-Annabeth-
Kapıdan içeri girince onların masasına doğru yöneldi. Kız bizi görünce ayağa kalkıp gülümsedi. Percy onun önünde durdu ve gülümsedi.
"Annabeth bu Rachel, Rachel bu da sevgilim Annabeth" dedi ve bizim tepki vermemiz için bekledi. Önce o elini uzatı, ben de kabalık olmasın diye sıktım. Eli tüm vampirlerin olduğu gibi buz gibiydi ama artık alıştım. Kız birden kaskatı kesildi ve "Percy geldiler, seni bekliyorlar" dedi, tam düşerken Jason onu tuttu ve sandalyeye oturttu. Percy çok düşünceli gözüküyordu, bana dönüp gülümsedi "Annabeth benim küçük bir işim var onu halledip gelicem, ama bu sırada Piper yanından ayrılma tamam mı?" dedi ve cevap vermemi bekledi. "Tamam, ama neden?" diye sordum. O da gülümseyip "Bunu sana Piper anlatıcak, ama benim şimdi gitmem gerek" dedi, yaklaşıp dudağıma bir öpücük kondurdu ve gitti. Piper ona anlamsız anlamsız baktığımı farkedince güldü. "Annabeth sana herşeyi anlatmak isterdim ama burda olmaz" dedi ve gülümsedi. Ben hala olayın şokunu atlatamadığım için sadece kafa salladım.
Yavaşça Thalia'nın yanına gidiyordum ki Piper kolumdan tuttu ve "Annabeth sana arkadaşlarının yanına oturma diyemem ama yanınızda oturabilir miyim?" dedi, ama söylediği şeyden kendi bile hoşnut değildi. Kafa salladım ve "Peki, benim için sorun olmaz. Onlar içinde ama bu koruma niye?" diye sordum. Piper bana baktı ve güldü, sonra da sorumu cevaplamaya başladı "Annabeth, Percy eğer sana birşey olursa bizi öldürür hatta kılına dahi zarar gelsin bizim beceriksizliğimize verir" dedi. Ben düşünmeye başladım, Percy beni bu kadar önemsiyor muydu? O sırada Calipyso bana döndü ve "Percy seni senin düşündüğünden daha çok önemsiyor, normalde en az 3 kişinin gitmesi gerekirken tek başına gitti. Eğer sana saldırmaya kalkarlarsa seni rahatça koruyabilelim diye. Ama boşuna kendini suçlama Percy hep böyleydi, eğer sevdiği biri tehlikedeyse ona zarar gelmesi önemli değil. Sevdikleri kurtulsun, onların canı yanmasın Percy'e yeter"dedi ve gülümsedi. Kafa salladım ve Thalia'nın yanına doğru yürüdüm.
Luke, Piper'ı görünce ayağa kalktı ve elini uzattı "Ben Luke, sen Percy'nin arkadaşısın sanırım" dedi. Piper gülümsedi ve Luke'un elini sıktı, "Evet ben Percy'nin arkadaşıyım , aslında aynı yaştayız ama o benim abim gibidir. Onu çok severim, bu arada ben de Piper" dedi. Luke tam bir öküz olarak "Tenin ne kadar soğuk tıpkı Percy'nin ki gibi"dedi, Piper da Percy gibi sadece gülümsemekle yetindi. Thalia, Luke'a dirsek atıp kalktı "Ben de Thalia, Luke'un sevgilisiyim. Bu arada Luke kabalık ettiyse özür dilerim" dedi
Sonra zaten sohbete daldık, ben daha ne olduğunu anlamadan zil çaldı. Sınıfın kapısına gelince Piper'ın gideceğini sandım ama Piper benden önce sınıfa girdi. Piper'a "Senin bu dersin fizik miydi? Daha önce hiç farketmemiştim" dedim. Piper gülümseyerek "Bizim için farkedilmek istemediğimizde farkedilmemek çok kolaydır" dedi ve benim sıramın yanına oturdu. Normalde orası Percy'nin yeridir, ama Percy olmadığına göre sınıftaki diğer salaklarla oturmaktansa Piper'la oturmak benim için harika birşey. Sınıfa göz atınca sınıfta Jason ve Frank'ın de olduğunu farkettim. Bu kadar koruma hala saçma geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Yedili
أدب الهواةYa yedili (Annabeth yerine Calypso) vampir olsaydı? Yüzyıl boyunca kimseyi sevmeyen Percy, Annabeth'e ilk görüşte aşık olsaydı? * Kitap ile alakası yoktur.