Erika Takato'nun Ağzından
Nedense erken kalmıştım. Saat 6:00 dı. Yataktan kalktım. Kimse uyanmadığı için bilgisayarımı açıp birşeyler oynadım. Sonra dünü düşündüm. Ouzou kızmıştı. Acaba kıskandı mı?
Yok canım neden kıskansın ki? Sorduğum soruya ya. Ben bunları düşünürken saat 8 olmuştu. Annemler uyanmış olmalıydı. Elimi yüzümü yıkadım ve aşağı indim. Kahvaltı hazırdı. Annem bize meşur omletlerinden yapmıştı. Afiyetle yedim ve odama çıktım. O sırada telefonum çaldı.
-Alo-Alo..
-Kimsiniz?
-Erika şu numaramı kaydet artık...
-Tamam Ouzou kızma şaka yaptım.
-İyi madem. Parka gel ve Reika'yı da getir.
-Emredersin.... Ne oldu Ouzou.
-Sen dediğimi yap gerisine karışma Erika..
-Ama......
Dıt dıt dıt..Ah ne kaba yaaaaaa. Neyse söyleyeceğini merak ettim. Reika'yı arayıp parka gelmesini söyledim.
Ouzou Furya'nın ağzından
Erika ve Reika'yı Parka davet etmiştik. Bugün Aquaparklı havuza gidicez ve havuzu kiraladık. Belki onlarda gelir diye davet edecektik. Bu Ruiji'nin fikriydi. Neyse kardeşlerimle parka gittik. Geldiğimizde Reika ve Erika gelmişti bile...-Hem bizi çağırıyorsunuz,hemde bizi bekletiyorsunuz. Dedi Reika😄.
-Üzgünüz Kota'nın Saçını yapması biraz uzun sürdü de. Diye atıldı Ruiji.
-Kızlar olmasa ben sana yapacağımı biliyorum Ruiji. Daha bunun evi de var.
-Kota tıpkı annem gibi konuştun hahahah. Dedim.
Tepesi iyice atmıştı. Neyse. Ruiji lafa girdi:
-Öhöm.. Öhömm.. Kızlar biz bugün havuz kiraladık hemde aquaparlı. Eee gelir misiniz? Erika:
-Bugün Reika'yı Auto ve tagi ile tanıştırıcaktım. Gerçi Tagi yi bende tanımıyorum ama...O aırada shou koca sesiyle gelmez mi?
-BEN HAZIRIMMMMMM!!!!-Tamam shou anladık dedi Reika. Hepimiz güldük.
Hahahahhaha.😂.
Kota:
-Madem onlarla buluşacakaınız onlar da gelsin. Kim daha iyi yüzüyor öğreniriz.Ruiji ve ben kotaya Ölümcül bakışlar atıyorduk. Kota çok korkmuş,gözlerini yere eğmiş ıslık çalıyordu.
Erika:
-Eee tamam o zaman arıyorum ben.Ah çok sinirlendim ya😡. Bu kota'yı öldürücem. Ama şimdi yapamam.
Erika 'nın konuşması:-Alo merhaba Auto ben Erika
Nasılsın?
-iyiyim ben de. Sana bir şey sorucam.
-Bizimkilerle havuza gidicez tagi ile gelir misiniz? Hem onunlada tanışırız.
-Anladım tamam haber veririm.
-Tamam bay.-Gelicek onları tokyo kulesinin önünden alıcaz 1 saat sonra.
Tamam bakalım. Dedim sinirle. Umarım kötü şeyler olmaz. Yoksa kendimi tutamazdım. Reika:
-Hadi Erika hazırlığımızı yapalım.
-Tamam Reika. Çocuklar biz hemen uçup geliyoruz.
-Tamam çok süslenmeyin
Dedi kota. Reika buna sinirlendi eeeee cevabı da eksik değildi.
-Biz mi süslenicez? Sen kafandaki joleye ne diyeceksin? En az 2 kutu jole var kafanda.
-Vallaha Reika haklısın sabah 6 da kalkar üstünü giyinir saat 6.10 dur. Saçını yapmaya gider bir bakmış saat 8.30. Hahahahha.Dedim. Kota bana kötü kötü bakıyordu. Eh bi benden birde Ruiji 'den laf yemişti.
Neyse kızlar gerekli eşyaları almaya giderken bizde biraz top sektirdik.
Reika sayonji'nin ağzından
Çocukları orda bırakmadan önce kota'ya ağzının payını vemiştim. Ahhhhh kotaa😄. Sus Reika lütfen. Erika ile mayolarımız nerdeyse aynıydı. Benimki siyah zemine pembe çiçekler, onunki ise pembe zemine siyah çiçeklerdi. İkiz gibi olacaktık. Ayyyyy❤. Neyse sapağa geldiğimizde ayrıldık eve gidip gerekli eşyalarımı aldıktan sonra Erika ile buluşup çocukların yanına doğru yola koyulduk.
Erika Takato'nun Ağzından
Çocukların yanına geldik sonunda.yoruldum bu ilk kez oluyordu😄.
-Bizi şaşırttınız.
-Biz hep böyleyiz Ouzou.
Dedim.
Reika:Hadi gidelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN BÜYÜK AŞKLAR
RomanceSadece seni sevdim başkasını değil.sadece senin gözlerine böyle aşk dolu baktım.her gece seni düşünüp yattım.sadece seninle böyle mutlu oldum ama şimdi gidiyorsun sevgilim belkide hiç dönmeyeceksin. ... Ortalık karışabilir sakın şaşırmayın.