Reika sayonji'nin ağzından
-Şeyyy...
Kotaya verecek bir cevabım yoktu ama çok korkuyordum. Bana bir garip bakıyordu. Hemen bir şey bulmam lazım.
-Hiç.. Emm.. Saati sordu... Bende söyledim.
-İyide kolunda saat yokki.
-2 kelime.. Akıllı telefon.
-Herneyse hadi gel içecek bir şeyler alalım. Kota nın peşinde giderken o çocuğu düşündüm. Umarım bu gece burdan ceset çıkmaz umuduyla içecek almaya gittik. Erika ya da bir şeyler alacağım. Malum bayadır dans ediyo..😉
İçecekleri alıp kotadan ayrıldım.
-Çok sağol bende şimdi gidecektim.
-Erika san çok önemli bir şey söylemem lazım.
-Eee söyle.
-Gel şöyle(Kolundan tutar ve salonun köşesine çeker. Hani kıyafet eleştiren kızlar gibi)
-Hadi anlar.
*Anlatır*
-Peki dans edecekmisin.
-Çocuğa evet dedim bir kere.
-Off Reika burdan bugün bir cenaze çıkarsa şaşırmam. Kota onu yaşatmaz.
-Evet ve burda sen devreye gireceksi.
-Ne? Senin kafandaki tilkiler yine neler çeviriyo?
-Ouzou yla onu oyalayıp salondan gitmemesini sağla.
-Denerim. Ama söz vermiyorum.
-Tamam seni çok seviyorum.
-Bende seni(Sarılırlar)
-Hadi başlayalım.(Reika)
Erika Takato'nun Ağzından
Olanları Ouzou ya anlattım.
-Ben kotayı tanıyosam onu görürse öldürür.
-Tamam bana yardım et Ouzou.
-Denerim. Hey böyle bir şey sanada olursa sakın yapma.
-Off şimdi sırası değil.
Ouzouyla birlikte kotanın içecek almaya gittiğini gördük. Elindekilerle salona ilerliyordu. Onun elindeki içeceklerin üzerine dökülmesini sağladım.
-Ayy pardon kota ben..
-Ah kardeşim yanımda yedek beyaz gömlek vardı. Hadi tuvalete.
-Hey ne oluyor.
Haha tamamdır.
Reika sayonji'nin ağzından
Beni dansa kaldırdı ona söz vemiştim. Evet dans ettik. Ortalığa bir göz gezdirdim. Gözüm Erika ya takıldı. Bana (👍)İşareti yaptı. Bende ona güldüm.
Danstan sonra:
-Emm Reika..
-Efendim?
-Benimle dans ettiğin için teşekkür ederim öncelikle ve.... (Elindeki kağıt ve kalemi uzattı) imza ve telefon numaranı rica edebilir miyim?
-Şeyy tabi neden olmasın.
Korkuyorum ama arkadaşça bir istek telefon numaramın altına "en büyük hayranıma sevgilerle" yazıp imzamı attım.
-B...b...ennn çok teşekkür ee...ederim.
-Ne demek.
Sonra kendi masasına geri döndü Erika yanıma geldi.
-Bence çok yakışıklı(Dirseğiyle koluna vurarak) sencede öyle değil mi? Hahaha!
-Bunu Ouzou ya söylicem..
-Yapamazsın.. Bende kota ya söylerim.
-Tamam berabere.
-Hı hı.
-Bu arada kota nerde? Ve onu nasıl durdurdun?
-Öncelikle üstüne içecek döktük sonra Ouzou onu tuvalete kitledi ordan kaçınca bayıltıp yandaki boş salona götürüp sandalyede bağladık.
-Den ciddi misin?
-Sanırım. Merak etme gelir Ouzou onu uyandırmaya gitti.
-Yuh yani cani ikililer.
-Napalım😝😝. Neyse hadi gel dans edelim.
Biraz dans ettikten sonra kota geldi.
-Erika Ouzouyla neler çevirdiniz?
-Hiç.. Sana şaka yaptık. Eh Reikayı da korkuttuk😂😂.
-Gel Reika birileri bu gece kafayı sıyırmış.
Erika arkamızdan gülerken bende ona somurttum. Sonra kotam ile dans etmeye devam ettik.
Erika Takato'nun Ağzından
Ouzou yu bulamıyorum. Bende masaya oturdum. Bizim tagi de vardı. Ama shou ile Auto yoktu.
-Tagi nerdeler?
-Auto ile shou mu? Shou çok acıkmış karşıdaki lokantaya gittiler.
-Pes doğrusu.
(İkisi birden)hahaha.Gözüm dans eden çiftlerdeydi. Kyoko Masaru ya dans etmeyi öğretmeye çalışıyordu. Ama koç Hanashima hep kyoko nun ayağına basıyordu. Önümden Ryuuji geçti ve arkadaki sandalyelerden birine oturdu.
-Ryuuji Ouzou nerde ?
-Bende onu arıyorum ama yok.
-Bu endişe verici.
Gözüm karşıdaki perdenin oraya takılmıştı. Ordan iki göz beni izliyordu. Ama kim olduğunu seçemedim. Birden görüntüm rengarenk çiçeklerle kesildi. Bir baktım.
-Ouzou nerelerdeydin? Seni çok merak ettim.
-Sana çiçek almak istedim. Süpriz yapayım dedim. Ne o beni çok mu merak ettin.
-Yani..(Gözlerini yere dikerek)
-Oy benim sevgilim beni merak edermis.
-Kız gibi konuşman hoşuma gitmiyor.
-Kızma tamam.
-Bunlar çok güzel.
-Senin kadar değil.
-Hemen sevgi kelimemiz hazır.
-Tabiki. Yolda gelirken düşündüm ne söylesem diye.
-Hahah😂.
-Dans edelim mi?
-Olur.(Erika)Yeniden dj ye gittik. Şarkı isteğimizi söyledik. Çalmaya başladı. Ellerimi boynuna, ellerini belime doladı. Dans etmeye başladık. Onun gözlerinde kaybolup gittim.
--müzik son bulur--
Her şey çok çabuk olup bitti.
Neden ki?
-Ahh. Ben biraz hava almaya gidiyorum.
-Tamam.
Dışarı çıktım. 2 saattir salonda olmak beni bunaltmıştı. Bir banka oturdum. Başımı arkaya yasladım ve yıldızları izledim. Ne kadar güzeller değil mi sonra görüntüm yine yakışıksız bir şeyle.
-Stefan! Senin burda ne işin var.
Ayağı kalktım.
-Seni özledim.
-Senden kurtulamayacakmıyım?
-Hayır kurtulamazsın. Çünkü seni çok..
-Seviyorsun.. Anladık. Seni aşşalık..
Elimden tuttu bileğimi çok acıtıyordu. Bütün gücüyle sıkıyordu.
-Acıyor.. Bırak kolumu..
-Tebrikler ülke şampiyonu olduğu için..
-Elim acıyor.
Daha çok sıkmaya başladı.
-Beni iyi dinle Ouzou dan ayrılmazsan ona zarar veririm. Anladın mı? Sadece benim olacaksın.
Bana yaklaştı. Gözünden bir damla yaş aktı.
-Sevdiğin bir insanın senden nefret etmesi sanki çok mu güzel Erika?(Yanağına bir öpücük kondurur) beni anla. Seni her şeyden seviyorum.
Dedi ve gitti..
Salona şok etkisi ile döndüm. Bir yandan bileğimi ovuşturuyordum. Bizimkilerin yanına gittim.
-Erika neden bileğini ovuşturuyorsun?
Ouzou elimi direk kendine çekti.
-Ne oldu?
-Kıstırdım sadece.
-Buu pekte..
-Evet hadi gidelim.
Ouzou Furya'nın ağzından
Erika yol boyunca konuşmadı. Bileğ hiç te kıstırılmış gibi görünmüyordu.
-Çocuklar yarınki röpörtaja hazırsınız değilmi?
-Evet koç aklınızı başınızdan alacağız.
-Ne?
-Ryuuji nin demek istediği.. Şey.. Söyleyemeyiz bu bir süpriz koç.(Kota)
-Umarım benim hoşuma gider.
-Gidecek(sezsizce) umarım.(Reika)
-Evet bu gün uykunuzu almalısınız. Saat geç oldu aşşağı ineni otelde dolaşanı görmiyeceğim(kyoko)
-(Herkes) peki..
Otele geldik. Direk odama çıkıp üstümü değiştirdim. Ve Erika bın odasına gittim.
Kapıyı tıklattım.
-Gir
İçeri girdim. Erika elinde kitap vardı ve yatağa uzanmıştı. Ben gelince toparlandı. Eliyle göstererek.
-Otursana.
-(oturur) erika bileğine ne oldu?
-Dedim ya kıstır..
-O hiç de kıstırılmış gibi değildi sanki biri sıkmış gibi.
-Y..yo
-İyi sin değil mi.
-Beni merak etme tatlım. Hadi git biraz uyu. Yarın erken kalkıcaz.
-Kendine dikkat et.
-Tamam merak etme.
Dedi. Odadan çıktım.
Kendi odama gittim ve uyudum.
--Sabah--
Kahvaltıdan sonra hazırlanıp röpörtaj yerine gityik bize oturacak yerlerimizi gösterdiler.
-Evet sayın spor severler. Bu gün dünya şampiyonu japonya milli takımı ile birlikteyiz. Onlar kendilerine Momoyama Predetors diyorlar. Evet röpörtajımıza başlayalım.
Sonrada herkesle teker teker röpörtaj verdiler. Ama herkes aynı şeyleri söyledi sıra Ryuuji ye geldi. İşte o büyük an.
-Söyleyecek pek bir şey yok. Aslında takımımızın gerçek hedefi bu değldi. Bizim hedefimiz galaksi şampiyonu olmaktı.
-Ryuji ne diyorsun.
-Lütfen koç.. Burda da galaksi şampiyonu olmak işin ikinci adımı atmaya geldik.
-Ne diyorsunuz siz.
-Dünyanın en iyi oyuncularıyla bir maç yapıp galaksi şampiyonu olmak istiyoruz.(Kota)
-Bizi ezip geçeceklerini düşünüyorlarsa çok yanılıyorlar.(Ouzou)
-Cumartesi günü Nocamp stadyumuda bekliyeceğiz.(Reika)
-Biz onlara Meydan okuyoruz(Erika)Evet bir bölüm sonu daha sevgili okurlarım. Eskisi kadar sık bölüm gelmiyor biliyorum. Eskiden hergün saat 12 de geliyorlardı ama bu kadar sık olamıyorlar sizden çok özür diliyorum.aslında bu bölümü yazdım daha uzundu ama kaybettim ve çok sinirlendim bu yüzden vaya bir kızgınım. Herneyse. Ve her bölüm sonunda belirttiğim gibi sizi çok seviyorumm😘😍😍
1086 kelime iyi sanırım.😍😘💌💓💕💖💘💎💟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN BÜYÜK AŞKLAR
RomanceSadece seni sevdim başkasını değil.sadece senin gözlerine böyle aşk dolu baktım.her gece seni düşünüp yattım.sadece seninle böyle mutlu oldum ama şimdi gidiyorsun sevgilim belkide hiç dönmeyeceksin. ... Ortalık karışabilir sakın şaşırmayın.