29.Bölüm(Sahadaki Savaş)

715 41 11
                                    

Erika Takato'nun Ağzından
Maç başladı. Top karşı takımdaydı. Topu çalmak için koşacaktım ki 2 ve 9 numara yanımda belirdi. Koçun söyledikleri çıkmaya başlamıştı. Shou 3 numarayı tutuyordu. 6 numara yı Ouzou tutmaya çalışıyordu. Derken topa yaklaştığımı hissettim. Ama yanımdaki 2 gölge beni izliyordu. Topu aldım fakat yanımda 2 baş belası bana sırıtıyorlardı. Ben durdum. Onları şaşırtmak için sonra da sola doğru koşmaya başladım. Ama beni yine yakalamışlardı. Biri sağda biri solda. Off. Daha hızlı koşmaya başladım. Sonunda 2 numara topu almak için hamle yaptı. Ama ayağıma geldi. Bizden kendimi yerde buldum.
-İyi misin Erika.
-Sağol Ouzou.
-Bunlar ölmek istiyor herhalde.
-Sakin ol tatlım. Kırmızı kart görmek istemiyorsun değil mi?
-Tamam. Devam edelim serbest vuruş kazandık.
Hepimiz ceza sahasında toplandık ve baraj oluşturduk. Vuruşu Ryuuji kullanacaktı. Onun analizlerine ihtiyacımız var. Serbest vuruş kullanıldı. Top rakibe çarptı ve kaleci topu tuttu. Hepimiz yerlerimize geçtik. Kaleci 4 numaraya pasını verdi. 4 numara ilerledi ve 7 numaraya pas verdi. Karşısına Reika çıktı. Topu kaptı ve koşmaya başladı. Peşinden 10 numara geliyordu. Bu yüzden topu bana verdi. İki baş belası yanımdaydı. Biri sağda biri solda. Önce çaktırmadan arkama baktım ve sırıttım. Geri pas atarak topu Ouzou ya verdi. Önünde 6 numara duruyordu. Topu shou ya attı. Shou nun önünde 3 numara vardı ve topu alım 6 numaraya attı. 6 numara ise kaleye doğru şutunu çekti. Ama tagiyi geçemedi. Ryuuji yanımıza geldi.
-Shou dikkatli ol.
-Benimde hatam var bundan sonra 6 numarayı daha iyi tutacağım.
Top tagiden Shou ya shou dan Ouzou ya Ouzou dan Reika ya Reika dan kota ya kota dan Auto ya. Fakat Auto nun önündeki iki adamı geçememiş ve topu taaa bana attı. Çok fazla koşmam lazım. Arada da Reika ile Ouzou yla paslaşıyordum ama iki pislik beni takip ediyor ve topu alıyordu. Her seferinde topu kapıyordum ama onlar benden bir şekilde alıyordu. Ve vuna çok sinirlendiğim için maçtan zevk alamıyordum.
-Spiral..
İşte oldu bizi tutan kimse yok evet işte tama zamanı.
Top kota ile başladı. Ordan Reika ya Reika biraz panik olmuştu ama yinede topu Ouzou ya atabilmişti. Ouzou ise shou ya shou dan bana benden de Auto ya. Auto şutunu çekmiş fakat kaleci yine kurtarmıştı. Bu böyle olmayacak.
Kaleci uzun psa attı topu 3 numaraya gönderdi. Shou mükemmel gözlem yeteneği ile 3 numaradan topu alsada 4 numara topu yine aldı ve 6 numaraya attı. Karşısında Ouzou vardı. Onu sıkıştırdı. Karşı takımın hepsi hücuma geçmişti. Şimdi i..
-Herkes savunmayaaa!
Ağzımdan aldı gerçekten.
Kota Ryuuji ve Auto savunmaya yardıma geldi. Ama onlar gelene kadar 3 numara çoktan şutunu atmıştı. Ve top ağlarla buluşmuş ilk yarı düdüğü çalmıştı.

İstek olarak bu bölümü kısa yazdım. İsteklerinizi kesinlikle yapmaya çalışıyorum. İşim olmazsa akşam 1 bölüm daha yazarım.

EN BÜYÜK AŞKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin