Ouzou Furya ' nın ağzından
Kupayı kaldıran shou büyük bir sevimç ierisindeydi. hepimizin yüzü gülüyordu. Erika yı tutuyorum. biraz halsiz dü...
Tam bunları düşünürken Erika'nın üstüme yığılması bir oldu. Onu tuttum. yanaklarına vurarak onu uyandırmaya çalıştım. Yere çöktüm. Herkes başımıza toplanmıştı.
-Erika!! Canım aç gözlerini.(gözlerinden yaşlar akmaya başlar) Erika!!
-Yoksa...
-Sus Kota.. tek kelime bile duymak iatemiyorum anladın mı beni?
Korku içmi yiyip bitiriyordu. kyoko ambulans çağırıyordu. Lütfen ona bir şey olmasın.
Korku dolu geçen 15 dakikanın ardından sonunda Ambulans gelmişti. İçinden çıkan görevliler Erika yı sedyeye almıştı ve Ambulansa bindirmişlerdi. Bizde takım otobüsü ile arkalarından geliyorduk. Kta ve Ryuuji beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Reika huzursuzdu. Tagi ve Shou yanındalardı. Auto bu ortama daha fazla dayanamamıştı.-Planınız bu mu ağlamak mı? Erika bu halinizi görse ne derdi? Maçta daha öncede bayıldı ve ona süikast kurdular ama o yine pes etti mi? 2 kere ölümden döndü ve bunu yine yapacak.
-Auto haklı çocuklar. şimdi bay ve bayan takato'nun numarasını derhal bana veriyorsnuz.
diyen koç sinirliydi çünkü bu 3. kez tekrarlanıyordu. Ryuuji annesinin numarasını koça verdi. Ama gelemeyeceklerini söyledi. Neden mi? Hiçbir fikrim yok.
Otubüs durduğunda ise aşşağı inen ilk ben oldum. Erika yı sedyeden indiriyorlar dı. Sedyenin bir ucundan tuttum ve onlara eşlik ettim. Doktor önce tansiyonuna baktı ve muayne etti.
-Nesi var?
-Bana kalırsa malesef endişelenmeniz gerek.. şey...
-Lafı geveleyip durma da söyle!!
-Bu seferki bayılma malesef ciddiye alınmalı. Tansiyonu çok yüksek ve bir nöbet geçirmiş. tomografiye alıcaz. Umalım ki beyin kanaması olmasın.Bunları duyacağıma Ölmeyi tercih ederdim. birden beni taşıyamaz olan bacaklarımla birlikte yere yığıldım. yerde oturur bir şekilde attığım Çığlıklar hastaneyi inletiyordu. beni Kota ve Ryuuji kendime getirmişti. Ryuuji beni ayağa kaldırıp bir yandan da bağırıyordu.
-KENDİNE GEL OUZOU FURYA!! ERİKA(ağlamaya başlar) ONA BİR ŞEY OLMAYACAK ANLADIN MI O(ouzou yu bırakır ve yere hızlıca oturur ve hıçgırıklar içerisinde ağlamaya başlar) O ÖLEMEZ...
Tagi, Shou, Auto ve koçun uzun süren uğraşları sonunda kendimize gelmiştik. şuan gözlerimin ne kadar kızarık olduğunu tahmin edebiliyorum. çok ağlamıştım. Ona bir şey olmasın diye her saniye dua ediyordum.Hastane kotuklarna oturmuş ve hiç ses veya soluğum çıkmıyordu. Sadece hayatta ki kalbimin sahibini düşünüyordum. ilk ve tek aşkımı onu.. gül kurusu saçlarıyla Erikayı düşünüyordum. İlk tanınışmamızı, ona seni seviyorum dediğim günü ve bana ben de seni demesini, havuzdaki kavgalarımızı, balodaki dansımızı ve kotayı nasıl kaçırdığımızı... bütün anılarımızı..-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! HAYIIIIIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR HIIHHHHHHHHHHH..
Bu çığlıkları duyunca kalbime bir bıçak saplanmıştı. Vahşi bir hayvan gibi olan bu inlemeler Erika dan basşkası değildi. Aniden oturduğum yerden kalkarak Erika nın odasının penceresinden baktım. yatakta bir kurtla cebelleşiyormuşcasına zıplıyor ve dönüyordu. Doktorlar ve hemşireler hızla odaya girerken ağlıyordum. onu böyle görmeye dayanamıyordum. o güzel parlayan gözlerinin yerini bembeyaz camsı cisimleri almıştı. nöbet geçiriyordu ve ben onu öyle gördükçe kalbim acıyordu. Reika kotaya sarılmış ve gözlerini kapatmışken Auto ve Kota nın ağladığını görüyorum. tagi de gözyaşlarına hakim olamamıştı. shou bakmıyordu yere çökmüştü gözlerini ve kulaklarını sıkıca kapatmıştı. Ryuuji ise fenalaşmıştı. koç onu ve beni bir yere oturtmuştu. penceredeki panjurları Örten hemşire onu daha fazla böyle görmemem için kapatmıştı...
Ryuji Furya'nın ağzından
Şu dünyadaki tek gönül verdiğim ama kardeşimle birlikte olan kız içeride korkutucu bir Nöbet geçiriyordu. Çok kötüydüm. onu daha fazla böyle görmeye dayanamıyordum.
Doktor odadan çkınca hepimiz ayaklanıp Doktorun yanına toplandıkı.
-Durumu nasıl?(Ouzou)
-Şimdilik iyi ve tomografi sonuçları da geldi. Şanslıymış.Böyle hızlı bir tansiyon yükselmesinde beyini kendini korumuş.. Ama malesef kötü bir noktası var..
-Neymiş o?(ryuuji)
-Hastanın geçirdiği nöbetten sonra akıl sağlığı ile ilgili şüphelerim var..
-O....O ne demek?(Reika)
-Şu demek arkadaşınız eskisi gibi biri değil.. başka biri gibi davranabilir ya da arada saçma şeyler...
-(Ouzou yakasına yapışır)Saçma olanı sana söyleyeyim doktor böyle bir şey olamaz ve olmayacakta..
-Ben sizi anlıyorum ama bizde bundan emin değiliz. bunu uyandığında öğreneceğiz.
-Peki ya dediklerinizden biri çıkarsa?(korkarak Auto)
-O size bağlı kim olduğunu göstermek tamamen size bağlı.. ama malesef bu tür vakaların(iç çeker) %90 nı kendini o kişi sanarak yaşamını..
-(Ouzou tekrar yakasına yapışır)Hayır... bir şey yapsana kurtarsana onu.. sevdiğim insan nasıl beni tanımaz.. sen doktor değil misin kurtarsana onu!
-Bakın bende bir şey yapamam...
-Ouzou sakin ol.diyen koç Ouzou yu Doktordan ayırdı.
Ouzou Furya'nın ağzından
Bu olamaz.. o başka birine dönüşemez. koç beni doktordan ayırdıktan sonra sarhoş gibi yürümeye başladım. dengemi kaybettim. yere düştüm. hala ağlıyordum. Bu mümkün değildi. O benim Erikam dı. Artık sadece bunu bilmek Erika ya kalmıştı. pencerenin önünden ona bakıyor ve uyanmasını bekliyorduk...
evetttt sevgili okurkarın bir bölüm sonu daha. Ödevler beni bitirsede unu yazarken keyif alarak bıkkınlığımı gideriyorum. lüten oy vermeyi unutmayın. yorum yapmayıda. sizi çok seviyorum.💓💕💖💞💘💌💎😍💟 yine sevgim yine emojilerim😂. 768 kelime bu gün için fena sayılmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN BÜYÜK AŞKLAR
RomanceSadece seni sevdim başkasını değil.sadece senin gözlerine böyle aşk dolu baktım.her gece seni düşünüp yattım.sadece seninle böyle mutlu oldum ama şimdi gidiyorsun sevgilim belkide hiç dönmeyeceksin. ... Ortalık karışabilir sakın şaşırmayın.