Erika Takato'nun Ağzından
Gelen Ouzouydu. Bize şaşkın şaşkın bakıyordu. Bende:
-Ouzou zaten stefan gidiyordu değil mi?
-Hayır gitmiyorum ki nerden çıkardın aşkım.
-Defol burdan.
-Erika ben...... Sonra uğrıyayım en iyisi.Dedi ve hüzünle arkasını dönüp gitti.
-Sen ne yaptığını sanıyorsun.
Stefan(kapıyı kapatır ve kitler)
-Aşkıma sahip çıkıyorum(üstüne yürür)
Stefan üstüme geliyor bende geri çekiliyorum.
Beni sıkıştırdı. Yanımdaki sehpanın üzerindekileri on fırlattım. Ama o umursamıyor.
-Hadi sende istiyorsun bebeğim.
-Git dedim san(iter) bek polisi ararım.
Telefonumu alıp atmadan önce birini aradım. Umarım beni kurtaracak biridir.
Ouzou Furya'nın ağzından
İnanamıyorum. Bu.. Bu
Kelimeleri bir araya getiremiyorum. Belkide ona sadece teşekkür etmek istedi. Ama onunla neden stefanı yalnız bıraktım ki?
Ruiji Furya'nın ağzındanEvdeydim. Tek başıma. Bizim kota sevgilisyle birlikteydi. Bede salonda test çözüyordum. Birden telefonum çaldı.
Hmmm... Erika arıyor acaba neden?
-Alo?
-Bırak beni stefan!
-Hadi sende bana aşıksın biliyorum bunu.
- sen bana aşıkmısın yani. Bu aşk değil stefan.
-Hadi gel buraya...
-Imdatmmm imdattmm.Telfonu şok etkisiyle kapattım. Hemen anhtarları alıp dışarı çıktım. Kapıyı açtığımda karşımda Ouzou vardı.
-Ne oldu Ruiji?
-Erika....
-Ne olmuş Erika ya?
-Anlatacak zaman yok.
Dedim ve yanından koşmaya başladım. O da arkamdan geliyordu.
Ouzou Furya'nın ağzından
Bunu neden yaptım. Neden onu stefan ile yalnız bıraktım ki. Hepsi kıskançlıktandı. Sonunda Erikanın evine geldik. Kapıyı kırmalıydık. Bir ben birde Ruiji omuz atıyorduk. Fakat kapı çok sağlamdı. Olacak gibi değildi.
-Ruiji birlikte.
-Tamam.
-1...2......3.
Birden kendimizi içeride bulduk. Erika salonda yoktu. Yani görünmüyordu. Yukarı çıktım. Ruiji de arkamdan geldi. Birde ne görelim. Stefan Erika'yı öpüyordu. Erikanın gömleği yırtık pırtık olmuş. Gözümden bir damla yaş aktıktan sonra Stefan 'a bir yumruk attım. Onu Ruiji öldüresiye döverken Erikaya gittim.
-Ouzou benn.
-Tamam sakin ol geçti.
Dedim ve ona sarıldım.
Bunu yapmamla Ruiji'nin önümüze acıyla düşmesi bir oldu. Ardından ise stefan kaçtı.
-Ruiji iyi misin?
-Sanırım evet.
-Çok... Te-ş--ek-kür-
-Tamam erika sakin ol. Yaran iyi mi?
Dedim.
-Sanırım hayır. Çok acıyor.
Yarasına baktım. Kanıyordu. Sanırım duvara sürrüldüğü için. Hemen bir bez getirip orayı. sardık. Onu aşşağı indirdik.
-İyi misin?
-Evet Ruiji. Ama bir bardak su alabilirmiyim.
-Tabiki.
Ben Erika'nın yanında onu iki omzundan tutmuştum. Ruiji ise karşımızdaydı.
-Ben hemen geliyorum. Dedi ve yukarı çıktı.
Erika Takato'nun AğzındanYaşadıklarım bir kabustu. Onlar gelmeseydii.....
Gerisini düşünemiyorum bile..
Yukarı çıktım ve üstümü değiştirdim.
-Saat geç olmuş hadi siz gidin hem.. Yarın maç var dinlenmeliyiz😔
-Srni böyle bırakıp gidemem.
Dedi Ouzou.
-Bende öyle.
-Ben iyiyim. Reika gelecek yanıma. Şimdi ya gider ve evinizde rahat edersiniz. Ya da burda kalıp sizi öteki dünya ya göndermemi beklersiniz. Seçim sizin.
-Tamam erika gidiyoruz.
-Ruiji haklı..
Dedi ve Ouzou üstüme yürüdü.
-Yaran iyiyse sıkıntı yok. Kendine dikkat et tamam mı?
-Tamam.
Çıkarken Ouzou'nun hüzünlü bakışları arasında kaldım. Kapıyı açtı ve bana baktı. Sonra da çıktı. Bende Reika'yı aradım.
-Alo reika.
-Efendim Erika?
-Hemen gelir misin? Başıma çok kötü bir şey geldi de lütfen.
-Ne geldi.
-Telefonda anlatamam. Teselline ihtiyacım var. Bu akşam bizde kalır mısın?
-Tabiki hemen geliyorum.
-tamam hoşçakal.
Reika saiyonji'nin ağzında
Kota ile tam dudaklarımız birleşecekken Erika aradı. Bana hemen gelmemi başına çok kötü bir şey geldiğini söyledi. Kota'ya döndüm.
-Üzgünüm Erika'nın bana ihtiyacı var. Bu kız dayanışması.
-Tamam sevgilim ama en kısa zamanda öpücüğümü isterim.
-Tamam canım bb.
-Bye.Eve geldim. Yanıma gerekli olanları aldım ve anneme Erikalar da kalacağımı söyleyip çıktım. Eve geldim kapıyı çaldım. Erika kapıyı 4 kez kilitlemişti. Şaşırmamak elde değil.
-hah Reika hemen içeri gel.
Tamam anlamında başımı salladım ve içeri girdim.
-Evet Erika seni dinliyorum.
*her şeyi anlatır*
-Ben...... Ben ne diyeceğimi bilmiyorum arkadaşım. Geçmiş olsun keşke senin yanında kalbilseydim.
-Senin bir suçun yok. Belkide bu şehirden ayrılmalıyım.
-Hayır böyle bir şey olmayacak. Polise gidelim.
-Elimizde bir kanıt bile yok.
Nasıl olacak?
-Haklısın Erika ama bu gece seninleyim canım arkadaşım
Hem yarım maç var.
-Evet...
-Hadi yatalım.
Erika olanların şokundan çıkamamıştı. Bu yüzden garip davranıyordu. O yukarı çıktı ve yatağımı hazırladı. Ben de pijamalarımı giydim. Onun yanında yerde yatıcam. Çünkü onu yalnız bırakmak istemiyorum. Saat 22:00 olduğunda biz çoktan uyumuştuk.
Kota Furya'nın ağzından
Reika ile romantizm yarım kaldı. Ben de eve gittim. Ruiji ve Ouzou salonda üzgün ve hareketsiz bir biçimde oturuyorları. Aslında Ruiji'nin test çözmesi Ouzou'nun da uyuması gerkliydi ama bu gün farklıydı. Sanırım stresten. Ne de olsa yarın yarı final maçını oynayacaktık.
-Hey size ne oldu?
Dedim ve koltuğa oturdum.
Ses yoktu.Sonra Erika'nın Reika 'yı aradığını ve çok önemli bir problemi olduğunu söylediğini hatırladım.
-Sorun Erika mı?
-Evet anlatayım.
Dedi Ruiji .
Ve her şeyi anlattı.
-O pisliğe iyi bir ders vermeli. Ouzou kendini böyle hırpalama. Yarınki maçtan sonra ispanyaya gidicez. Finali orda oynayacağız. Kendinizi böyle kasarsanız olmaz.
-İyi geceler.
Dedi ve odasına çıktı.
Erika Takato'nun Ağzından
Sabah 6 da uyandım. Reika daha uyanmamıştı. Hoş benimde uyuduğum söylenemez. O sahne gözümün önünden çıkmıyor.Aşşağı indim ve birşeyler hazırladım. Sonra Reika geldi.
-Hadi Reika otur.
-Sen?
-Ben kendime tost yapıp yedim. Biraz yürüyüşe çıkıcam.
-Peki stefan.
-O bu kadar erken kalkmaz.Eşyalarımı alıp çıktım. Parktaki sahanın önünden geçerken Ouzou'yu görüm. Aslında topla oynuyordu. Bir ileri bir geri. Yanına gittim. Arkasından.
-Sanırım tek erkenci ben değilim.
-Erika burda ne işin var?
-Senin ne işin varsa. Zaten pikolojim bozuk.
-Evet. Tekrardan gee-
-LÜTFEN ARTIK BANA DÜNLE İLGİLİ BİR ŞEY SÖYLEME!SADECE DÜNÜ UNUTMAMA İZİN VERR!Bağırmıştım. Sayemde bütün japonya uyanmıştı.
Ouzou bana şaşkınlıkla bakıyordu.
-Özür dilerim ben. Seni üzmek istemedim. Neyse görüşürüz.
Dedim ve tek kelime etmeden ordan ayrıldım.Eve geldim ve antrenman sahasına Reika ile birlikte gittik. Bizimkiler ordaydı. Ama içim rahat değildi. Ouzou'dan birdaha özür dileyecektim.
-Ouzou be özür(dudaklarını eliyle kapatır)
-Buna gerek yok sen çok kötü şeyler yaşadın haketmediğin şeyler. Bunun için kendini suçlama.
-TamamAntrenmandan so sularımızı içtik ve dinlendik. 17 dakika sonra maç başlayacaktı. Havenly ile oynayacaktık. Auto 'nun onlara karşı oynayacağı ilk maçtı. Bana eskiden bu takımda olduğunu söylemişti.
17 dakika sonra....
Top kotadan Autoya doğru. Auto dan Ruiji'ye Ruiji'den Reika ya Reika'dan Ouzou'ya Ouzou ise bana pas verdi. Ben topu istemsizce sürmeye başladım. Aklım dündeydi. Bu yüzden yanlışlıkla karşı takım oyuncusuna pas attım.
-Erika ne yapıyorsun sen?
Dedi Ouzou.
Birdahaki topta ise yerimden kımıldayamadım bile. Hep top kaptırdım. İlk yarı sonucu havenly 1 momoyama0 dık.
-Erika sen ne yapıyorsun.
-Ben üzgünüm Ouzou.
-Yenilebiliriz.
-Yeter üstüme gelme.
-Sen mi söylüyorsun bunu. Seni sahadan alsak daha iyi oynarız!
İçinden(ne dedim ben)
-(gözleri yaşlı) o zaman iyi oyunlar.
-Erika öyle demek istemedim geri gel.
Önüne auto ve Shou çıktı.
-Bırak biz shou ile konuşalım tamam mı?
(Tamam anlamında kafasını sallar)
İnanmıyorum. Kalbimin acısı beni içten içe çürütüyordu. Bana bağırdı ve hakaret etti. Yeteneğimden şüphe etti.
Derken yanıma shou ile Auto çıktı.
-Erika lütfen sana ihtiyacımız var.
-Olmaz shou. Baksana bensiz daha iyi oynarmışsınız.
-O öyle demek istemedi Erika. Hem sen olmazsan Eski takımımı yenemem hadi bizimle gel.
Dediler ve ellerini uzattılar. Bende......Evet yine bir bölüm sonu. Yine size bir gıcıklık yapayım dedim. Lütfen bana küfür etmeyin😃😅😂. Yazım yanlışı varsa hoşgörün. Oylarınızı bekliyorum. Yorumlarınızıda. Sizi çok seviyorumm.💖💗❤💚💜💝😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN BÜYÜK AŞKLAR
RomanceSadece seni sevdim başkasını değil.sadece senin gözlerine böyle aşk dolu baktım.her gece seni düşünüp yattım.sadece seninle böyle mutlu oldum ama şimdi gidiyorsun sevgilim belkide hiç dönmeyeceksin. ... Ortalık karışabilir sakın şaşırmayın.