-Annabeth-
Sanırım uzun bir süre sadece öyle durduk. Sonunda Percy beni kucağına aldı ve yatağa yatırdı.
"Benimle birlikte olduğuna göre benim hakkımda bazı şeyleri bilmen gerek" dedi ve ayağa kalktı. Elini uzattı, elini tutup ayağa kalktım.
Evden uzaklaşıp arabaya doğru gittik. Her zaman ki gibi Percy kapımı açtı. Sonra ormanlık bir alana geldik. Percy konuşmadan elimi tuttu ve yürümeye başladık.
Açık bir alana gelince durdu. Burası tek kelimeyle harikaydı. Her yer de çiçekler vardı ve karşılarında da uzun yemyeşil ağaçlar vardı. Çiçeklerin arasına yattığında yıldızları izleyebilirdin.
Percy elimi bırakıp biraz yürüdü ve durdu." Annabeth tenimin ne kadar soğuk, sert ve beyaz olduğu hiç dikkatini çekti mi?" diye sordu. Aslında çekmişti ama o kadar umursamamıştım. Kafamı sallamakla yetindim.
"Tıpkı bir ölünün ki gibi" dedi. Ben de " Ne yani zombi misin?" deyince Percy güldü ve " Hayır, sadece ben bir insan değilim" dedi. Bunları sindirmem için ve kafamı toplamam için bekledi.
" Peki, sanırım anladın. Annabeth ben ben bir vampirim" deyince güldüm çünkü komikti, yani hayatımda ilk defa birine aşık oldum o da vampir mi yani?
Aslında durum o kadar da kötü değil eğer beni öldürmek isteseydi bunu şimdiye kadar yapardı, o yüzden rahatladım. Yavaşça bana yaklaştı ve tepkime baktı.
"Benden korkuyor musun ya da tiksiniyor musun?" diye masumca sordu. Aslında ondan korkmuyorum tiksinmek mi hah bu imkansız ondan nasıl tiksine bilirim ki?? Yaklaşıp elini tuttm ve " Senden korkmuyorum veya tiksinmiyorum. Ben seni seviyorum insan sevdiğinden korkmaz veya tiksinmez" deyip ona sarıldım, o da bana sarıldı ve kulağıma eğilip " Ben de seni seviyorum" dedi. Hayatımdaki en güzel anlarından biri.
" Gel seni eve bırakıyım, ailen merak edicek" dedi ve elimi tutup yürümeye başladı. Sonra birden durdu ve " Vampirlerin bazı özelliklerini öğrenmeye ne dersin?" dedi ve gülümsedi. Ben de merak ettiğim için "Tamam" dedim ve gülümsedim. Ne oldu anlamadım, bir anda Percy'nin sırtındaydım." Sıkı tutun bilmiş kız" dedi ve koşmaya başladı. Ama bir tuhaflık vardı. Çok hızlı koşuyordu, en az 100 km hızla koşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Yedili
FanfictionYa yedili (Annabeth yerine Calypso) vampir olsaydı? Yüzyıl boyunca kimseyi sevmeyen Percy, Annabeth'e ilk görüşte aşık olsaydı? * Kitap ile alakası yoktur.