Ouzou Furya'nın ağzından
Maçın bitmesine 7 dakika kala durum 2_2 oldu. Bize bir gol lazım. Hepimiz toplanıp omuz omuza verdik.
-Evet arkadaşlar bu fırsatı kaçırmayalım. Kaçırırsak iş uzatmalara gidecek.
-Evet shou. Ben diyorum ki bize işaret ver bizde savunma dahil hücuma geçelim top onlardan başlayacak. Topu ne zaman kaparsak o zaman herkes hücuma geçsin.(Ruiji)
-Evet Böyle yapalım.(ben)
Sahaya çıktık. Top onlardan başladı. Akira topu aldı ve bize doğru sürmeye başladı biz ise avımızı bekliyorduk.
Erika Takato'nun Ağzından
Nerdeysehepimiz savunmadaydık. Topu alıp onları şaşırtmalıyız. Bunu gören Akira herkesi hücuma çağırdı. Çünkü kendisini durduracağımızı düşünmüyordu. Akira ilk gelirken libero olarak onu ilm markaja ben aldım.
-Sevgilinin durumu nasıl?
-Bilerek yaptığını biliyorum Akira. Bu yanına kalmayacak.
-Anlaşılan kaldı bile.
Bir anlık dalgınlıkla kendimi yerde buldum. Hakemin faul vermesini bekledik ama vermedi. Bunu Ouzou gördü ve Onu markaja aldı.
-Yaptıklarının bedelini ödiyeceksin.
-Sevgilin yerden kalkamıyor anlaşılan.
Gözünün Bana gideceğini biliyordu. Bu yüzden bundan faydalanacaktı. Ama Ouzou'nun buna izin vermeyecğini biliyorum.
Ouzou Furya'nın ağzından
Beni Erika ile şaşırtmaya çalışıyor. Ama buna kanmam. Bana çalım atacakken sağ ayağındaki topu solumla kaptım ve hızlı bir dönüş hareketi ile aldım.
-Çocuklarrrrr. Şimdi.
-Anlaşıldı kaptan.
Dedim ve topu sürmeye başladım. Bize Erika lazım. Ama o hala yerde. Benim normalden daha hızlı olmam lazım.
-Ouzou buraya.
-Erika? Tamam .
Erika son hız koşmaya başladı.
-Erika kendini zorlamaaaa!
Dedi Ruiji. Ama duymuyordu. İnatçı işte. Akira paniklemişti. Hemen Erika'nın peşinden koşmaya başladı. Ama Erika çoktan topu ağlarla buluşturmuştu.
Ve son düdük çaldı. Herkes birbirine sarılıyor. Birbirleriyle el çakıştırıyordu. Benim önemsediğim Erikaydı.
-Erika iyi misin?
-Sadece biraz yoruldum.
Dedi ve bana yaslandı onu tuttum ve koçun yanına götürdüm. Oturttum.
-Sana kendini zorlama dedim. Sana bir şey olsaydı.
-Çok zorlamadım. Abartma. Sadece biraz yoruldum o kadar.
-ARKADAŞLAR ÜLKE ŞAMPİYONU OLDUKKKK!!!!
-Evet çok mutlu ve sağırım.(auto)
-hahahahaha(herkes)
Madalyalarımızı almaya gittik. Erika bana yaslanıyordu.
Kupamızı kaptan almıştı ve kaldırarak şöyle dedi.
-Evet bu galaksi kupasını almak için attığımız ilk adımdı. Galaksi kupası...
-Biz geliyoruzzzz(Herkes)
Erika Takato'nun Ağzından
Herkese sarıldım. Biraz yorgun olsamda. Ouzou yla sarılırken gözüm türbüne takıldım. Bu stefandı. Bana pis pis sırıtıyordu. Birden hoplayınca.
-Bir sorun mu var tatlım.
Sarılmayı bıraktı ve bana bakmaya başladı.
-Hiçç... Biraz .. Yo...yo....yoruldumda....😬
-Emin misin?
-E...evet.
Tamam hadi otobüse binelim.Birlikte otubüse bindik ama ben hala gergindim.
-Arkadaşlar ben diyorum ki bunu kutlayalım.
-Ruiji haklı bunu kutlamalıyız.(Reika)
-Benim bir fikrim var. Yazlık tutalım. Olur mu koç?
-Olur kota. Kuzenimin çok büyük 11+1 yazlık evi var. Uygun fiyata kiralarız. Bekleyin ben bir konuşayım.
*Konuşur*
Evet kabul etti. Herkesten 150¥ almam lazım. Yarın getirin.(¥=yen. japon para birimi)
-Tamam koç..Ben ise sadece dışarı bakıyordum. Onları umursamıyor sadece Stefan ı düşünüyorum. Sevgili olduğumuzu öğrendi. Ya Ouzou ya bir kötülük yaparsa. Veya diğer arkadaşlarıma.
-Dünyadan Erika'ya. Orda mısın?
-Haa burdayım ne oldu Auto.
-Bizim kızlar havaya uçuyor sen ise hiç umursamıyorsun.
-Neyi?
-Anlatın şuna.
-Yarın 150¥Getir yazlık tutucaz.(Ruiji)
-Anladım.
-Vallaha nerelerde uçuyordun bilemeyeceğiz(kota).
-Seni ilgilendirmez!Evet kabul sesim biraz sinirli çıktı. Ama kendime hakim olamıyorum
-Kota benn.. Özür dilerim. Öyle demek istemedim. Yorgunluktan nedediğmi bilmiyorum da.
-Tamam tamam önemli değil.Otobüs durdu ve indik. Otele doğru yola koyulduk. Yarın japonya ya gideceğiz ama orda yazlık tutucaz. Heyecanlandığım söylenemez.
Ben böyle dalgın dalgın giderken arkamdan biri beni tuttu.
-Evet Erika neler oluyor. Çok kötüsün.
-Ya dedim ya yorgunluktan.
-Hayır bunun başka bir sebebi var söyle lütfen. Bende derdine bir çare bulayım.Ouzou ya sımsıkı sarıldım. Gözyaşlarım arasında hüzünle söyleyebildiğim tek bir söz vardı.
-...................
Arkadaşlar bu aralar bölümler kısa olacak çünkü tatildeyim ve vakit bulamıyorum. Akşam belki bir bölüm atarım. Oylarınızı bekliyorum. Yorum yapan az kişi var. Lütfen yorum da yapın. Sizleri çok seviyorum.💖😘😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN BÜYÜK AŞKLAR
RomanceSadece seni sevdim başkasını değil.sadece senin gözlerine böyle aşk dolu baktım.her gece seni düşünüp yattım.sadece seninle böyle mutlu oldum ama şimdi gidiyorsun sevgilim belkide hiç dönmeyeceksin. ... Ortalık karışabilir sakın şaşırmayın.