Ouzou Furya'nın ağzından
Evdeyim. Yatağa uzanmış bir vaziyette elimdeki topu duvara atıp geri tutuyorum. Bu gop olmasa belkide sinirim asla yatışmayacak. Bir yarım saat önce kotaya telefon gelmişti. Aceleyle çıkan kota benim yüzümü bir anlığına da olsa güldürmüştü. Göz kapaklarım yavaş yavaş kapanıyordu. Ne de olsa 3 gündür uyumuyordum.
--3 saat sonra--
Telefonun sesi beni 3 gündür hasret kaldığım uykumdan uyandırmıştı. Öfkeyle açtım telefonu.
-Ne var!
-Ouzou....... Kafesine gelirmisin?
-Sen ne diyorsun? Ben bu haldeyken birde eğkenecek miyim.
-Gelmezsen hergün seni buzli suyla uyandırırım. Ve annene neler olduğunu anlatırırım.
-Hey aksi çocuk hiç d te adil oynamıyorsun..... Off. Geliyorum.
Dedim ve telefonu kapattım. Pijamalarla gidemezdim. Üstüme herzamanki giydiklerimi giydim ve yola çıktım.Kafeye geldim. Içeri girdim. Burda kimse yok. Telefonumu açtım. Ryuuji mesaj atmış."Arka bahçedeki masalarda oturuyoruz" demişti. Arka bahçeye çıktım. Bizimkiler oradaydı.
Erika hariç. Yanlarına gidip oturdum.
-Bu pisikolojide nasıl eğlenmemi beklersiniz ki? Sizi anlamıyorum.
Dediğim an 1 çift el gözlerimi kapatmıştı.
-Bi kadar da çocuk olunmaz.
O elleri tutup atmak istedim ama çok yumuşaklardı.
-Sen kimsin?
Sonra yanağımda bir öpücük hissettim. O eller gözlerimi bıraktığımda Erika yı gördüm.
-Erika?
-(Erika sarılır) Ouzou seni çok özledim..
Şaşkındım. Yoksa o..
-Erika sen..
-Geri döndüm Ouzou.. Geri döndüm canım
Ona sarıldım. Onu çok özlemiştim.
-Ne zaman oldu bu?
-Dün akşam(Shou)
-Ve bunu bana söylemediniz mi? Size inanamıyorum.
-Ouzou sana süpriz yapmak istedik.
-Tamam Bay beyin hadi bunu kutlayalım. Garson! Donat masayı!
Oturdum. Erikayı kendime yasladım. Saçlarıyla oynarken bir yandan konuşuyordum.
-Kendimi dipsiz bir kuyuda hissettim. Yemedim içmedim uyumadım ama Erika senden artık koşmanı veya futbol oynamanı istemiyorum. Beni anlıyor musun?
-Sen ne diyorsun Ouzou?
-Doğru olan şeyi Erika..
-Hayır! Bana her şeyi anlattılar. Sen o kupayı japonya da töreninin yapılmasını istemiyormuştun. Hatta futbol oynamıyorsun.
-Seni bir daha kaybedemem! Yapamam..
-Kaybetmeyeceksin ama.. Bu dündayaki en sevdiğimiz şeyi yapmaktan kimse alıkoyamaz bizi.. O kupayı hem kendimiz için hem de japonya için kazandık.
-Erika haklı Ouzou! Bunu sende biliyorsun.(Kota)
- Evet.. Lütfen Ouzou.. Hayalimizi yaşayalım.
Haklı olabilirlerdi. Fakat Erika ya bir şey olmasını istemiyordum. Ama o kadar masum bakıyordu ki..
-Haklı olabilirsiniz.. Ama..
-ama?(Auto)
-Ama.. Erika kendini yormayacak. Ve sadece mahalle maçlarında..
-Zaten hep orda oynayacağız Ouzou. Biliyorsun.
-Ah evet biliyorum. Bu arada bu tören ne zaman yapılacak?
-Bu gün.(Shou)
-Ne siz neden hiçbirşey söylemiyorsunuz ya?
-Hahahaha(Herkes)
-Hadi hadi yemeğimizi yiyelim. Bu akşam mı?
-Evet evet.. Akşam. Saat 22:00 da.(Auto)
-İyi..
-Reika biz hazırlık yaptık mı? -Em.. Hayırrr!!
-Vallahi biz ispanyada giydiklerimizi giyicez.
-Ne? Biz boyle bir şey yapamayız kota. Erika! Yemeği boşver. Koş.Erika ve Reika çantalarını kapıp çıktılar. Arkalarından güldük tabi. Sonra da koç ve kyoko geldi.
-Çocuklar kızlar nerede?
-Alışverişte haha😂.
-Anladım. Bu gecesini mahvetmek istemiyorum zaten.
-Neyden bahsediyorsun koç?
-Hiç Ouzou.. Ee siz neden alışverişr çıkmadını.
-Eski aldıklarımızı giyicez.
-Peki Bay beyin Aldıklarınız ütülü mü?
Hepsi birbirlerine bakakalırlar.. Birden hepsi telefonlara sarıldılar Auto dışında.
-Koç. Benimki ütülü..
-Auto? Sen..
-Ben annemden ayrıldım. Babam bana şimdilik bir otel tuttu bu akşam gelecek.
-Çok üzüldüm Auto.
Dedi koç.
-Anne önce benimkini ütüle.
-Anne kotayı dinleme ben sevdiceğimi yeni kavuştum önce benimkini ütüle.
-Anne sevgilim yok ben sapım benimkini ütüle.
Annem birden çıkıştı hepimize.
-Ben ütülemem o kadar gelin kendiniz ütüleyin.
Ryuuji nin telefonu az önce kırılacakken annem telefonu yüzümüze kapattı.
-Hahahha anlaşılan sizi ütü bekliyor.
-Kes Auto!(Kota)
Hep birlikte evin yolunu tuttuk.
Erika Takato'nun ağzından
Kendimi buldum sonunda. Ouzou yu ikna ettik sonunda.. Hahah şiire benzedi değilmi. Reika ile gezmedik mağza bırakmamıştık. Sonunda elbise beğenmiştik.Erika nın elbisesi
Reika nın giydiği elbise

Sonra da saçlarımızı yaptıtdık. İkimizde topuz yaptırdık ve yüzümüzün alabildiğince makyaj.😂
Sonra işimiz bitti ve Taksi ile tören alanına giderken telefonumu açtım ve Ouzou yu Aradım.
-Alo aşkım biz hazırız tören alanına gidiyoruz. Siz ne yaptınız?
-Sorma Erika yaa. Ütü yaptık biz ama olmadı. Bizde gidip bu takımların aynısını aldık. Geliyoruz.
-Yaa.😂😂😂😂Size inanmıyorum. Annenizi kızdırdınız değil mi?😂😂
-Evet çok mu belli?
-Tamam kapat şapşal.
-Tamam aşkım orada görüşürüz.
Tören alanına gittik. Birazdan japonyanın gözleri bizim üstümüzde olacaktı. Onlar için 2 önemli kupa aldık. Biri onlar için biri bizim hayalimiz için. Biradan bütün Japonya bizimle gurur duyacaktı..Evet şükürler olsun ki bölümü yazdım. Bu bölümü bile annem yüzünden zar zor yazdım. Neden mi? Şimdiden yazılılara başlayacağım çalışmaya. Lise o kadar zor ki😤. Ödev içinde yüzüyorum. Ama fırsat buldukça yazıcam. Bu arada arkadaşım nesrime geçmiş olsun diliyorum. Sizi çok seviyorum.❤❤❤❤😘bir kullanıcıdan bahsetbir kullanıcıdan bahsetbir kullanıcıdan bahset
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN BÜYÜK AŞKLAR
RomanceSadece seni sevdim başkasını değil.sadece senin gözlerine böyle aşk dolu baktım.her gece seni düşünüp yattım.sadece seninle böyle mutlu oldum ama şimdi gidiyorsun sevgilim belkide hiç dönmeyeceksin. ... Ortalık karışabilir sakın şaşırmayın.