Liam

1.5K 67 24
                                    

Ordítás. Sikítás. Nyüszítés. Csontok roppanása.

Felkiáltottam.

Zúgott a fejem. Nem láttam semmit. Lehunytam a szemem, és a többi érzékszervemre hagyatkoztam. Egy ágyban ültem.

Magam előtt láttam a támadást. A halálokat.

Minden porcikám sajgott. Nehezen felálltam. Próbáltam nyitogatni a szemem.
Nem hallottam mást, csak a szenvedő kiáltásokat. Összegörnyedtem a földön, és befogtam a fülem. Nem éreztem szagokat. Nem láttam. Felsikítottam.

Mi történt? Meghaltam?

Valaki megölelt. Magához húzott.
Szorosan belekapaszkodtam, mintha bármelyik pillanatban eltűnhetett volna.

- Hallgattasd el!- kiáltottam kétségbe esve.

Éreztem egy apró tenyeret az arcomon.

~ Itt vagyok anya. Nem lesz semmi baj.~ hallottam egy vékony hangot a fejembe.

Minden elhallgatott. Egyre könnyebben vettem a levegőt. Ellazultak az izmaim.

- Ethan.- éreztem meg illatát.

- Itt vagyok.- suttogta megkönnyebbülten.

- Emma.- öleltem magamhoz a lányomat.- Sikerült?- kérdeztem reménykedve.

- Sikerült.- döntötte hozzám a fejét a férfi boldogan.

*****

- Óvatosan.- segített le a lépcsőn Szerelmem.
Szó szerint vakon követtem. - Még egy lépés.- támasztott meg.

- Tudom, hogy hova kell lépni.- kuncogtam.

- Gina.- ölelt át Alice.- Nem látsz.- simított arcomra.

- Még nem, de meg fog gyógyulni.- nyugtattam meg.

- Gyere.- húztak be a konyhába.

Éreztem, hogy mindannyian a helyiségben vannak. Elmosolyodtam.

- Most boldogok, vagy szomorúak vagytok, hogy nem szóltok semmit?- nevettem fel kínosan.

- Örülünk, hogy végre felébredtél.- szólalt meg Carlisle.

- Mondjátok el, hogy mi történt.- támaszkodtam meg a pultban.

- Gina. Hiába próbáltunk neked segíteni, velünk nem harcoltak.- szólalt meg mellettem Jacob.- Bármennyi vámpírt öltünk meg, nem támadtak ránk, csak visszatartottak.

- A boszorkányikrek próbáltak lelassítani. Jane megkínzott, bár ez volt az utolsó cselekedete...- kezdte Stefan.

- Mielőtt meghalt.- folytatta Vladimir.

- Alec dühében elvette az érzékeidet, bár ez nem nagyon lassított le téged. Úgy hiszem azért nem látsz.- mesélte Carlisle.

- De a hallás és a tapintás visszajött. Akkor miért nem látok?- kérdeztem kétségekkel a hangomban.

- Várjuk vele még egy kicsit. Vissza fog térni.- simított hátamra Ethan.

- A csata közepén azt vettük észre, hogy felénk repül valami. - hallottam Emmett hangján a mosolyt.- Marcus feje volt az.

- Aro elvonult és végignézte. Mikor biztos volt a bukás, elmenekült.- morogta Jasper.

- Egészen a tengerig üldözted, ott nyomát vesztetted. - mondta Alice.

- És mi történt a repülőn?- kérdeztem aggódva.

- Edward feladata az volt, hogy a repülő lezuhanjon és meghaljon Emma.- ennél a mondatnál összeszorult a szívem.- Arra nem számított, hogy én és Zack utazunk vele.- sóhajtott Nessy.- Nem csinált semmit. Még felszállás előtt lement a gépről.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jul 22, 2020 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Az Omega - Holdtölte(átírás alatt)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang