Auto Takum Gonzales'in ağzından
Henüz küçüktüm. Daha 3 veya 4 yaşındayken babam ölmüş. Ben onu hiç hatırlamıyorum. Ne zaman anneme babamı sorsam geçiştirirdi. Sanki ondan nefret edercesine. 5 ve 6 yaşlarında ise futbola merak saldım. Maçları hiç kaçırmaz hep izlerdim. Arjantin maçlarına hayrandım. Orası gitmeyi en çok istediğim ülke neden mi? Ben El matador hayranıyım. Bütün maçlarını izler ve sonra taklit ederdim.
Kendimi böyle böyle geliştirdim. Annem bu konuda bana destek olmadı. Aksine bırakmamı istedi. Bahanesi ise yoktu.
Okula hergün gidip gelsem de hiç arkadaşım olmamıştı.
--6. Sınıf--
Evet çok daha iyi oynuyorum. Mahalledeki çocuklarla ve benden büyüklerle teke tek maçlar yapmayı seviyorum. %95 ihtimal ben kazanıyorum.
--8. Sınıf--
Okuldan gelirken bir poster gördüm. Hmm merak ettim.
"Havenly de oynayacak gençler aranıyor. Tercihen 12-17 yaş aralığındakiler alınacak."
İşte bu. Posteri kaptığım gibi annemin yanına gittim. Ona posteri gösterdim. Bana bunun olmayacağını söyledi.
Neden diye sorduğumda ise klasik cevabını verdi.
"İşte"
Onun izni olsa da olmasada oraya katılacağım.
--9. Sınıf--
Annemden gizli olarak futboll oynuyordum. Takımın en iyi oyuncusu olsamda koçtan nefret ediyordum. Sürekli maçta bana bağarıyordu. Maç sonrası ise beni cezalandırıyor. Buna katlanamıyorum.
Birgün yine eve geldim. Yemeğe oturdum. Annem elindeki Havenly formasını gösterip..
-Bu ne Auto? Sen beni hiç dinlemedin mi?
-Hayır anne ben futbolu seviyorum.
-Artık devam etmeni istemiyorum.
-Neden?
-İ...
-Bana yine o cevabı verme anladın mı? Yeter artık. Sen bana karışamazsın.
Dedim ve çantamı aldığım gibi çıktım. Parktaki sahaya gittim. Bir çocuk vardı. Ayaklarında top sektiriyor sonra direğe atım o topu tutmaya çalışıyordu. Yanına gittim.
-Merhaba..
-Merhaba..
Dedi ve işine devam etti..
-Sende futbollcusum değil mi? Havenly takımında.
-E..evet nerden bildin?
-Ben hep o takıma katılmak istedim. Ama koçunuz beni reddtti.
-Sen kalecimisin?
-Evet.. Bu arada ben tagi
Elini uzattı. Elini sıktım ve.
-Benim adım Auto.
-Hadi bana bir şutçu lazım.
Onunla birlikte her gün antrenman yapıyorduk. O benim ilk en iyi ve tek arkadaşımdı. Onunla her şeyimi paylaştım. Aynı şekilde o da benimle. Benim sayemde o da Havenly ye girmişti. Bu arada annemle aramız kötüydü neden böyle olduğunu anlamıyorum.
--10. Sınıf--
Takımdan ayrıldık. Neden mi? O pislik koç bizim canımızı çıkartmak istiyor da ondan. Artık bir takımımız yok.
1 yıl aonra ise Erika ile tanıştım. Ee onun sayesinde takıma girmiştik. Ve çok başarılı olduk. Şimdi ise ispanya ya gideceğiz.Şimdiye dönüyoruz...
Auto dan devam
Evden çıktım ve biraz dolaştım. Saat 21:00 sularıydı. Yıldızlar ve ay parıl parıl parlıyordu. Yarın ise İspanya'ya gideceğiz.
Biraz daha yürüdükten sonra eve geldim.
-Auto yanıma gelir misin?
Annemin yanına gittim. Karşısına oturdum. Başı öne eğikti ve pişman bir ses tonuyla.
-Auto ben özür dilerim. Sana haksızlık ettim. Futboll senin hayatın bunu bilmem gerekirdi.
-Anne ne oldu da fikrin değişti.
-bugün saat 20:00 gibi takım arkadaşların ve koçun geldi ve...
-Anladım anne ama neden en başta benim oynamamı istemedin ki?
-Ben ben.... Ben bunu söyleyemem.
Ayağa kalktım.
-İyi geceler anne.
Dedim ve yatağa gittim.
Erika Takato'nun Ağzından
Ouzou yla barışmıştık. O günü birlikte geçirdikten sonra Auto nun evine gittik ve annesiyle konuştuk. Oradan çıktıktan sonra Ouzou beni eve bıraktı.
-Sana daha yeni kavuşmuşken senden ayrılmak istemiyorum.
-Biliyorum bende ama sonuçta bavulumu felan hazırlayacağız..
-Umarım dünya kupasını kazanırız.
-Tabiki de kazanacağız. Neyse hadi iyi geceler Canım.
-Sanada Canım.
Dedi ve arkasını dönüp gitti. İçeri girer girmez bavulumu hazırladım. Eh annemlerle de konuştum biraz.
-Eee Erika nasıl gidiyor.
-Çok iyi gidiyor anne. Yarın İspanya'ya gidiyoruz.
-İyi bakalım. Hadi bye.
-bye annem.
Telefonu kapattım ve alarmı kurdum. Tam yatıyordum ki bildirim sesleri ile uyandım.
Konuşkan velet:arkadaşlar yarın 10 da hazır olun.
Sinirli çocuk:nerde?
Konuşkan velet:parkta
Aşkım:bir uyutmadınız.
Akıl küpü:sende hep uyuyorsun ama.
Ben:karışmayın aşkıma.
Kankam benim:siz barıştınız mı?
Aşkım:evet. Sanki siz barışmadınız.
Kankam benim: Nerden anladın?
Aşkım:Kota geldiğinde havalara uçuyordu da ondan.
Ben:Hahahaha
Sinirli çocuk:kıskananlar çatlasın.
Ben:neden kıskanalım.
Sarı çiyan:bu saatte mesaj atılır mı? Uykumun içine ettiniz.
Sinirli çocuk:ne oldu Auto bey. Yatağınız çok mu yumuşak.
Sarı çiyan: Bence sus..
Ben:burda da mı kavga yeter ya.
Akıl küpü:aynen.
Kibar çocuk:hadi yatın zıbarın.Whatsapptan çıktım ve bildirim seslerini kapattım. Ve uykuya daldım.
Reika sayonji'nin ağzından
Uyandım. Aşşağı indim kahvaltı yaptım. Baktım. Saat daha 9 du. 1 saatim var daha. Hazırlandım. Saçımı kendi haline bıraktım. Ve parka doğru yola koyuldum.Parka geldiğimde herkes ordaydı. Otobüse bindik ve havaalanına doğru yola koyulduk.
--Havaalanında--
Chek-in yaptırıp uçağa bindik. Ben shou ve Erika bir sıraya oturduk. Üçüzler bir sıraya. Bizim Auto ve tagi ise ikililere oturdu. Evet bizi bekle İspanya biz geliyoruz.
Erika Takato'nun Ağzından
--4 saat sonra otelde--
Otele yerleştik. Bu sefer Reika ile aynı odada kalıyorduk. Odamıza yerleştik. Lobiye indik. Auto yeni haberlere bakıyor(gazete okuyor) tagi ve kota playstation ile futbol oyunu oynuyor. Shou tıkınıyor. Ouzou Ryuuji ile birlikte müzik dinliyor. Bu alışılmadık bir şey tabi.
Auto takuma gonzales'in ağzından
Gazetelerde spor haberlerine bakarken bir anda şok oldum. Hayatımda yaşadığım en korkunç duyguyu yaşıyordum. Kendimi kandırılmış ve aldatılmış hissediyorum. Yüreğimin acısı kelimelerle ifade edilemez.
-Bu..bu olamaz.
Herkes bana baktı.
-Ne oldu Auto(Erika)
-Şu habere bakın.
Haberde yazanlar.....Evet bir bölüm sonu daha umarım hoşunuza gitmiştir. Bilerek Auto ile ilgili bir bölüm yaptım çünkü aşkların anlatıldığı hikayelerde hep dışlanıyorlar. Özelliklede shou auto ve tagi. Umarım beğenmişsinizdir. Kendinize iyi bakın. Sizi çok seviyorum.😌❤💗💖😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN BÜYÜK AŞKLAR
Любовные романыSadece seni sevdim başkasını değil.sadece senin gözlerine böyle aşk dolu baktım.her gece seni düşünüp yattım.sadece seninle böyle mutlu oldum ama şimdi gidiyorsun sevgilim belkide hiç dönmeyeceksin. ... Ortalık karışabilir sakın şaşırmayın.