Bu arda diğer bölüm 1393 kelimiymiş ne bileyim paylaşasım geldi. Evet kitaba dönelim iyi okumalar.
Erika Takato'nun Ağzından
Bir arkadaşımı kaybettim...
-Aşkım taksi geldi.
-Ge..geliyorum.Telefonumu kapattım ve Ouzou nun yanına gittim. Arkaya oturduk. Başımı omzuma dayadım ve:
-Ouzou kardeşlerinle kavga ettiğinde onlarla nasıl barışıyorsun?
-Bilmem ki, biz erkeğiz bir şekilde kendiliğinden düzeliveriyor.
-Hmm anladım.
-Kızların anlayışını bilmem ama.
-😌. Seni seviyorum.
-Bende seni gül yüzlüm. Dedi ve alnıma bir öpücük kondurdu. O öpücük tek tesellimdi..
Ruiji Furya'nın ağzından
Bütün Gün Erika'yı bekledim. Gelemeyebilirim demesini şimdi anladım. Ama o Ouzou yla beraber. Aşk acısı ne demekmiş şimdi anladım. Üzgünce yazlığa gittim ve odama çıktım. Telefonumu açtım. Erika aramış. Hıh. Banane.
Ben böyle söylenirken kapı çaldı ardından da ses geldi
-Ruiji benim Erika şey orda mısın? Lütfen bak ben özür dilerim ama senden önce bir davetim vardı... Ruiji?
Atağa kalktım ve kapıyı kilitledim.
Erika Takato'nun Ağzından
Kapının kilitlenme sesini duyunca kalbim ikiye ayrıldı. O benim dostumdu. Her ne olursa olsun. Sonra da bir şey demeden ordan ayrıldım. Odama geçtim ve uykuya daldım.
Ouzou Furya'nın ağzından
Erika'nın üzgün olduğu bir şey vardı be bu stefan olamazdı. Bu kişinin Ruiji olduğunu düşündüm. Onunla konuşucam. Umarım o değildir. Erika 'Nın odasına gittim kapıyı çaldım. Hayır cevap yok.
-Erika içeri geliyorum.
Dedim ve içeri girdim. Bir melek gibi uyuyordu. Yanına gittim ve yanağına bir öpücük kondurdum.
-Seni üzen neyse onu bulucam merak etme tatlım. Birdaha asla üzülmeyeceksin.
Dedim ve odadan çıktım.
Ruiji nin odasına doğru yol aldım kapıyı tıklattım. Ruiji odadan hışımla çıktı.
-Gene ne var e..... Ouzou?
-İçeri geliyorum.
Eliyle odayı gösterdi. Bende içeri girdim ve koltuğa oturdum. O da karşıdaki yatağına.
-Erika yı sen mi üzdün?
-Ne?
-Cevap ver!!!!!
-Asıl benim üzülmem lazım.
-Ne oldu anlattt?!
*anlattı*
-Birdaha onun yanına yaklaşma.
-Ouzou uzatma çık dışarı.
-Sevmek bu değil. Sevgi acıtmaz. Sen onu sadece sevdiğini sanıyorsun. Kardeşim.
Dedim ve kapıyı sertçe çekip çıktım.
Sonra odama gittim ve olanları düşündüm. Biliyorum onun da sevmeye hakkı var... Ama benim sevgilim olması zorunlumuydu. Sonra da kendimi uykuya bıraktım.
--Ertesi gün--
Erika Takato'nun Ağzından
Bugün tatilin son günü. Yarın okul var. Sonrad a dünya şampiyonluk kupası. Ayrıca Ruiji benimle konuşmuyor.
Üstümü giydim saçımı herzamanki gibi yaptım ve odadan çıktım. Kapıyı kapatırken Ruijiyi görüm. O bana bende ona bakıyordum. Sonra bana kaşlarını çatarak aşşağı indi.
-Herkese günaydın.
Ruiji dışında herkes: günaydın Erika.
Reika'Nın yanına oturduk. O sırada koç konuşmaya başladı.
-Çocuklar 1 hafta sonra dünya kupası elemeleri başlıyor neyseki sınavlarınız bitiyor. Bu gün de okuldan önce plaja gitmeye karar verdik ne dersiniz?
-Ruiji dışında herkes: evet.
-Tamam kahvaltıdan sonra hazır olun. Yanınıza yiyecek ve içecek felan alabilirsiniz.Yemsklerimizi yedik. Ne giyeceğime Reika ile karar vereceğim.
Reika nın odasına çıktık.
-Erika bu nasıl.
-Çok süslü.
-Ya bu?
-Çok sade.
-Peki bu?
-Kota canını okur çok açık.
-Bence o kadar değil.
-Evet yani.
Reika nın gösterdiğ mayo gerçekten güzeldi. Pembe ve beyaz tonlarında. Etekli. Üstüne de pembe deniz elbisesini giyecek. Beyaz kocaman şapkası ve siyah gözlükleriyle harika oldu. Sonra benim odama geçtik.
-Reika bu nasıl.
-Çok çiçekli.
-Bu?
-Fena değil ama rengi biraz cırtlak mı ne?
-Evet haklısın. Peki bu?
-Evet bu siyah olan güzel. Ama Ouzou ne der bilmem.
-O ne karışıyor.
-Tamam sakin.Üstüme pembe deniz elbisemi giydim. Pembe şapkamı taktım. Sihah güneş gözlüklerimi de. Aşşağı indik. Auto ve Shou çoktan inmişlerdi.
-Bizde en son siz gelirsiniz sanmıştık.
-Hadi Oradan gonzales. Reika ile çabucak haettik.
-Ee diğerleri nerde?
-Bilmiyoruzs shou ve volume yi kıs lütfen.
Dedi reika ardından kota indi. Direk gözü Reika ya takıldı.
-Kota nasılı?
-Reika sen ne yapıyorsun bu ne böyle çıplak gezsen daha iyi be.çabuk çıkar şunu.
-Bu benim havuzda giydiğim. Hem üstümde elbise var.
O sırada Ouzou geldi.
-Gel kardeşim gel bak şu kız milletine.
-Bu ne hal?
-Yuh be kızmatın diye en kapalısını giydik. Hadi herkes nerde?
-Bilmiyoruz bayan takato.(Tagi)
-Tagi geldi. Tek Ruiji kaldı.
Sonra da Ruiji geldi. Hep birlikte Plaja gittik.-Hadi Reika sırtıma yağ sür.
-Tamam.
-Ouzou omuzuma sürecen.
-Yaa kota bi sus bilirim işimi.
-Auto sen suya gelmiyormusun.
-Şey geliyorum....
-Korkak tavuk.
-Bay dik saç.
-Yine iavga etmeyin yeter(erika)
-Aynen sevgilim yeter(reika)Hep birlikte denize girdik. Reika ile ben daha çok dalıyorduk. Suyun altını inceleyip deniz kabukları topluyorduk.
-Çocuklar gelin el oynayalım.
Koça doğru yüzdük ve bir halka oluşturduk. Biraz orda oynadıktan sonra plaj voleybolu oynadık. Sadece takım olarak😏.
Kumla bile oynadık😄. Sonra bir şey farkettim aramızdan biri eksikti.
Ruiji Furya'nın ağzından
Plajın kabinlerinin olduğu yerdeki bankta oturuyordum. Elimdeki pembe gülle oynayıp Erika 'yı düşünüyordum.
-Ruiji?
Arkamı döndüm bu Erikaydı.
Yanıma oturdu.
-Ruiji ben özür dilerim sana gelemem demem gerekiyordu.
-Benim duygularımla oynadın Erika Takato.
-Senin duygularınla oynamal istemiyorum. Ben.. Ben.. Seni kaybetmek istemiyorum bir dostumu.Ayağı kalktı ve soyunma kabinlerinin oraya yöneldi. Bende peşinden gittim ve onu duvara dayadım.
-Benn... Ben.... Seni ... Seviyorum... Ama ........ Sen beni sevmiyorsun... Belkk kalbim bu aşkımı unutur... Belki zaman bana ilaç gelir ve aşkım yokolur. Umarım hayatında hep mutlu olursun.
Dedim ve onu yanağından öptüm. Ona elimdeki gülü verdim.
-Bunu al senin kadar narin ve kırılgan senin kadar pembe.. Senin gibi erika....Dedim ve oradan uzaklaştım.(medya) giderken gözümdeki yaşları hissedebiliyorum.
Erika Takato'nun Ağzından
Ruiji bana beni sevdiğini itiraf etti. Ama onunla olmam mümkün değildi. Veni öpüp o gülü verdiğinde onun arkasından şaşkınlıkla baktım. Ve elinin gözlerini yavaşça sildiğini gördüm. Kalp acısına çağre yok.....Evet bir bölüm sonu daha. Yine oylarınıı ve yorumlarınızı bekliyorum. Sizi çok seviyorum.
895 kelime iyi sayılır 😐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN BÜYÜK AŞKLAR
RomanceSadece seni sevdim başkasını değil.sadece senin gözlerine böyle aşk dolu baktım.her gece seni düşünüp yattım.sadece seninle böyle mutlu oldum ama şimdi gidiyorsun sevgilim belkide hiç dönmeyeceksin. ... Ortalık karışabilir sakın şaşırmayın.