10. Bölüm

500 27 19
                                    

-Annabeth-

Babam, sanki sevgili diye zombi getirmişim gibi bakıyordu bana. Percy elini uzatıp "Merhaba Bay Chase, ben Percy. Percy Jackson" dedi, en kibar şekilde. Babam güçlü gözükmek için Percy'nin elini sıkmaya çalıştı ama teni taş gibi sert olduğundan bu girişimi başarısızlıkla sonuçlandı. Annem öne çıkıp "Merhaba Percy" deyip sarıldı. Percy'nin bedeninin ne kadar soğuk olduğunu anlayınca irkildi. "Sanırım bu soğukta dışarı da beklemekten üşümüşsün" deyip bana kötü bakışlar attı, bense sadece omuz silktim.

Babam ve Percy koyu bir sohbete daldılar, annenmse Percy'e okuldaki kızlar gibi hayran hayran bakıyordu. Bu işe bir son vermek için "Percy hadi gidelim geç kalıcaz" dedim. Percy sebebini anlamış gibi sırıttı ve "Sanırım haklısın hadi gidelim. Bay Chase umarım bir dahakine daha uzun konuşabiliriz" deyip babamın elini sıktı.

Kapıdan çıkınca elimi tuttu ve kapımı açtı. "Kabul et, korktuğun gibi olmadı" deyip güldü. "Offf, tamam kabul ediyorum kötü bekliyordum ama güzel geçti" dedim, kabullenerek. Elimi tutup öptü "Ben yaşadığım sürece kimse seni ne üzebilir ne kırabilir ne de canını acıtabilir. Hayatım üstüne söz veriyorum ki bu hep böyle olucak" dedi ve gülümsedi. Kaşlarımı çattım, "Niye şimdi böyle bir söz verdin?" diye sordum. "Çünkü seni seviyorum ve hep böyle gülmeni istiyorum" dedi. Ya bu çocuk çok tatlı, sırf beni sevdiğini anlamam için böyle bir söz veriyor.

İlk ders sanırım hayatımın en sıkıcı derslerinden biriydi. Sürekli tutmuş Athena; zeka tanrıçası, Poseidon; denizler tanrısı bana ne ya ölmüş gitmişler.

Öğlen ortada ne Percy vardı ne de onunkilerden şaşkınlıkla yerime oturdum ve Thalia'nın gelmesini bekledim. Thalia'nın yanıma geldiğini bile fark etmemiştim. "Hey gene ne oldu? Neden bu kadar dalgınsın?" diye sordu. "Percy ortalarda değil ki sadece o değil diğerleri yok. Şu diğerleri sanırım geldiler. Benim yüzümden savaşıyo olabilirler" dedim. Thalia bana tuhaf tuhaf bakıyordu ve "Annabeth abartıyorsun eğer böyle birşey olsa Percy sana haber verirdi ve etrafına koruma takardı" dedi. Nasıl beni anlamaz Thalia ya. "Thalia beni anlamıyosun benim yüzümden savaş çıktı. Benim yüzümden Piper'ın veya Percy'nin öldüğünü düşünür müsün?" diye çıkıştım.Thalia teslim olmuş gibi ellerini havaya kaldırdı ve sustu. Luke da bize deliymişiz gibi bakıyordu.

Çıkışta Percy olmayınca Luke'a yalakalıp yapmak zorunda kaldım. Yolda sürekli bunu düşündüm ve yanlış düşünmüş olmam için dua ettim.

Vampir YediliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin