli neki.
- Szerinted be fog? Lehet így marad.- gondolkodtam.
- Szeretnéd, ha így maradna?- nézett íriszeivel rám.
- Igen. Mert akkor tényleg illene hozzá a második neve.- jelentettem ki.
- Lemaradtam valamiről? Hogy hívják a lányunkat? - hajolt közelebb.
- Emma Scarlet Cullen....
KAMU SEDANG MEMBACA
Az Omega - Holdtölte(átírás alatt)
FantasiAnyám mindig azt mondta, hogy nem vagyok átlagos. Hogy, más vagyok mint a többi. És, hogy szeressem ezt a másságot. Ezután meghalt, ahogy a falkám többi tagja is. Menekülnöm kellett, hogy ráleljek a boldogságomra. Viszont azt még én sem tudtam, enne...