Erika Takato'nun Ağzından
Yine bir okul sabahıydı. Yine kalkıp rutin işlerimi halledip üstümü giydim. Saçlarımı yana doğru örüp kahvaltı yapmadan evden çıktım. Bugün içimde tuhaf bir his vadı. Sanki herşey çok kötü olacak gibiydi. Sonra Reika ve shou'nun sesi ile dünyaya geri döndüm.
-Ne oldu kanka? Iyi görünmüyorsun.
-Bilmem ki içimde garip bir his var.
Dedim ve okula doğru yola koyulduk. Okula vardığımızda Reika ve shou yu durdurdum ve:
-Hey kahvaltı yaptınızmı.
Shou ve Reika=
-Hayır. Hadi kantine.
Kantine gittik. Birer kaşarlı tost ve portakal suyu aldık. Yemeğe başladık.
-Erika dün Ronaldo 'nun maçını izledin mi? 3 gol atttı.
-Evet Shou izledim ve yine hayran kaldım.Yemeklerimizi yedikten sonra Furya kardeşlerle karşılaştık.
-Günaydın.
-Sanada Ruiji. Sizede günaydın uykucular.
-Hağhhhh ne efendim Erika hağğğ.
-Bari elinle ağzını kapat kota dedi Reika.Neyse birlikte sınıfa çıktık. Öğretmen geldi ve:
-Bu gün sınıfımıza yeni biri katılacak. Hadi gel stefan.Buuuu buuuu. Reika ya döndüm.
-Reika bu bi kabus.
Shou 'ya baktım birazdan ağlayacaktı. Onu dürttüm ve sakin olmasını istedim. Bu hayatımdaki en kötü gündü. Bu 2 yıl önce bütün hayatımı mahfeden stefan dı.
Geriye bir dönüş yapıyoruz:
Erika ve diğerleri stefan'ın takımı ile maç yapmaktadır. Stefan'ın takımının zaafı yavaş olmasıdır. Koçları çok acımasızdır bu yüzden stefan 'ın onu sakatlamasını ister. Stefan bunu yapar. Aslında Erika 'ya aşıktır ama koçuna karşı gelemez. Erika acılar içinde kıvranırken stefan onun yanına gitmeye çalışır ama Mia izin vermez(mia shoyu sho ise mia yı seviyor).
Stefan:
-Ben ben böyle olsun iatemedim lütfen. Koç istedi.
Erika'nın takım arkadaşları onu kovdu.
Erika 1 ayda anca iğleşmişti. Antrenmana giderken bu gün yeni Takım arkadaşlarının gelceğini hatırlar ve oraya gider. Herkes şok olur..
Bu stefan dır. Mia Erika'nın konuşmasına izin vermeden.
-Koç onu burda istemiyorum.
-Bunu sen yani en kötü oynıyanız mı söylüyor. Sen bir hiçsin mia...Mia ağlamktadır ve ordan uzaklaşır. Bizim üçlü onun arkasından koşar. Fakat mia caddeye geldiğinde kocaman bi tırın altında kalır. Erika ,Reika ve shou ona doğru giderler. Shou ağlamaya başlar ama gencecik Mia olay yerinde ölür. Bu yüzden bizimkiler takımdan ayrılır ve okul değiştirir. Ama saplantılı Aşık Stefan Erika'nın peşini bırakmaya niyeti yoktur. Shou 1 yıl kadar kendini toplayamaz....
Şimdiki zamana dönüyoruz..
Öğretmen:
-Stefan tek oturmak istiyor yerlerinizi değiştiricem.Shou'ya bakıyordum. Tombik yankalarından 1 damla yaş akıyordu.
-Shou kendine gel sakin ol tamam mı?
Dedi Reika.
Shou cevap verememişti.
Oğretmen:Ruiji Erika'nın yanından kalk Ouzou'nun yanına geç. Reika sende Erika 'nın yanına geç. Medlayn Kota'nın yanına geç stefan sende Erika Ve Reika'nın Arkasına geç bem tek başına olursun.
Kota çok sinirlendi:
-Ama hocam ben ben her zaman tek otururum o daha yeni neden o tek oturabiliyor bu haksızlık..
Diye sinirle çıkıştı. Öğretmenin ölümcül bakışlarıyla Kota yerine oturdu.Çok kötüydüm arkamda oturuyordu. Dersi dinlediği yoktu. Bazen saçımla oynuyordu bende saçımı savurup onu engelledim. Bazen enseme yaklaşıyordu bu yüzden sıraya yatıyordum.
Ouzou Furya'nın ağzından
Erika'nın ve diğerlerinin o çocukal bir sorunu vardı. Ona bakınca iyice anlaşılıyordu. Onun saçlarıyla oynayıp ensesine yanaşıyordu. Kendimi zor tutuyordum. Her ana onu öldürebilirdim. Onun hareketlerine daha fazla katlanamıyacağımı tam anlamışken tenefüs zili çaldı. Erika ve Reika hızlıca sıradan kalmıştı tam çıkacaklarken Erika'nın kolunu tuttum ve:
-Erika neler oluyor? Derste kötü görünüyordunuz.
Arkamdan Kota ve Ruji de gelip olayı anlamaya çalıştılar. Erika önce stefan 'a bakıp bize döndü:
-Daha sakin bir yere geçelim. dedi ve okulun bahçesindeki banka oturmaya gittik.-Evet shou neden ağlıyor ve bunların açıklaması ne Erika?
Dedi Ruiji.Erika her şeyi anlattıktan sonra donakalmıştık. Onun bu yüzden huzursuz olduğunu anladım. Kimse birşey söylemeyince bir şey söylemem gerektiğini anladım.
-Öhm.. Öhöm.. Şey o size yaklaşamayacak bile merak etmeyin.Ders zili çalmıştı içeri girdiğimizde Stefan'ın bana sırıtarak baktığını gördüm. Ona bir ders vermeliyim derken:
-O buna değmez Ouzou..
-Kota haklı sakin ol.
Dediler ve beni tuttular.-öyle olsun. Dedim ve yerime geçtim.
Ders bitimine 5 dakika kala öğretmen yarın labaratuara gideceğimizi söyledi. Umarım o pislik Erika'yı seçmez.
Erika ve Reika dolaşmaya çıkmışlardı. Shou kendinde değildi. Bizde çıktık. Arkamı döndüğümde stefan'ın da çıktığını gördüm.O sırada bizim kızlar,
-Erika ben bi kuzenimin yanına gitsem sonra buluşuruz.
-Tamam.Biraz dolaştım. Okulun en kuytu köşesinde. Burası kendimi iyi hissetmemi sağlıyordu. Karşıma stefanın çıkmasıyla şaşkınlıktan sıçramam bir oldu. Direk onu umursamadan arkamı dönüp gitmeye çalıştım ama bileğimden tutup beni duvara yasladı ve elleriyle sipher etti.
-Defol git Stefan.
-Erika seni çok özledim.
-Ama ben seni hiç özlemedim lütfen benimle uğraşma.
-Sana zarar vermek istemezdim. Ama koç zorladı. Mia nında bu kadar üzüleceğini bilmiyordum. Seni çok seviyorum. Senin için herşeyi yaparım aşkımm.
-madem öyle kendini öldürürsen bende seni affederim.
-Komik olma. Sen de beni seviyorsun.
-Hayır senden nefret ediyorum.
-Peki ya o çocuk..
-Hangi çocuk?
-Ouzou furya sevgilin mi?
-Hayır o benim çok yakın bir arkadaşım.
-Seni seviyor.
-Saçmalama ve şimdi beni rahat bırak.
-Olmaz. Belki bir şartla. Beni öpersen belki düşünürüm sevgilim.
-Defol git dedim 1.si 2.si de ben senin sevgilin felan değilim.
Ouzou Furya'nın ağzından
Stefan 'ın peşinden gitmiştim. Erika 'yı sıkıştırmıştı. Birşeyler konuşuyordu. Elim artık sıkılmaktan kanayacaktı. Erika halinden memnun değildi belli. Onu kurtarmam lazımdı. Olamaz!! O çocuk ona çok yaklaştı onu öpmek mi istiyor. Ben varken asla!!-Heyyy!Stefan Erika'yı rahat bırak.
-Merhaba Ouzou Furya. Bırakmazsam ne olur.
-işte bu olur.
Derken Erika beni anlamış olacakki" dur Ouzou lütfen boşver onu. Biz gidelim hadi." dedi ve beni kolumdan sürüklemeye başladı.
Erika Takato'nun Ağzından
Ouzo'yu sürüklerken arkama baktım ve Stefan'ın bana ölücük attığını gördüm. Ama aldırmadım ve önüme döndüm. Sınıfa çıktık ve derse girdik..
45 dakika sonra...
Sonunda ders bitmişti. Üçüzlerin işi olduğundan sadece ben Reika ve Shou yüriyecektik.
-Shou iyi misin?
-Değilim. Mia 'yı düşnmeden edemiyorum. Onu çok seviyordum
-Biliyormusun o da seni seviyordu shou. Bana hep anlatırdı.
-Gerçekten mi Erika?
-Evet bana da söylerdi. Bunu unutmalıyız tamam mı?
-Tamam umarım yine iyi olurum.-Bu arada size bir şey söyliyeceğim.
Dedim
-Ne söyleyeceksin?
-Bu gün rüyamda bi Takım olsuğumuzu gördüm. Ne dersiniz momoyama predeters'ı yeniden kuralım mı?
-Evet Erika doğru söylüyor. Sen ne dersin Shou?
-Olabilir..
-Ayy unuttum annem bana çay al demişti siz gidin benim işim var .
-Tamam kankam kendine dikkat et.
-Tamam Reikam benim bb.Markete girip annem için çay aldım. Biraz da kendime abur cubur aldım.
Marketten çıktım ve eve doğru yürürken arkamdan birinin beni çektiğini farkettim. Arkama döndüm. Yine oydu Stefan.
-Ne istiyorsun.
-Gel benimle.
Diyerek beni kuytu bir yere çekti engel olamadım.
-Bırak beni.
-Erika beni affet aeni çok seviyorum. Ölene kadar peşini bırakmıyacağım. Benim olucaksın çok yakında.
-Öyle bir şey olmayacak Stefan defol.
-Sen o çocuğu seviyorsun değil mi? Ouzou Furya 'yı değil mi?
-Evet olabilr sanane git artık beni rahat bırak.
Stefan beni dinlemiyordu. Beni duvara yapıştıp öptü. Onu hemen geri ittim.
-Sen ne yaptığını sanıyorsun. Evet tamam mı ben Ouzou Furyayı seviyorum tamam mı? Beni rahat bırak. Dedim ve ordan koşarak uzaklaştım.Stefan içinden(O zaman onun işini de hallederiz Erikaccımm)😈
Evet bir bölümün daha sonuna geldik oylarınızı bekliyorum umarım istediğiniz gibi olmuştur. Fikirlere açığım. Sizi çok seviyorum.❤😘😍👍❤❤❤
1142 kelime iyi denebilir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN BÜYÜK AŞKLAR
RomanceSadece seni sevdim başkasını değil.sadece senin gözlerine böyle aşk dolu baktım.her gece seni düşünüp yattım.sadece seninle böyle mutlu oldum ama şimdi gidiyorsun sevgilim belkide hiç dönmeyeceksin. ... Ortalık karışabilir sakın şaşırmayın.